12/07/2021

Як імідж бренду стимулює продажі?

повернутися до списку статей →

Чому у двох компаній з ідентичними товарами/послугами продажі можуть досягати різних рівнів? Уся справа в уявленні споживачів, яке виникає під час будь-якого контакту з брендом – купують лише те, що викликає позитивні емоції, приємні асоціації. Характер компанії, її цінності, переконання, статус – усе це демонструє імідж бренду.

Отже, імідж бренду – це емоційно-психологічний відгук споживача на марку, компанію.

Імідж бренду

Імідж бренду та його формування

Ідея будь-якого бренду – це завжди щось більше, ніж просто товар/послуга. Споживачі вибирають продукт, не лише тому що він корисний, привабливий або продається за вигідною ціною, але й за його імідж.  Бренд-імідж створюють цілеспрямовано, щоб у свідомості покупця залишився позитивний образ про компанію. Грамотно сформований імідж позитивно впливає на репутацію бренду, його конкурентоспроможність, підвищення продажів.

Створення іміджу бренду допомагає встановити емоційний зв’язок з цільовою аудиторією через правильний асоціативний ряд. Наприклад, автомобілі Toyota купують тому, що марка асоціюється з надійністю, Coca Cola – з атмосферою свята, щастя, Apple – з ексклюзивністю, простотою, високим рівнем якості.

Образ компанії залежить від атрибутів бренду, позиціювання, рекламної політики, відгуків клієнтів.

3 кроки для створення позитивного образу бренду:

  1. Розробка стратегії позиціювання. Перед створенням іміджу бренду важливо здійснити маркетингове дослідження: вивчити ринок, визначити свою цільову аудиторію і конкурентів, виокремити конкурентні переваги. Після чого вибрати стратегію позиціювання (за атрибутом, вигодою, споживачами тощо), скласти план дій, який допоможе досягти поставлених цілей.
  2. Створення атрибутів бренду. Назва, логотип, дизайн, слоган, шрифт, характерні кольори, а інколи звук, смак, запах – усе це атрибути іміджу компанії. Вони допомагають передати цінності компанії, побудувати правильний асоціативний ряд. Щоб простіше ідентифікувати компанію, розроблюють брендбук, у якому все прописано.
  3. Соціальні докази. Щирі рекомендації, правильна комунікація з клієнтами, позитивні відгуки формують репутацію компанії. Позитивні соціальні докази допомагають схилити на свою сторону більше потенційних споживачів.

Позитивний образ стимулює продажі, знижує витрати на просування і рекламу, компанія може з легкістю виводити нові продукти на ринок. Бренд стає популярним, підвищується лояльність клієнтів унаслідок емоційної прихильності. Успішність марки не менш вагома і для співробітників. Вони замотивовані досягати кращих результатів у роботі лише через те, що працюють у відомій фірмі з хорошою репутацією.

Імідж бренду та його формування

Формування бренду – це безперервний процес, над яким необхідно працювати постійно. Підтримувати успішність бренду допомагає дотримання таких принципів:

  • ефективна маркетингова комунікація і просування;
  • упровадження нових технологій у виробництві, постійне поліпшення якості;
  • поліпшення сервісу.

Вигода співпраці з компанією Fractus

Якщо хочете зробити імідж Вашої компанії унікальним, таким, що запам’ятовується, виділитися серед конкурентів, команда Fractus готова Вам допомогти. Наші професіонали створюють імідж бренду, який продає, викликає приємні емоції. До роботи підходимо комплексно: ми не лише розробляємо дизайн, логотип, слоган, але й забезпечуємо впізнаваність бренду за окремими складовими. Під час роботи ми завжди надаємо зворотний зв’язок, враховуємо всі побажання замовника. Зробіть образ Вашої компанії кращим вже сьогодні разом з Fractus! Дзвоніть просто зараз!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!