04/08/2022

Віральний контент: поділися з ближнім

повернутися до списку статей →

Хоча б раз у житті користувач зустрічав у мережі настільки захопливий контент, яким тут же поспішав поділитися. Це так званий віральний контент. І саме він – основа успішного контент-маркетингу (особливо у сфері SMM), а також вірального маркетингу.

Зі створенням такого контенту допоможе компанія Fractus, тож звертайтесь.

Віральний контент: трохи про особливості

Віральність або вірусність контенту (від англ. viral, що означає «вірусний») – ця характеристика вказує, наскільки велика ймовірність, що користувач поділиться публікацією. Поширення зі швидкістю вірусу, а зовсім не шкідливість – ось що мається на увазі. Віральний контент – це текст, відео чи ілюстрації, які отримують миттєвий емоційний відгук у користувачів завдяки стрімкому поширенню в соцмережах та месенджерах. Причому поширюється контент без втручання оптимізаторів: специфіка така, що немає потреби в просуванні й стимулюванні користувачів.

Основними характеристиками є інтерес, унікальність, актуальність, оформлення, яке вміє зачепити.

Віральний контент: трохи про особливості

Види контенту

Абсолютно всі види контенту можуть бути віральними.

  1. Текстові (пости в соціальних мережах, статті, новини, тексти з блогів та мережевих щоденників, особисті історії та багато іншого).
  2. Відео (ролики різного змісту на YouTube, TikTok, інших майданчиках).
  3. Графічні (картинки, меми, інфографіка).
  4. Аудіо (подкасти, смішні та альтернативні озвучення тощо).
  5. Інтерактивні (ігри, вікторини, опитування).

Що несе віральна інформація

Емоційний відгук, резонанс – ось що викликають подібні пости. Чіпляють вони таким:

  • Гумором. Найпопулярніші пости – гумористичні, причому від банального і навіть вульгарного гумору до чорного та тонкої іронії, залежить від аудиторії. Особливо віральними є меми.
  • Користю. Зазвичай це ТОП список порад, що стосуються будь-якої сфери життя. Саме такі стають вічнозеленими (довготерміновими) та працюють на перспективу.
  • Страхом. Теорії змов, викриття представників влади, міські страшилки, відкриття «британських вчених» тощо.
  • Ностальгією. Зазвичай це фото реалій дитинства та юності.
  • Розчуленням. Ось чому котики захоплюють світ.
  • Естетикою. Вдалий кадр, картина, малюнок – все, що викликає почуття прекрасного.
  • Гнівом. Пости про те, як няня в дитячому садку карає дітей, а винуватці ДТП виходять сухими з води поширюють із шаленою швидкістю.

Віральність контенту: навіщо це потрібно

Для чого ж використовують такий контент? За його допомогою можна досягнути:

  • створення популярності;
  • генерування трафіку;
  • залучення лідів;
  • підвищення впізнаваності;
  • зростання продажів;
  • максимального охоплення аудиторії за мінімальних бюджетів.

Віральність контенту: навіщо це потрібно

Основні переваги

  • По-перше, це стрімке природне поширення: рекомендації друга вірять охочіше, ніж рекламному посту.
  • По-друге, високе віральне охоплення. Контент розлітається, охоплюючи користувачів у геометричній прогресії.
  • По-третє, невисокі витрати на маркетингові кампанії.

Чи завжди віральність корисна?

Іноді популярність й тиражованість може зіграти злий жарт та завдати шкоди бренду. Перш ніж запускати у світ провокацію або навіть думку одним рядком, непогано б подивитися на контент із боку.

Послуги від Fractus

Потрібен віральний контент? Замовляйте у компанії Fractus. Тут потрібна старанність, досвід та команда фахівців. Наші майстри створять для Вашої маркетингової стратегії той контент, який розлетиться мережею миттєво. Вам тільки залишиться насолоджуватися популярністю. Телефонуйте!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!