Хоча б раз у житті користувач зустрічав у мережі настільки захопливий контент, яким тут же поспішав поділитися. Це так званий віральний контент. І саме він – основа успішного контент-маркетингу (особливо у сфері SMM), а також вірального маркетингу.
Зі створенням такого контенту допоможе компанія Fractus, тож звертайтесь.
Віральний контент: трохи про особливості
Віральність або вірусність контенту (від англ. viral, що означає «вірусний») – ця характеристика вказує, наскільки велика ймовірність, що користувач поділиться публікацією. Поширення зі швидкістю вірусу, а зовсім не шкідливість – ось що мається на увазі. Віральний контент – це текст, відео чи ілюстрації, які отримують миттєвий емоційний відгук у користувачів завдяки стрімкому поширенню в соцмережах та месенджерах. Причому поширюється контент без втручання оптимізаторів: специфіка така, що немає потреби в просуванні й стимулюванні користувачів.
Основними характеристиками є інтерес, унікальність, актуальність, оформлення, яке вміє зачепити.
Види контенту
Абсолютно всі види контенту можуть бути віральними.
- Текстові (пости в соціальних мережах, статті, новини, тексти з блогів та мережевих щоденників, особисті історії та багато іншого).
- Відео (ролики різного змісту на YouTube, TikTok, інших майданчиках).
- Графічні (картинки, меми, інфографіка).
- Аудіо (подкасти, смішні та альтернативні озвучення тощо).
- Інтерактивні (ігри, вікторини, опитування).
Що несе віральна інформація
Емоційний відгук, резонанс – ось що викликають подібні пости. Чіпляють вони таким:
- Гумором. Найпопулярніші пости – гумористичні, причому від банального і навіть вульгарного гумору до чорного та тонкої іронії, залежить від аудиторії. Особливо віральними є меми.
- Користю. Зазвичай це ТОП список порад, що стосуються будь-якої сфери життя. Саме такі стають вічнозеленими (довготерміновими) та працюють на перспективу.
- Страхом. Теорії змов, викриття представників влади, міські страшилки, відкриття «британських вчених» тощо.
- Ностальгією. Зазвичай це фото реалій дитинства та юності.
- Розчуленням. Ось чому котики захоплюють світ.
- Естетикою. Вдалий кадр, картина, малюнок – все, що викликає почуття прекрасного.
- Гнівом. Пости про те, як няня в дитячому садку карає дітей, а винуватці ДТП виходять сухими з води поширюють із шаленою швидкістю.
Віральність контенту: навіщо це потрібно
Для чого ж використовують такий контент? За його допомогою можна досягнути:
- створення популярності;
- генерування трафіку;
- залучення лідів;
- підвищення впізнаваності;
- зростання продажів;
- максимального охоплення аудиторії за мінімальних бюджетів.
Основні переваги
- По-перше, це стрімке природне поширення: рекомендації друга вірять охочіше, ніж рекламному посту.
- По-друге, високе віральне охоплення. Контент розлітається, охоплюючи користувачів у геометричній прогресії.
- По-третє, невисокі витрати на маркетингові кампанії.
Чи завжди віральність корисна?
Іноді популярність й тиражованість може зіграти злий жарт та завдати шкоди бренду. Перш ніж запускати у світ провокацію або навіть думку одним рядком, непогано б подивитися на контент із боку.
Послуги від Fractus
Потрібен віральний контент? Замовляйте у компанії Fractus. Тут потрібна старанність, досвід та команда фахівців. Наші майстри створять для Вашої маркетингової стратегії той контент, який розлетиться мережею миттєво. Вам тільки залишиться насолоджуватися популярністю. Телефонуйте!