До кожного покоління споживачів маркетологи використовують свій підхід. Не виняток і покоління Z. Це люди, які народилися вже в цифровому світі. Саме на них направлений Z-маркетинг. Є сенс розробити стратегію вже зараз, адже ось-ось їхня купівельна спроможність розгорнеться на повну потужність.
Звернувшись до Fractus, Ви зможете замовити розроблення стратегії для такого виду маркетингу, щоб успішно продавати зумерам.
Z-маркетинг і особливість Z-покоління
Як їх тільки не називають: generation Z, зумери, iGeneration, центеніали (centennial – «століття» в перекладі з англ.), зети. Не існує єдиної думки стосовно років їхнього народження, та це приблизно відрізок з 1995-1996 р. і до 2010-2012 р.
Їм життєво важливі інформаційні технології, корисні знання, індивідуальний стиль, самореалізація, загалом же – власна справа. Вони не знають усього, але знають, де шукати інформацію.
Є цікавий момент: багато хто з представників iGeneration працює на власне просування, тому певною мірою вони самі собі маркетологи.
Почерпнути інформацію про переваги, потреби, інтереси центеніалів бренду допоможуть онлайн-канали комунікації.
Маркетинг для зумерів
Z-маркетинг – це тип маркетингу, який бренди застосовують для продажів поколінню Z. У нього є свої особливості.
Акцент на онлайн-платформи
Зети – покоління цифрового світу, тому і майданчики відповідні:
- Соцмережі. Привабити клієнтів допоможуть цікаві пости, новини бренду, акції та конкурси. Добре працює пропозиція поділитися враженням від бренду: розповісти про досвід користування продуктом або розмістити фото з купівлею в офлайн-магазині.
- Електронна пошта. Приваблюють інтерактивні розсилання – з картинками, графікою, відео. Інформацію про акції та знижки, сліди діяльності в соцмережах, нагадування про покинуті кошики – все це краще надсилати сюди.
- Інтернет-магазини. Яскраві, такі, що виділяються, креативні, зручні – саме їх оцінять центеніали.
Лаконічність
Мова спілкування зумерів специфічна. Коротка форма – саме їй вони віддають перевагу. І лише 8 секунд зумер дивиться повідомлення і концентрується на ньому. Короткі пости, гіфки, сторіс, меми та теги, а також кліпові відео – ось види контенту.
Авторитет інфлюенсера
Рекомендації для представників iGeneration важливі. Блогерам зумери вірять нарівні зі своїми друзями та рідним. Тому і просувати товари варто за допомогою лідерів думок – інфлюенсерів
Соціальна відповідальність
Покоління гостро реагує на глобальні проблеми. Якщо компанія взялася озвучувати одну з них, вийде привабити клієнтів. Соціальні ролики стають вірусними, тому є сенс їх знімати.
Чесність
Показувати слід реальний стан речей: цінність продукту, фотографії, відгуки. Процес купівлі краще спростити, зробити його прозорим.
Кастомізація
Це внесення змін до продукту індивідуально під замовника. Якщо є така можливість, її слід використовувати – це приверне лояльність молодих споживачів.
Різноплановість
У рекламних компаніях варто показувати різні типажі людей за зовнішністю, гендером, національністю, стилем і відходити від застарілого бачення з одними лише стрункими моделями на всі випадки життя.
Де шукати стратегію? У компанії Fractus
Ставите собі питання, як продавати поколінню Z? Звертайтеся за допомогою до фахівців Fractus.
Ми створимо ту стратегію, яка допоможе налагодити контакт з зумерами, стане вдалим каналом зв’язку, зуміє зацікавити продуктом. І високі продажі стануть Вашим успіхом. Звертайтеся!