16/12/2021

Сприяння продажу: як оперативно продавати

повернутися до списку статей →

Над підвищенням продажів маркетологи працюють в поті чола. Вони винаходять нові методи або користуються класичними. І сприяння продажу – один із прикладів класичного підходу. Дієвий, як показала практика.

Якщо бажаєте запровадити його і Ви, звертайтеся до компанії Fractus за консультацією.

Сприяння продажу: в чому суть

Sales Promotion у дослівному перекладі з англійської «просування продажів». І сприяння продажу – це комплекс маркетингових активностей, розроблений, щоб переконати клієнта купити продукт, який зацікавить його та принесе вигоду.

Має короткочасний характер – зазвичай триває декілька днів, і за цей час думка покупця має змінитися на користь купівлі товару.

Сприяння продажу: в чому суть

Цілі сприяння продажу

Цілей у методу декілька:

  • принести прибуток компанії;
  • зацікавити потенційного клієнта та перетворити його на покупця;
  • просунути новий товар;
  • вийти на новий ринок;
  • привернути нових клієнтів;
  • продати певний продукт;
  • підвищити впізнаваність компанії або продукту;
  • отримати інформацію про ставлення покупця до ціни.

Види сприянь збуту

  1. Стимулювання клієнтів (сonsumer promotion). Це різноманітні приємності, які викликають бажання придбати продукт. Наприклад, знижки, проби, подарунки (докладніше – в групах прийомів).
  2. Стимулювання торгівлі (trade promotion). Перелік містить заохочення для компаній, які продають, або дистриб’юторів. Мета – збільшити обсяги продажів, прискорити обороти. Це знижки на закупівлю, подарунки для трейдерів, додаткові виплати, безплатні дисплеї для точок продажів, особливі умови закупівель тощо.

Групи способів стимулювання

Загалом способи сприяння можна групувати так:

  • активності (розіграші, заходи, конкурси);
  • грошові винагороди (бали, бонуси, подарунки, виграші);
  • тестування (дегустації, тест-драйви, зразки для продажу, невеликі партії для пробних продажів, безплатне розповсюдження);
  • зниження вартості (пільги, знижки, розстрочки тощо).

Якщо говорити мовою прикладів, то це всім відома чорна п’ятниця – з приголомшливими знижками. Чи до основної купівлі в подарунок такий же товар. Або нарахування бонусів на карту клієнта з можливістю їх обміняти на продукт.

Які компанії використовують сприяння збуту

Передусім застосовують методи новачки на ринку, яким необхідно швидко підвищити продажі. Однак і бренди, які твердо стоять на ногах, також влаштовують подібні стимулювання. Компанії, що продають алкоголь і тютюнові вироби, особливо в країнах, де така реклама заборонена законом, теж застосовують метод.

Але ось хто не використовує способи стимулювання, то це компанії, які продають товари преміумкласу.

Які компанії використовують сприяння збуту

Мінуси стратегії

Упроваджують підхід з обережністю, оскільки існують певні підводні камені.

  • По-перше, під час проведення постійних акцій клієнти чекатимуть тільки акційних пропозицій.
  • По-друге, такі пропозиції можуть негативно позначитися на іміджі компанії, оскільки товар перестане бути цінним та унікальним в очах клієнтів.
  • По-третє, споживачі будуть вважати, що продукт коштує дешево, дешевше, ніж компанія зазвичай його продає.

Сприяння збуту від Fractus

Необхідна така стратегія, але немає фахівців, щоб її створили? Замовляйте послугу у Fractus.

Наші маркетологи після детального аналізу бізнесу, товару, клієнтів створять для Вас стратегію, яку без зусиль зможете впровадити. І підберуть комплекс тих заходів, які якнайкраще підійдуть Вашому бізнесу. Ви ж станете користуватися її плодами: швидким зростанням продажів. Звертайтеся!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!