Для бізнесу поставати перед кризами так само природно, як і розвиватися. Іноді це особисті виклики, іноді масштаби стосуються регіону, а часом охоплюють весь світ (як тут не згадати 2008-й рік). Та криза через пандемію – це щось нове. Світ перелаштувався. І стався чіткий розподіл: одні зазнають збитків або зовсім йдуть з ринку, інші ж процвітають. Чи реально зберегти продажі на карантині і як це зробити? Таке питання вимагає негайної відповіді.
Продажі на карантині: список популярних товарів
Безпека і виживання – ось больові точки цільової аудиторії в карантин. У період пандемії склалася низка товарів, які продають з успіхом і насамперед. Це харчові продукти і готова їжа, медикаменти, побутова хімія, дитячі товари, одяг і взуття, автозапчастини.
Обмеження найбільш вдарили по ресторанному бізнесу, фітнес-центрах, торгових центрах, туристичному бізнесу, івент-компаніях, продавцях товарів для будівництва і ремонту, виробниках меблів. Однак і вони можуть утримати, а то і підвищити продажі на карантині. У який же спосіб? Насамперед завдяки оперативно розробленій стратегії. Вона і стане фундаментом, на якому вже можна будувати подальші плани і індивідуальні правила торгівлі під час карантину. Але у будь-якому разі доведеться змінюватися – зовсім трохи чи кардинально.
Перебудуватися на новий лад
Як саме і в чому змінюватися – підкажуть запити ЦА на час кризи і власні можливості. Для ресторанів стало актуальним доставлення додому харчових продуктів, пошиття одягу перепрофілювалось у виготовлення захисних масок, автомобільні компанії поступились основним виробництвом на користь апаратів ШВЛ.
Перевести продажі в онлайн
Очевидно, це стосується торгівлі товарами, які саме зараз цікавлять ЦА. Ресторани закрилися? Що ж, це можливість доставляти їжу додому з кур’єром. Обмежені в роботі будівельні супермаркети? І фарбу зі шпалерами можна доставити додому. Послуги також стали просувати в онлайн-форматі: фітнес-клуби транслюють заняття, артисти дають концерти, школи вивчення іноземних мов здійснюють навчання, юристи консультують, навіть цирки виступають.
Піклуватися про замовників
Чому б під час доставлення продукції не покласти санітайзер або маску як подарунок? Такий підхід клієнти оцінять. І він підвищить лояльність. І звичайно ж, під час доставлення кур’єру слід дотримуватися всіх запобіжних заходів: використовувати засоби індивідуального захисту і тримати соціальну дистанцію.
Не зникати з радарів
Насамперед під час кризи під ніж потрапляють рекламні бюджети. Однак відсутність реклами дуже болісно б’є по бізнесу. І у такому разі виручать соцмережі та месенджери. До того ж вони допоможуть тримати зв’язок з клієнтами.
Використовувати ситуативний гумор
Великодні кролики в медичних масках, бургери або кульки у вигляді корони, футболки з тематичними принтами підіймають настрій споживачам. І, як не дивно, такі товари із задоволенням купують – як для себе, так і щоб подарувати.
Подавати руку допомоги партнерам
Допомога один одному під час карантину врятувала у бізнесі багатьох. Не так уже й складно на просторах інтернету знайти форуми та спільноти, де в разі потреби можна попросити допомоги, а якщо є можливість, то і підставити своє плече. Бізнес-середовище, особливо суміжні сфери, в цей непростий час дуже згуртувалось.
Торгівля на карантині, навіть доволі жорсткому, нікуди не зникне, хоч і вимагає більше зусиль, ніж продажі в доковідний час. Вона просто набуде тих форм, які будуть максимально вигідними як для споживачів, так і для бізнесу.
Заробляти разом з Fractus
Ніякий карантин не стане перешкодою на шляху до успіху, якщо є бажання його досягти. Ти можеш заробляти, не виходячи з дому і не докладаючи зайвих зусиль. Приєднуйся до нашої «Спільноті вільних підприємців» і розвивай свій бізнес, незалежно від карантинних обмежень! Усі учасники системи Fractus отримують не тільки можливість отримувати прибуток в будь-який час і в будь-якому місці, а й доступну корисну інформацію, яка допоможе налагодити бізнес навіть тим, хто не має досвіду в галузі продажів.