Потенційні клієнти йдуть, лише окинувши поглядом головну сторінку сайту… Знайомо? Чому ж так стається? Важливість контенту цього розділу недооцінюють. І додають туди інформацію, яку б не варто було: про компанію, шаблони, воду. Але ж стаття презентаційна, покликана створити приємне перше враження про сайт та познайомити з ним. Тому текст на головну сторінку має бути продуманим, як і дизайн.
Замовляйте контент для першої сторінки вебресурсу будь-якого формату у Fractus. І якщо ліди її покинуть, то тільки для переходу в інший розділ.
Який він – текст на головну сторінку?
Головна сторінка будь-якого сайту на зразок навігатора. Вона дозволить споживачеві зорієнтуватися, підкаже, в які розділи краще заглянути, щоб знайти розв’язання проблеми. Тут подавати слід потрібну і важливу клієнтові інформацію: що він отримає, залишившись на сайті, та донести переваги співпраці з компанією.
Тому замовити текст на головну і сподіватись, що акцент буде на компанії, не зовсім правильно. Перетворювати сторінку в портфоліо або дублікат розділу «Про компанію» –помилка.
Етапи написання матеріалу
Створення тексту складається з декількох кроків.
- Визначення мети розділу (Для чого він створений? В які розділи, важливі користувачам, приведе?).
- Виділення сильних сторін (У чому вони полягають? Чим відрізняють ресурс від конкурентів?).
- Розроблення структури:
- заголовок – привабити та зачепити. В основі – найкраща вигода плюс захоплення уваги;
- вступна частина – зацікавити. Тут суть пропозиції (УТП), адресація цільовій аудиторії, аргументи, чому варто залишитися на сторінці;
- основна частина – викликати довіру. У ній відбувається спілкування з цільовою аудиторією, що підштовхує подивитися сайт, також показ переваг пропозиції;
- висновок – заклик до дії. Стаття на головній сторінці, що продає, обов’язково його містить. Він привертає увагу користувача, підштовхує до подальших дій: переходу в наступні розділи, купівлі чи реєстрації.
- Написання тексту. Усе вищезазначене стає підмогою в написанні.
Вимоги до створення
Стаття необхідна для пошукових систем, споживачів, компанії. Кожен має низку вимог:
- Пошуковики. SEO-оптимізувати текст краще без фанатизму: Переспам ключовими словами тільки зашкодить. Ідеальні ті ключові слова, набираючи які, лід потрапляє на сайт, до того ж органічно вписані.
- Споживачі. Легкий для читання, інформативний та корисний матеріал читач любить однозначно. Щоб написати статтю на головну сторінку, складне слід пояснювати простими словами. Уміст розбивають на смислові блоки, додають елементи, які виділяють: списки, цитати, врізки. Обсягу максимум 3000 знаків буде достатньо.
- Компанії. Розділ має продавати, тому і текст такий, що продає. Суть зводиться до позначення проблеми, точок дотику клієнта з нею, пропозиції рішення, заклику діяти. Користь для компанії – у зворотній дії споживача, зазвичай купівлі.
Куди звернутися? У Fractus!
Якщо необхідний текст на головну сторінку, замовляйте його у нас.
Над завданням працюватиме декілька фахівців: райтер, редактор, SEO-оптимізатор. Вони створять статтю з урахуванням специфіки бізнесу, особливостей сайту, вимог до написання, побажань замовника. Це не тільки стаття, що продає, а й SEO-оптимізована, вона приваблює потенційних замовників. Узгодження – також частина роботи, адже нам важливо зробити її ідеально.
Скористайтеся нашими послугами з написання текстів. І головна сторінка сайту отримає статтю, яка зацікавить користувачів і змотивує стати клієнтами.