19/08/2021

Вхідний маркетинг: просування через контент

повернутися до списку статей →

Реальність така, що більшість користувачів самі шукають товари та послуги, здебільшого в мережі. Вони не терплять нав’язаної агресивної реклами. І вхідний маркетинг працює з клієнтом напряму за допомогою контенту.

Що ж, розробити дієву стратегію для вхідного маркетингу і контент під неї візьмуться фахівці компанії Fractus.

Вхідний маркетинг: особливості

Термін Inbound Marketing або ж вхідний маркетинг – це метод залучення користувачів на певний сайт завдяки контенту. Причому корисного та цікавого для клієнта. Поширюється через соцмережі, розсилання, блоги, відео, SEO та інші канали.

Вхідний маркетинг: особливості

Стратегія – у привабленні цільової аудиторії (тоді як у вихідного маркетингу – у поширенні інформації), робота з нею напряму. Словом, приведення лідів без пропозиції їм товару та без прямих продажів.

Своєрідність контенту

Розрахований контент на користувачів, які шукають інформацію про продукт для задоволення своїх потреб. Він допомагає донести до клієнта вигоду пропозицій. За його допомогою спочатку формується попит, а потім відбувається поштовх до продажу. І якщо грамотно вибудувати стратегію, він підштовхне до дії в найоптимальніший момент. І не доведеться витрачати час на пошук клієнтів: вони прийдуть самі.

Цілі Inbound Marketing

Вхідний маркетинг переслідує три мети:

  1. Залучити відвідувачів на ресурс.
  2. Конвертувати потенційних клієнтів (ліди) в користувачів.
  3. Розібрати результати роботи, щоб її поліпшити в майбутньому.

Будь-який бізнес може скористатися ним та стати ефективним.

Інструменти вхідного маркетингу

  • Блоги. Мабуть, найпопулярніша форма подачі корисного текстового контенту. Вони приваблюють, якщо автор зуміє зацікавити. Блоги навіть здатні формувати громадську думку.
  • Соцмережі. Досить багато часу споживачі проводять в них, тому є сенс вести сторінку там, де збирається цільова аудиторія. Йдуть у хід місткі пости, ролики, графіка, меми, картинки.
  • Подкасти. Слухати інформацію в навушниках дорогою кудись стає новою традицією. Тож чому не скористатися цим і не зібрати своїх прихильників?
  • SEO. Головні вимоги пошукової оптимізації – якраз корисність контенту. Адже вся суть зводиться до того, щоб споживач знайшов те, що шукає. За ключовими словами, які відіграють головну роль і дозволяють підняти сайт у пошуковій видачі.
  • Відео. Також хороший формат подачі інформації. І самостійно, і на додачу до текстового контенту. Якщо стане вірусним – це величезний бонус.
  • Інфографіка. Суміш картинки з мінімальною кількістю тексту, в якій зібране найголовніше – сама суть посилання, приваблює. Особливо, якщо тема хвилює споживача.
  • Еmail-розсилання. Вони дозволять зацікавити та теж поступово підвести до продажу. Мінімум тексту і кілька картинок або графіка – цього достатньо.

Інструменти вхідного маркетингу

Переваги вхідного маркетингу

Націленість на потенційного клієнта, поширення в середовищі існування цільової аудиторії, підвищення довіри клієнта шляхом трансляції йому корисного контенту та ненав’язливості, можливість відстежити результат, а в підсумку – зниження рекламних бюджетів.

Послуги від Fractus

Якщо цікавить inbound маркетинг, звертайтеся до Fractus. У нас зібраний штат фахівців, які допоможуть створити стратегію для цього виду маркетингу. За її допомогою легше зробити компанію або продукт привабливішим для користувача. А ось витрат на рекламу стане менше. Навіть більше, ми допоможемо в створенні контенту саме для Вашого бізнесу та для обраного каналу комунікації.

Спробуйте надати користувачам корисний контент, вони ж в обмін забезпечать свою прихильність. Телефонуйте!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!