Продукт є, а от попит на нулі – ситуація часом гостра для бізнесу. І не просто немає попиту, немає навіть реакції на продукт – ні позитивної, ні негативної. Сама байдужість. Щоб активізувати попит, застосовують стимулювальний маркетинг. Він передбачає використання цілої низки інструментів, щоб зацікавити покупця.
Замовити послугу стимулювального маркетингу можете у компанії Fractus.
Стимулювальний маркетинг: про що йдеться?
Цей вид маркетингу з розряду тих, що залежать від характеру попиту. Стимулювальний маркетинг – це процес, спрямований на підвищення нульового попиту або ж нівелювання байдужості клієнта до продукту через прив’язку переваг продукту до потреб клієнта. Формує цінність продукту в очах споживача.
Мета маркетингової стратегії полягає в стимулюванні попиту. І починається вона з виявлення потреби та викликання інтересу у клієнта.
Найчастіше реанімувати попит за допомогою такого виду маркетингу доводиться щодо продуктів, які щойно вийшли на ринок, або ж відживають своє.
Чинники відсутності попиту
Слабкий попит або зовсім його відсутність має в основі одну з кількох причин. Це:
- недостача у потенційного клієнта інформації про продукт (йдеться про новинку або новий бізнес);
- висока конкуренція;
- перешкоди на шляху до поширення;
- надто висока вартість;
- низька якість;
- невідповідність товару ринку або неготовність ринку його прийняти;
- втрата цінності або актуальності для цільової аудиторії;
- невідповідність сезону та інше.
Алгоритм дій
Головна проблема у цьому разі – відсутність попиту. Але як же її усунути? Спочатку варто проаналізувати ситуацію. І насамперед з’ясувати, в чому причина. Вона і підкаже, як діяти далі, які застосовувати методи й інструменти, на чому будувати стратегію.
Якщо йдеться про новинку, доведеться розгортати активну рекламну кампанію для відповідної цільової аудиторії. Якщо продукт неактуальний і не усуває проблем клієнта, його доведеться або покращувати, або знімати з виробництва, або шукати актуальні канали збуту та орієнтуватися на інші ринки.
Стимулюють попит у кілька етапів:
- Привертають увагу до продукту за допомогою інформування про нього із застосуванням актуальних для аудиторії каналів та методів.
- Породжують інтерес за допомогою демонстрації того, як характеристики продукту задовольнять потреби клієнта.
- Викликають бажання придбати товар, використовуючи техніки для додання цінності продукту в очах споживача.
Інструменти для стимулювання попиту
Для того, щоб розвинути попит на продукт та викликати у споживача інтерес stimulating marketing використовує низку підходів:
- відчутне зниження вартості;
- проведення акцій та розпродажів;
- дегустації та тестування;
- перевипуск продукту (зняття з виробництва застарілого чи заміна його актуальнішим, поліпшення того, що вже є, оптимізація або оновлення пакування);
- робота з думкою клієнтів стосовно продукту та бренду;
- пошук нових, лояльніших й актуальніших ринків;
- запуск більш дієвої рекламної кампанії.
Причому для більшої результативності використовують відразу декілька інструментів у комплексі.
Стимулювальний маркетинг від компанії Fractus
Турбує байдужість клієнтів до Ваших товарів? Звертайтеся до Fractus!
У нас є штат фахівців з досвідом та знаннями у галузі маркетингу. Вони створять стратегію й підберуть ті інструменти та канали просування, які допоможуть викликати інтерес до продукту, отже, спровокувати попит та привести до продажів. І Ваш продукт матиме успіх. Розв’язуйте питання просто зараз!