Ефективний спосіб привернути клієнта і підвищити продажі – рекламні ролики. Вони врізаються в пам’ять і підштовхують до здійснення покупки. Довгі ролики ніхто не стане слухати й дивитися, а тому в мінімальний хронометраж потрібно вкласти максимум корисної інформації, такої, що чіпляє. Щоб створити тексти рекламних роликів, потрібен професійний підхід.
Що ж, замовити подібну послугу дуже просто: достатньо звернутися до Fractus.
Тексти рекламних роликів: особливості
Рекламні ролики є двох видів: авдіоролики (для радіо) і відеоролики (для телебачення та інтернету). Тривалість ролика в кожному випадку відрізняється: для аудіо від 15 до 30 секунд, для відео в інтернеті – до 90 с, на ТБ – до 30 с. Саме в такий хронометраж слід вписати текст.
Він має бути ясним, лаконічним, інформативним. Ніяких довгих і незрозумілих слів. Також слід виключити зайві слова, оскільки це збільшення хронометражу, а значить, і вартості. Потрібно розділити ролик на смислові блоки – це полегшує сприйняття. Добре спрацьовує рима – її простіше запам’ятати. Обов’язково текст для ролика має містити назву бренду та заклик до дії.
Як відбувається процес створення
- Основа ролика – пошук ключової тези, ідеї, посилання.
- Підбір ключових слів й асоціацій, дзвінких, чітких, таких, що б’ють в ціль.
- Написання тексту: місткого, короткого, легко сказаного, динамічного.
- Тестування на милозвучність та сприйняття.
Види текстів
Замовити текст рекламного ролика можна, вибравши з декількох варіантів:
- Ілюстрація. Малює в голові у користувача картину, пов’язану з товаром, послугою, формуванням іміджу.
- Історія. Суть розповіді в тому, як продукт допоміг у розв’язанні проблеми одного з клієнтів.
- Діалог. Створено текст за принципом ігрової сценки, де дві-три дійові особи доносять через невимушену розмову інформацію про продукт.
- Монолог. Рекламний текст про продукт, транслює один персонаж. Він має чіпляти слухача – того слід захопити та зацікавити.
Що стосується формату, то тексти рекламних роликів можуть бути прозою, віршованим варіантом, або ж роликом-відбиттям: завершальна фраза – римований слоган.
Написання тексту: особливості
Хоча канали комунікації й відрізняються, але рекламні тексти в них підкорюються однаковому алгоритму:
- Формування проблеми. Це основа. У клієнта є проблема – рекламний ролик пропонує шляхи й інструментарій для її вирішення. Один ролик призначений для однієї проблеми.
- Ідея для вирішення. Підібрати максимально вдалий шлях до вирішення і запропонувати ідею. Одна проблема – одне вирішення.
- Підсумок. Насамкінець – заклик до дії та звучний слоган зі згадуванням бренду. Зазвичай використовують офіційний, але можна створити саме під ролик. Майстерність вищого рівня – коли слоган крутиться в голові у користувача.
Потрібні тексти? Fractus допоможе
Написання рекламних текстів для роликів – не те завдання, яке може виконати рядовий співробітник компанії, що замовляє рекламу. Звертатися краще відразу до професіоналів – у Fractus.
Ми створимо ідеальний індивідуальний текст за чіткою формулою, яка продає. Він приверне увагу ЦА, зацікавить, утримає слухача чи глядача, точно передасть головну думку і стане стимулом для дії. Для цього у нас є фахівці, обладнання, програми. І ми завжди за взаємодію: наші замовники контролюють роботу, ми обговорюємо її спільно і вносимо корективи. Віддаємо ролик тільки після узгоджень.
Замовте текст для рекламного ролика у Fractus! І Ви отримаєте посилання, яке запам’ятається і, як наслідок, приведе нових покупців.