Користувачі залишають про себе стільки особистих даних у мережі, що неможливо не скористатися цим і не запропонувати їм рекламу. Саме так працює таргетована реклама. Адже соціальні мережі збирають не тільки школярів: у кожної своя цільова аудиторія і у неї є певні потреби.
Послуги таргетованої реклами від Fractus – це вибір для Вашого товару його цільової аудиторії.
Таргетована реклама: дещо про головне
Target – «ціль» у перекладі з англійської. І таргет або таргетована реклама – це вид просування в мережі. Він спрямований на аудиторію, обрану за критеріями (географічне розташування, вік, стать тощо), які дають максимально точний портрет її представників. Мішенню є цільова аудиторія, а зовсім не випадкові люди. Цей тип реклами – частина SMM-просування.
Завдання такого виду повідомлень, як і будь-якої іншої реклами – залучити користувачів, зацікавити товаром, привести до купівлі.
Відмінність контекстної реклами від таргетованої
Часом ці два види інтернет-реклами плутають, особливо з контекстною рекламою, яка транслюється в соцмережах. Однак усе досить просто: контекстна реклама заснована на ключових запитах, які вводить користувач у пошукових системах – він сам шукає її. Таргетинг-просування ж відбувається в соцмережах на основі даних із профілів користувачів: у такому разі вже реклама шукає споживача.
Яким має бути повідомлення? Релевантним, цікавим, легким у сприйнятті, адаптованим під різні пристрої, а також проводити воронкою продажів.
Формати повідомлень
Для кожної соцмережі вибирають свій тип з урахуванням її особливостей і можливостей. У цілому існує декілька варіантів подачі реклами.
- Універсальний запис. Таргет реклама такого типу розміщується на стіні спільноти, її додають у стрічку новин. Вона може транслювати найрізноманітніший контент: текстовий, фото, відео, графіку. Такий формат – відмінний варіант привернути увагу до чого-небудь.
- Карусель. Це оголошення-слайдер, у складі якого кілька зображень із мінімумом тексту, найчастіше складається із карток товару.
- Банери в десктопі. Варіант, розрахований для соціальних платформ, доступних в десктопної версії (для користування з комп’ютера). Це реклама збоку основної стрічки, наприклад, у Facebook або myTarget.
- Lead Ads. Інакше кажучи, форма збору лідів. Її використовують ті рекламодавці, що наповнюють клієнтську базу, використовуючи соцмережі.
Етапи запуску повідомлення
- Створення маркетингової стратегії.
- Визначення цільової аудиторії через створення її портрета.
- Визначення майданчиків для розміщення реклами.
- Налаштування параметрів у соцмережах.
- Вибір форматів повідомлень.
- Створення та запуск рекламних постів.
Основні переваги
Таргет-просування – це такі вигоди:
- охоплення тільки своєї цільової аудиторії;
- оперативне внесення змін;
- підвищення конверсії;
- розкрутка сайту;
- зручне налаштування таргета;
- можливість відстежувати результати кампанії;
- оперативний запуск (створення поста – близько 30 хвилин та перевірка модераторами – близько години);
- налаштування ретаргетинга (для користувачів, які вже взаємодіяли з компанією).
Послуги таргетованої реклами від Fractus
Відмінний спосіб оперативно запустити рекламну кампанію – використовувати соцмережі. І замовити таргетовану рекламу можете у компанії Fractus. Це створення стратегії, вибір цільової аудиторії, соцмережі, формату повідомлення, налаштування та ведення сторінки. Як результат – збільшення кількості користувачів і продажів. Телефонуйте!