17/02/2022

Стимулювальний маркетинг: розпалюємо попит

повернутися до списку статей →

Продукт є, а от попит на нулі – ситуація часом гостра для бізнесу. І не просто немає попиту, немає навіть реакції на продукт – ні позитивної, ні негативної. Сама байдужість. Щоб активізувати попит, застосовують стимулювальний маркетинг. Він передбачає використання цілої низки інструментів, щоб зацікавити покупця.

Замовити послугу стимулювального маркетингу можете у компанії Fractus.

Стимулювальний маркетинг: про що йдеться?

Цей вид маркетингу з розряду тих, що залежать від характеру попиту. Стимулювальний маркетинг – це процес, спрямований на підвищення нульового попиту або ж нівелювання байдужості клієнта до продукту через прив’язку переваг продукту до потреб клієнта. Формує цінність продукту в очах споживача.

Мета маркетингової стратегії полягає в стимулюванні попиту. І починається вона з виявлення потреби та викликання інтересу у клієнта.

Найчастіше реанімувати попит за допомогою такого виду маркетингу доводиться щодо продуктів, які щойно вийшли на ринок, або ж відживають своє.

Стимулювальний маркетинг: про що йдеться?

Чинники відсутності попиту

Слабкий попит або зовсім його відсутність має в основі одну з кількох причин. Це:

  • недостача у потенційного клієнта інформації про продукт (йдеться про новинку або новий бізнес);
  • висока конкуренція;
  • перешкоди на шляху до поширення;
  • надто висока вартість;
  • низька якість;
  • невідповідність товару ринку або неготовність ринку його прийняти;
  • втрата цінності або актуальності для цільової аудиторії;
  • невідповідність сезону та інше.

Алгоритм дій

Головна проблема у цьому разі – відсутність попиту. Але як же її усунути? Спочатку варто проаналізувати ситуацію. І насамперед з’ясувати, в чому причина. Вона і підкаже, як діяти далі, які застосовувати методи й інструменти, на чому будувати стратегію.

Якщо йдеться про новинку, доведеться розгортати активну рекламну кампанію для відповідної цільової аудиторії. Якщо продукт неактуальний і не усуває проблем клієнта, його доведеться або покращувати, або знімати з виробництва, або шукати актуальні канали збуту та орієнтуватися на інші ринки.

Стимулюють попит у кілька етапів:

  1. Привертають увагу до продукту за допомогою інформування про нього із застосуванням актуальних для аудиторії каналів та методів.
  2. Породжують інтерес за допомогою демонстрації того, як характеристики продукту задовольнять потреби клієнта.
  3. Викликають бажання придбати товар, використовуючи техніки для додання цінності продукту в очах споживача.

Алгоритм дій

Інструменти для стимулювання попиту

Для того, щоб розвинути попит на продукт та викликати у споживача інтерес stimulating marketing використовує низку підходів:

  • відчутне зниження вартості;
  • проведення акцій та розпродажів;
  • дегустації та тестування;
  • перевипуск продукту (зняття з виробництва застарілого чи заміна його актуальнішим, поліпшення того, що вже є, оптимізація або оновлення пакування);
  • робота з думкою клієнтів стосовно продукту та бренду;
  • пошук нових, лояльніших й актуальніших ринків;
  • запуск більш дієвої рекламної кампанії.

Причому для більшої результативності використовують відразу декілька інструментів у комплексі.

Стимулювальний маркетинг від компанії Fractus

Турбує байдужість клієнтів до Ваших товарів? Звертайтеся до Fractus!

У нас є штат фахівців з досвідом та знаннями у галузі маркетингу. Вони створять стратегію й підберуть ті інструменти та канали просування, які допоможуть викликати інтерес до продукту, отже, спровокувати попит та привести до продажів. І Ваш продукт матиме успіх. Розв’язуйте питання просто зараз!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!