21/11/2022

Таргетована реклама: влучити просто в ціль

повернутися до списку статей →

Користувачі залишають про себе стільки особистих даних у мережі, що неможливо не скористатися цим і не запропонувати їм рекламу. Саме так працює таргетована реклама. Адже соціальні мережі збирають не тільки школярів: у кожної своя цільова аудиторія і у неї є певні потреби.

Послуги таргетованої реклами від Fractus – це вибір для Вашого товару його цільової аудиторії.

Таргетована реклама: дещо про головне

Target – «ціль» у перекладі з англійської. І таргет або таргетована реклама – це вид просування в мережі. Він спрямований на аудиторію, обрану за критеріями (географічне розташування, вік, стать тощо), які дають максимально точний портрет її представників. Мішенню є цільова аудиторія, а зовсім не випадкові люди. Цей тип реклами – частина SMM-просування.

Завдання такого виду повідомлень, як і будь-якої іншої реклами – залучити користувачів, зацікавити товаром, привести до купівлі.

Таргетована реклама: дещо про головне

Відмінність контекстної реклами від таргетованої

Часом ці два види інтернет-реклами плутають, особливо з контекстною рекламою, яка транслюється в соцмережах. Однак усе досить просто: контекстна реклама заснована на ключових запитах, які вводить користувач у пошукових системах – він сам шукає її. Таргетинг-просування ж відбувається в соцмережах на основі даних із профілів користувачів: у такому разі вже реклама шукає споживача.

Яким має бути повідомлення? Релевантним, цікавим, легким у сприйнятті, адаптованим під різні пристрої, а також проводити воронкою продажів.

Формати повідомлень

Для кожної соцмережі вибирають свій тип з урахуванням її особливостей і можливостей. У цілому існує декілька варіантів подачі реклами.

  • Універсальний запис. Таргет реклама такого типу розміщується на стіні спільноти, її додають у стрічку новин. Вона може транслювати найрізноманітніший контент: текстовий, фото, відео, графіку. Такий формат – відмінний варіант привернути увагу до чого-небудь.
  • Карусель. Це оголошення-слайдер, у складі якого кілька зображень із мінімумом тексту, найчастіше складається із карток товару.
  • Банери в десктопі. Варіант, розрахований для соціальних платформ, доступних в десктопної версії (для користування з комп’ютера). Це реклама збоку основної стрічки, наприклад, у Facebook або myTarget.
  • Lead Ads. Інакше кажучи, форма збору лідів. Її використовують ті рекламодавці, що наповнюють клієнтську базу, використовуючи соцмережі.

Етапи запуску повідомлення

  1. Створення маркетингової стратегії.
  2. Визначення цільової аудиторії через створення її портрета.
  3. Визначення майданчиків для розміщення реклами.
  4. Налаштування параметрів у соцмережах.
  5. Вибір форматів повідомлень.
  6. Створення та запуск рекламних постів.

Етапи запуску повідомлення

Основні переваги

Таргет-просування – це такі вигоди:

  • охоплення тільки своєї цільової аудиторії;
  • оперативне внесення змін;
  • підвищення конверсії;
  • розкрутка сайту;
  • зручне налаштування таргета;
  • можливість відстежувати результати кампанії;
  • оперативний запуск (створення поста – близько 30 хвилин та перевірка модераторами – близько години);
  • налаштування ретаргетинга (для користувачів, які вже взаємодіяли з компанією).

Послуги таргетованої реклами від Fractus

Відмінний спосіб оперативно запустити рекламну кампанію – використовувати соцмережі. І замовити таргетовану рекламу можете у компанії Fractus. Це створення стратегії, вибір цільової аудиторії, соцмережі, формату повідомлення, налаштування та ведення сторінки. Як результат – збільшення кількості користувачів і продажів. Телефонуйте!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!