10/06/2021

Заповнення карток товару: чому це важливо?

повернутися до списку статей →

Інтернет-магазин немислимий без картки товару. Її дизайн має бути не просто привабливим та зручним, а таким, що продає. Розташування кожного елемента, як і вся інформація, мають на меті підштовхнути до купівлі. Червоною ниткою пронизана відповідь на питання клієнта: «як цей товар мені допоможе?». І заповнення карток товару – те, до чого слід поставитися відповідально, інакше є ризик, що покупець залишить сторінку.

Заповнення карток товару

У компанії Fractus Ви можете замовити професійну послугу заповнення сторінки продукту.

Заповнення карток товару: збираємо паз

Що ж таке картка товару? Це персоналізована сторінка, де зібрана корисна для покупця інформація про продукт. Складові в картці послідовні:

  • Назва продукту. Найбільший елемент, містить повне правильне найменування товару, бренд, модель (модифікацію). Розміщений вгорі.

Назва продукту

  • Фото (відео). Завжди знаходиться зліва. Зображень краще додати декілька, з різних ракурсів. Опція масштабування тільки посилить зацікавлення.
  • Ціна. Вона має бути актуальною. Такий же великий шрифт, як в заголовку, часом навіть більший. Розміщена вгорі праворуч.
  • Оцінка. Класично оцінити товар можна за п’ятизірковою шкалою. Розміщують цю деталь одразу під вартістю.
  • Опція купівлі. Активну кнопку «купити» або «додати в кошик» найчастіше виділяють яскравим зеленим або жовтим кольором. Вона розміщена справа.
  • Характеристики. Найкраще ці дані оформити в таблицю або список. Вони мають бути подані без помилок.

Характеристики

  • Короткий опис. Примітні деталі, що здатні зачепити та дати зрозуміти, як саме товар допоможе усунути проблему покупця. Будь-яка картка товару це має містити.
  • Повний опис. Містить більш розширену, додаткову інформацію. Однак перегинати з описом не варто, оптимально – 1000-1500 символів.
  • Відгуки. Соціальний доказ посилює довіру. Відгуки реальних людей, які купили товар раніше, набагато кращі, ніж вигадані на замовлення.
  • Додаткові елементи. Це розмірна сітка, комплексні продукти, можливості вибору кольору тощо.

Кожен товар належить до певної категорії та типу категорії.

Особливості заповнення

Заповнюють дані зовсім не за принципом «я художник, я так бачу». Тут свої тонкощі.

  1. Елементи розміщені в певній послідовності. Погляд покупця ковзає монітором по траєкторії, схожій на літеру F, і це враховано в картці. Зліва завжди розміщують фото/відео, праворуч – основну інформацію, вгорі – заголовок (назву), внизу – опис та додаткову інформацію.
  2. Оптимізація. Щоб отримати цільовий трафік, кожну сторінку варто оптимізувати – зробити «видимою» для пошукових систем, зокрема наповнити унікальними текстами.
  3. Точна інформація без помилок, особливо в параметрах, інакше товари почнуть повертати.
  4. Якісні реальні фотографії, жодних стокових, чи, що ще гірше, взятих у конкурентів зображень.
  5. Інформація про наявність. Якщо товару немає на складі, про це потрібно написати в картці. І проінформувати про аналоги або повідомити про появу. Якщо товар знято з виробництва, картку краще прибрати з каталогу.

Вигоди співпраці з Fractus

Щоб продажі були якомога успішнішими, сторінка продукту має бути заповнена за всіма правилами. Замовити картку товару Ви можете у Fractus. Завдання виконують вузькопрофільні фахівці: від розроблення до наповнення контентом та тестування.

Ми працюємо за договором, тому все прозоро, без підводних каменів та додаткових витрат. Здаємо повністю робочий результат, без помилок і недопрацювань. Телефонуйте зараз! І отримаєте заповнення карток товару, повз які не пройде Ваш потенційний покупець.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!