21/10/2021

Тестімоніал: роль рекомендацій у продажах

повернутися до списку статей →

Споживачі під час пошуку товару спочатку шукають рекомендації. Вони вірять їм більше, ніж найпрофесійнішому опису продукту. А тому один зі способів привабити клієнта – використати тестімоніал – рекомендаційний тип реклами.

Послугу на кшталт цієї маєте можливість замовити у компанії Fractus.

Тестімоніал: особливості

Термін походить від англ. testimonial, що в перекладі означає «свідоцтво». Тестімоніал – це інструмент рекомендаційного маркетингу, частиною чого є реклама рекомендацій та свідчень. В основі – просування продукту завдяки чужому позитивному досвіду та думці, що стосується цього продукту. Але це аж ніяк не думка продавців або представників компанії, а інших споживачів.

Соціальний доказ робить такий підхід ефективним, адже наводить приклад, як хтось купив товар і насправді розв’язав свою проблему, причому без негативного досвіду і втрати коштів. Чим більш інформативна, проста й людська така реклама, тим швидше досягає мети.

Тестімоніал: особливості

Тестімоніал-просування розраховане, щоб:

  • викликати довіру потенційних клієнтів (вірять більше тим, хто спробував продукт, ніж представникам компанії);
  • показати, як користуватися продуктом і що насправді існує позитивний ефект від використання;
  • зняти страхи, пов’язані з можливим обманом, марною тратою часу та коштів, якщо проблему не розв’язати;
  • показати, що є й інші споживачі з такою ж проблемою, точніше, були, тому що їх проблему усунули;
  • передбачити питання, які можуть виникнути у клієнта, і дати на них відповіді.

Цілі тестімонала

Як і перед будь-якою іншою маркетинговою стратегією, перед рекомендаційним маркетингом стоїть низка цілей: підвищити впізнаваність, досягнути лояльності, залучити ліди, підвищити продажі, зміцнити імідж компанії. З чим він цілком успішно справляється, застосовуючи типові для нього інструменти.

Хто рекомендує продукт

Рекомендувачі – абсолютно сторонні люди, що не мають жодного стосунку до компанії. Маркетологи залучають як звичайних покупців, так і лідерів думок, знаменитостей, експертів, навіть неординарних особистостей – які мають рідкісну професію або просто уміють привернути до себе увагу клієнтів.

Для яких продуктів використовують

Тестімоніал застосовують для просування тих продуктів, під час вибору яких споживачі керуються рекомендаціями, адже важливо, щоб той, хто спробував продукт, сказав «так, він хороший». Це електротовари, товари повсякденного попиту (FMCG), послуги різного характеру, а також дорогі або складні товари.

Використовують тестімоніал в офлайн-рекламі (наприклад, відгуки в друкованих виданнях) та в інтернет-просуванні (відгуки покупців інтернет-магазинів, просування інфлюенсерами, відгуки клієнтів, які скористалися послугами компанії, наприклад, з розробки та просування сайтів, повідомлення на форумах і чатах).

Види testimonial

Маркетологи використовують чотири види рекомендаційної реклами:

  • відгук покупця (текстовий чи з фото);
  • пряма реклама з відомою особистістю, яка ділиться досвідом використання продукту;
  • непряма реклама із залученням експерта;
  • публікація рекомендаційного листа.

Види testimonial

Тестімоніал від Fractus

Продаєте товари або пропонуєте послуги, для яких потрібні рекомендації споживачів? Рекомендаційна реклама від Fractus – ось, що Вам потрібно!

Ми створимо маркетингову стратегію саме для Вашої пропозиції. У її межах зберемо відгуки клієнтів, якщо знадобиться, залучимо для реклами експертів, лідерів думок, знаменитостей. І Вашому продукту повірять. Звертайтеся!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!