22/07/2021

Точковий маркетинг для вузької групи споживачів

повернутися до списку статей →

Є категорія товарів та послуг, в яких немає потреби кожного дня, а то й щороку. Якщо Ваш бізнес орієнтований на вузьку аудиторію, то зацікавити потенційного клієнта традиційною рекламою важко й невигідно. Розв’язати цю проблему зможе точковий маркетинг.

Точковий маркетинг – це комплекс заходів, який містить розробку, просування товарів і послуг, спрямованих на вузьку аудиторію. Основне завдання – створити для компаній і їхніх товарів хорошу репутацію, зацікавити. Для цього використовують приховані можливості для нарощування прибутку, залучають невикористовувані ресурси. На відміну від масового маркетингу, вплив якого направлений на маси, аудиторія точкового настільки вузька, що потенційних споживачів можна перерахувати. Ще однією особливістю такого маркетингу є те, що на нього витрачають менше ресурсів, ніж на масовий.

Точковий маркетинг

Точковий маркетинг: основні інструменти

Грамотне використання інструментів точкового маркетингу дозволяє досягнути того, що до Вас прийдуть клієнти, які дійсно зацікавлені саме у Вашому товарі чи послузі. Серед них варто виокремити такі, як-от:

  1. Вірусний маркетинг. Діє так, що людина, сама того не розуміючи, починає поширювати рекламу. Наприклад, співробітник компанії настільки в захваті від нової послуги/товару, що поспішає поділитися зі своїми родичами, друзями, публікує інформацію в соціальних мережах. Водночас коло спілкування сприймає цю новину не як рекламу, а як цікаву інформацію.
  2. Точковий вид партизанського маркетингу. Такий спосіб дозволяє сприяти реалізації товарів і послуг, не вкладаючи або практично не вкладаючи гроші в просування. Інформацію про товар або послугу публікують у конкретних тематичних спільнотах, сайтах, форумах.
  3. Прихована реклама. Товар або послуга миготять у сюжетах фільмів, музичних кліпів, телепередач. Таку рекламу глядачі зазвичай не помічають, але вона впливає на потенційного покупця підсвідомо.
  4. BTL. Передбачає використання методів непрямої реклами, які не використовує масовий маркетинг. Серед них:
  • Сейлс-маркетинг. Методи збуту товарів безпосередньо в пункті продажів: дегустація, знижки на останній товар, акції, подарунки за купівлю.
  • Програми лояльності: клубні карти, бонусні карти, кешбек за купівлю, купони на знижку, подарункові сертифікати.
  • Реклама в місці продажу: роздача флаєрів, листівок, купонів на знижку.
  • Прямий маркетинг. Персоналізований продаж без посередників. Мета – не тільки стимулювання першої купівлі, а й укладення довгострокових відносин з потенційними покупцями для вторинних придбань.
  • Подієвий (event) маркетинг. Спеціальні акції або вигідні пропозиції для гостей заходу.

Точковий маркетинг охоплює не тільки просування товарів і послуг, а й передпродажну і післяпродажну роботу зі споживачами. Також можливості співробітників, персоналу розширюються, а відносини з конкурентами та клієнтами будуються так, щоб вони йшли на благо компанії. Крім того, здійснюють оптимізацію витрат й аналіз асортименту товарів, мерчендайзингу, ефективності роботи персоналу.

Інструменти точкового маркетингу

Як знайти свого клієнта за допомогою точкового маркетингу?

  1. Здійснтити глибокий аналіз свого бізнесу та комерційної пропозиції.
  2. Скласти портрет потенційного споживача.
  3. Розробити стратегію просування, яка приверне увагу клієнтів у момент, коли вони найбільш зацікавлені у Вашій пропозиції.
  4. Щоб реклама була ефективною, її розміщують тільки на відібраних майданчиках: тематичні сайти, блоги, спільноти в соцмережах, форуми.
  5. Після отримання перших результатів знову здійснюють аналіз, щоб дізнатися, чи збільшується віддача.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!