Питання - Відповідь

Оплачує доставку той, хто помилився.

Гарантія на товари зазначена індивідуально для кожної пропозиції в системі. Її вказує безпосередньо постачальник.

У такому разі ми завжди радимо перевіряти комплектацію перед отриманням товару у відділенні кур’єрської служби. Товар з браком необхідно повернути постачальнику. Водночас важливо зазначити таке: «Клієнт чекатиме заміни товару якнайшвидше» або «Повністю відмовив». Якщо клієнт очікує заміни товару, доставку оплачує постачальник як бонус за витрачений час. У разі неповної комплектації товару необхідно зробити фото перед отриманням посилки і відправити його відповідальному менеджеру. Після чого він має організувати відправлення (доставка відсутнього комплекту за рахунок компанії).

У разі повернення товару спочатку слід з’ясувати, що послугувало причиною цього. Якщо товар повертають з вини постачальника, то він оплачує доставку, якщо через дропшипера – дропшипер, якщо з вини клієнта – відповідно він і оплачує доставку товару.

У разі повернення товару отримання грошей відбувається в індивідуальному порядку і залежить від вартості продукції.

Можливість повернення товару протягом 14 днів із моменту оформлення замовлення слід розглядати суто індивідуально. Зокрема, якщо продукція неофіційна, це свідчить про те, що вона була замовлена з Польщі та перетинала кордон. Тому повернення товару можливе лише у деяких випадках, за умови, що він знаходиться в тому ж стані, як і на момент отримання, і клієнт оплачує витрати з повернення товару на склад постачальника. Водночас на офіційний товар поширюється Законодавство України про захист прав споживачів.

Розрахунок з партнером по дропшипінгу, по можливості, відбувається у день отримання коштів за конкретне відвантаження. Зазвичай усе вирішується індивідуально, оскільки є нюанси, які необхідно обговорювати безпосередньо з дропшипером.

У разі, коли клієнт не забрав посилку з післяплатою, оплата за доставку залежить від конкретної ситуації. Наприклад, якщо покупець відмовився забирати посилку без об’єктивних причин, її має сплатити сторона, яка вела безпосередні переговори з клієнтом. Щоб уникнути таких ексцесів, особливо під час надсилання дорогих і масивних товарів, рекомендуємо Вам стягувати з клієнта передоплату, яка складає 5-10% від вартості. Це стане певною гарантією того, що посилку заберуть.

Товарно-транспортну накладну відправляє менеджер на надані Вами контакти. Також за Вашим бажанням її можна відправляти на номер клієнта, однак про це необхідно повідомити заздалегідь.

Ми пропонуємо такі способи оплати: післяплату, передоплату (повну, часткову), на банківську картку.

Замовлення можна відправити на наші контакти: +380933303011; +380973303012, а також зв’язатися через канал в Telegram: @fractus_pro.

Щоб товар відправили в день оформлення замовлення, зазвичай воно має відбутися до 12:00. Усе залежить від індивідуальних умов роботи складу постачальника.

Ми відправляємо товар у будь-який день, коли працюють перевізники.

Вибір оптимальної кур’єрської служби залежить від умов постачальника і групи товарів, а також від вартості і розміру продукції.

Будь-які обмеження у націнці на продукцію відсутні. Проте, якщо вказана рекомендована роздрібна ціна, її необхідно дотримуватися.

Наявність товарів у прайс-листі оновлюється щодня.

Цей сервіс (вивантаження файлів у форматі HTML/YML) перебуває на стадії розробки.

Так, в інших містах можуть бути офіси самовивозу/магазини/склади, якщо це зазначено постачальником.

Відправлення здійснюють із того міста, в якому знаходиться доступний склад постачальника.

Унікальна система Fractus розроблена для всіх учасників комерційної діяльності: постачальників, реселерів, дропшиперів. Водночас скористатися її перевагами можуть тільки ті, хто зареєструється у нашому порталі, вкаже коректну інформацію, згідно з вимогами «Товариства вільних підприємців», і пройде верифікацію.

Користування нашою системою передбачає безліч вагомих переваг. Серед них можна відзначити свободу вибору, економію часу, грошей і сил, широкий асортимент товару, досвід, перспективи і, звичайно ж, хороший прибуток. Детальніше про всі переваги співробітництва в «Спільноті вільних підприємців» можна дізнатися у розділі «Інструкції для роботи з системою».

Система Fractus передбачає наявність уже напрацьованих постачальників і товарів. Для того щоб налагодити з ними співпрацю у нашій спільноті, достатньо у своєму особистому кабінеті скористатися функцією додавання нових партнерів. Водночас кожен новий постачальник може розраховувати на бонуси від нашої компанії (7 днів преміум користування).