10/11/2022

Структурування каталогу: розкладемо все по поличках

повернутися до списку статей →

Ефективний інтернет-магазин не тільки пропонує споживачеві потрібні товари, а й зручно структурований. Адже ніхто не стане витрачати час на довготривалий квест під назвою «знайди продукт» і піде до конкурентів. Плюс до всього, каталог генерує новий трафік на сайт. Тому структурування каталогу – завдання, на виконання якого доведеться вкласти чимало сил. І продумати перед тим як запускати магазин.

Компанія Fractus допоможе у вирішенні завдання, й інтернет-магазин зі зручним структурованим каталогом буде у Вашому розпорядженні.

Структурування каталогу: у чому суть

Структура каталогу інтернет-магазину – це логічна, багаторівнева, зазвичай деревоподібна схема розташування товарів. І чим більш вона проста, зручна та зрозуміла, тим більше такий сайт дружній до користувача. Структурування каталогу товарів інтернет-магазину – процес розроблення такої схеми.

Структурування каталогу: у чому суть

Обов’язкові елементи

Формується каталог із таких складових:

  1. Категорії та підкатегорії. Вони є основою. Класифікують їх за призначенням, типами, брендами продукції.
  2. Фільтр пошуку. Дозволяє підібрати товар за певними параметрами, наприклад, кольором, матеріалами, габаритами.
  3. Сторінки товарів. Окрема сторінка для кожного продукту з його описом (SEO-оптимізованим), характеристиками, фото тощо.
  4. Навігаційний ланцюжок, або так звані «хлібні крихти» (breadcrumbs). Це маршрут від головної до поточної сторінки, показаний внизу хедера – шапки сайту.
  5. Сторінки оформлення замовлення або кошика.

Деякі рекомендації

  • Ідеї ​​для схеми. Де ж їх взяти? Усього-на-всього слід подивитися структуру інших інтернет-магазинів з ідентичними товарами. Звертати увагу варто на кілька перших у списку видачі. Також варто зібрати семантичне ядро: ця інформація також підкаже, які категорії потрібні, а що можна оптимізувати.
  • Простота і ясність. Замовити структурування каталогу, в якому б користувач не плутався і який би розумів – мета будь-якого інтернет-магазину. Добре, якщо структура гранично проста, зрозуміла на рівні інтуїції. Також потрібно попрацювати над назвами категорій. Їх має розуміти цільова аудиторія: не варто використовувати надто довгі назви, специфічні терміни, сленг. І всі вони мають відповідати запитам, які вводять користувачі в полі пошуку.
  • Глибина вкладеності. Рівень вкладеності – розташування сторінки в загальній структурі, його визначає кількість кліків користувача. Сторінки, на які він потрапляє в один клік з першої сторінки (категорії) – перший рівень. За цим йде другий клік, який веде до підкатегорій – другий рівень. Третій клік приводить на третій рівень – на картку товару. Пошуковики не оптимізують сторінки далі третього рівня, тому немає сенсу так глибоко закопуватися. І сортування товарів в інтернет-магазині, що складається з трьох рівнів, цілком достатнє.
  • Можливості змін. Варто ще на етапі проєктування інтернет-магазину передбачити можливість розширення лінійки категорій на технічному рівні. Зазвичай це стає у пригоді.

Деякі рекомендації

Послуга від Fractus: чим вигідна

Створити інтернет-магазин, де категоризація товарів була б логічною та зрозумілою, справа непроста. Але немає нерозв’язних завдань, якщо звернутися до Fractus.

У нас працює команда, яка створила не один ресурс. Крім досвіду, знань, умінь в її розпорядженні ще й програми та відповідне обладнання. Тому вона із задоволенням і без помилок виконає Ваше завдання. Звертайтеся! Ми зробимо все, щоби Ваш інтернет-магазин припав до душі споживачам, а Вам зміг принести дохід.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!