23/08/2021

Вихідний маркетинг: просування для старшої аудиторії

повернутися до списку статей →

Реклама на телебаченні та в газетах, на зовнішніх рекламних носіях й через холодні дзвінки – традиційний варіант. Її використовує вихідний маркетинг. І хоч з усіх сил наступає інтернет-маркетинг, класика все ще працює. Особливо, зі старшим поколінням.

У компанії Fractus можете замовити послугу з розробки і просування вихідного маркетингу.

Вихідний маркетинг: трохи щодо суті

Outbound Marketing або вихідний маркетинг – це традиційна форма маркетингу, використовуючи яку, компанія сама шукає клієнтів. Його ще називають Interruption Marketing – маркетингом, який переривається, оскільки контакти між клієнтом та джерелом можуть обірватися в будь-який момент.

Канали поширення реклами – ті, які використовували до появи інтернету. Це медіареклама (в газетах, журналах, на радіо та телебаченні), зовнішня реклама (щити, білборди, вивіски), традиційна поштова розсилка, холодні дзвінки, виставки, роздавання листівок. Словом, усе, що не стосується просування в інтернеті.

Вихідний маркетинг: трохи щодо суті

Охоплення аудиторії максимально широке, без чіткого поділу. Аудиторія – доросла, навіть старша. Це люди, які звикли черпати інформацію про продукти з газет та телебачення. Виходить реклама з необхідності, а не з цінності. Стратегія довгострокова. Спілкування з клієнтом – лінійне одностороннє.

Хоч сьогодні захоплює позиції вхідний маркетинг, цей метод усе ще найпопулярніший. Він оптимальний для тих, хто не бажає експериментувати з каналами комунікації. Окрім того, викликає довіру та дає своєрідне відчуття безпеки.

Вхідний та вихідний маркетинг: у чому різниця

Що таке вхідний маркетинг? Це сучасний вид просування, заснований на контенті. Він спочатку формує попит, потім пропонує товар. Націлений на аудиторію адресно. Реклама створюється під споживача, а не під продукт.

Відмінності між цими двома видами маркетингу в стратегії, яка будується на способах залучення клієнтів:

  • Вихідний маркетинг базується на стратегії поширення інформації та самостійному пошуку клієнтів. Вважається більш агресивною формою, такою, що б’є в лоб.
  • Вхідний маркетинг в основі містить механізм приваблення потенційних клієнтів у такий спосіб, щоб вони зверталися самостійно до компанії за послугою. Він м’якший та лояльніший.

Однак ці два види маркетингу не варто протиставляти. У межах однієї компанії вони прекрасно працюють в тандемі. І допомагають ширше охопити аудиторію.

Принцип роботи вихідного маркетингу

Схема класична й доволі проста: спочатку вивчають цільову аудиторію – хто вона, її вподобання, явні та потенційні проблеми. Далі визначають, як саме компанія зможете допомогти потенційним клієнтам. На основі даних розробляють стратегію, вибирають канали комунікації.

Для кого підійде

Насамперед вихідний маркетинг оптимальний для локального бізнесу, який прагне підвищити свою впізнаваність. Реклама, яка звучить на радіо та біл-борди на вулицях міста чудово в цьому допоможуть.

Також вихідний маркетинг – варіант для цільової аудиторії, яка не представлена в інтернеті. І для великого бізнесу, особливо такого, що лише заходить на ринок, також корисний формат.

Для кого підійде

Замовте послугу у Fractus!

Якщо для Вашого бізнесу звичні канали комунікації підходять ідеально, поспішайте замовити розроблення стратегії для вихідного маркетингу. Звернувшись до компанії Fractus, звичайно ж.

Вам не доведеться самостійно і наосліп розбиратися з тонкощами маркетингу, якщо немає на це ресурсів. Ми все зробимо за Вас. Завдяки нашим знанням та досвіду Ви отримаєте стратегію й канали комунікації під неї, які виявляться ефективнішими.

Замовляйте!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!