28/07/2022

Стратегія бренду: особливості, сходинки, сегменти

повернутися до списку статей →

Без плану неможлива будь-яка робота. А в бізнесі і поготів. Це дорожня карта, завдяки якій створений бренд виходить на ринок та не зникає, а розвивається, діє, стає впізнаваним і потрібним. Для того щоб створити та зміцнити його, необхідна правильна стратегія бренду. Саме вона задає вектор розвитку, працює на зміцнення іміджу, а в результаті – і на забезпечення продажів.

Послуга комплексна, замовити її можна у Fractus.

Що таке стратегія бренду

Термін «стратегія» узятий з військової справи, означає «мистецтво полководця». Це довгостроковий план, створений, щоб допомогти в досягненні певної мети, розподіляє ресурси.

Бренд-стратегія – це план формування бізнесу та його просування: закріплення на ринку, підвищення впізнаваності, робота на позитивний імідж. Вона визначає, куди і як рухатиметься бренд протягом декількох років.

Що таке стратегія бренду

Сходинки створення стратегії

  1. Експрес-аудит. Відбувається дослідження самого бізнесу і його процесів, ринку, конкурентів. Визначають цільову аудиторію.
  2. Створення бренд-стратегії. Стратегію розвитку бренду оформляють у документ, де описана основна ідея, потреби цільової аудиторії, особливо продукту й точки його дотику з ЦА, позиціювання бренду, асоціації у споживача.
  3. Розроблення фірмового стилю. Робота над логотипом, створення айдентики – усіх тих елементів, які зможуть ідентифікувати бізнес. За ним споживач упізнає бренд.
  4. Підбір каналів комунікації. Комунікаційна стратегія промальовує шлях взаємодії бренду з аудиторією. Каналів комунікації декілька: SEO-просування, робота з соцмережами, вірусний маркетинг, публічні заходи тощо.

Сходинки створення стратегії

Стратегія та сегменти бізнесу

План розвитку бізнесу потрібен для бренду будь-якого сегменту:

  • корпоративного. Формується образ за трьома напрямками: не тільки як постачальника послуг або товарів, а й надійного партнера, а також роботодавця;
  • товарного. Наділення продукту певними цінностями на основі індивідуальних характеристик, формування унікальної торгової пропозиції (УТП), визначення точок дотику з ЦА;
  •  особистого. Стратегія особистого бренду спрямована на те, щоб загострити увагу на персоні, підкреслити її індивідуальність, виділити серед багатьох;
  • HoReCa. Атмосфера гостинності, безпека, індивідуальність, затишок – усе це необхідно підкреслити. Насамперед важливий фірмовий стиль та дизайн приміщення;
  • рітейлу. План розробляють для об’єктів роздрібної торгівлі – бутиків, крамниць, торгово-розважальних центрів. Акцент – на мерчендайзинг та дизайн об’єкту.

Вигода співпраці з Fractus

Потрібна розробка стратегії бренду? Тоді Вам до Fractus. Завдяки злагодженій командній роботі Ви отримаєте ефективний результат – розроблений із нуля план дій. І Вам не доведеться шукати персонального підрядника для кожного етапу роботи.

Створимо стратегію для бізнесу, проаналізувавши ринок, конкурентів, ЦА, продукт, Ваші бізнес-процеси. Знайдемо найбільш вдалий канал комунікації, який донесе до споживача цінність бренду і створить позитивний імідж. І, звичайно ж, просування бренду на ринку теж увійде в масив робіт.

Про вартість говоримо з кожним замовником окремо, оскільки вона залежить від обсягу необхідного – чи потрібні роботи з брендингу, чи готова маркетингова концепція тощо.

Не шукайте інших рішень! Довірте створення стратегії бренду нам. Ми розв’яжемо навіть настільки складне завдання, створимо для Вас персональну стратегію, яка працюватиме і приведе Вас до впізнаваності та підвищення продажів.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!