24/11/2022

Традиційна реклама: особливості та вигода

повернутися до списку статей →

Для просування товарів та послуг хороші всі типи реклами. І дарма кажуть, що вона пішла в інтернет: традиційна реклама все ж залишається ефективною. Її, як і раніше, можна побачити на білбордах та транспорті, в листівках і по ТБ, почути по радіо.

Замовити послугу пропонує компанія Fractus. Ви отримаєте продуману рекламну стратегію, результатом якої стане впізнаваність та підвищення продажів.

Традиційна реклама: у чому суть

До недавнього часу офлайн-реклама іменувалася просто рекламою – якраз до моменту появи її цифрового різновиду. Вона просуває товари масового споживання та націлена на досить широку цільову аудиторію.

Переваги такого виду просування в невисокій конкуренції (у вебсегменті вона значно вища), охопленні аудиторії, яка не використовує інтернет, неможливості блокування.

Від товару і цільової аудиторії залежить, який вид просування краще обрати.

Традиційна реклама: у чому суть

Які існують види реклами в офлайні

  • Зовнішня або вулична реклама. Вивіски, білборди, сіті-лайти, суперсайти, цифрові щити, афішні стенди, транспорт (корпоративний та громадський) – усе це майданчики для неї. Розміщені вони в місцях великого скупчення людей. Яскрава, динамічна, креативна – така якнайкраще зачепить.
  • INDOOR (внутрішня реклама). Локалізована в приміщеннях, які пропускають великі потоки людей. У список потрапляють торгово-розважальні центри та під’їзди, аеропорти й банки, аптеки та бізнес-центри. Контент різноплановий: відео, аудіо, текстовий. Причому вона б’є точно в ціль, якщо її розмістити там, де зібрана цільова аудиторія. Так в аптеці рекламують лікарські препарати, в магазині побутової хімії – пральні порошки та шампуні, в холі банку – кредитні програми.
  • У ЗМІ (ТБ, радіо, преса). Класика жанру. І ця традиційна реклама приклади тридцятирічної давнини змушує згадувати з ностальгією. Сучасні ж варіанти за фахового виконання також здатні викликати зацікавлення, а не роздратування. Радіо й телебачення дозволяє охопити широке коло споживачів. А ось вузькопрофільні друковані видання діють точно на цільову аудиторію. Наприклад, весільний журнал – чудовий майданчик для просування послуг івент-агенції, а журнал автомобільної тематики ідеальний для реклами нової моделі автівки.
  • Друкована продукція. Усе, що не стосується преси, і надруковано на папері для рекламування, належить до такої продукції. Це буклети, листівки, флаєри, брошури та інші роздаткові матеріали. Найчастіше їх розповсюджують біля своєї торгової точки. Найсміливіші – біля конкурентів.
  • Брендована продукція. Товари, які споживачі використовують щодня: щоденники та філіжанки, флешки й теки, ручки та брелоки. Зазвичай на них нанесено лише логотип та назву компанії, іноді слоган. Такий товар має бути якісним, а не нагадувати дешеву підробку.

Які існують види реклами в офлайні

Переваги співпраці з Fractus

Щоб замовити традиційну рекламу, звертатися слід до компанії Fractus. Що ми обіцяємо:

  1. Комплексну роботу. Починаючи від планування і розробки стратегії, закінчуючи здачею готової роботи.
  2. Креативний підхід. Використовуємо ті прийоми, які допоможуть зробити рекламу оригінальною і цікавою. І ніхто не назве її нудною.
  3. Команду фахівців. Над вирішенням Вашого завдання буде працювати команда, в розпорядженні якої всі необхідні інструменти: досвід, знання, обладнання.
  4. Ефективний результат. Ваша реклама спрацює, а значить, принесе впізнаваність і прибуток.

Телефонуйте вже зараз! Наші фахівці допоможуть підібрати той канал реклами, який у Вашому випадку принесе найбільший успіх.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!