19/09/2022

Сніпет: візитна картка сайту

повернутися до списку статей →

Під час пошуку інформації в пошуковій системі користувач за мить пробігає поглядом результати видачі. І у сайту, який потрапляє в список, є всього декілька секунд: від них залежить, чи перейде сюди користувач. Як же зацікавити юзера? Використовувати сніпет. Цей місткий анонс вмісту сайту. Професійно створений, він стане запорукою відвідування ресурсу. А допоможе зі створенням компанія Fractus.

Сніпет: специфіка

«Частина» або «уривок» – саме так перекладається з англійської слово snippet. В SEO-оптимізації сніпет – це релевантний фрагмент-підказка, розміщений у результаті пошукової видачі під посиланням на шуканий сайт. І перш ніж перейти на сайт, користувач вже частково ознайомлений із його наповненням.

Сніпет: специфіка

Сніпет безпосередньо впливає на CTR (клікабельність). Якісний може залучити більше трафіку, ніж той, який перебуває на перших позиціях, але не настільки корисний та цікавий для користувача.

Пошуковики самі формують такі анонси. Беруть або інформацію, надану оптимізатором (з Title – заголовка сторінки, Description – мета-тегів, мікророзмітки), або виокремлюють на основі інформації сторінки. Кращий перший варіант, оскільки це запорука якіснішого та привабливішого для користувача сніпета.

Цілі фрагмента

  • По-перше, привернути увагу представників цільової аудиторії: якісно виконаний сніпет не дозволить пройти повз.
  • По-друге, анонсувати для користувача вміст сайту: він одразу розуміє, про що йдеться, чи варто йому відвідувати сайт або там немає для нього нічого.
  • По-третє, мотивувати до переходу на ресурс.
  • По-четверте, відсіяти тих, кому нецікавий ресурс.

Структура підказки

Класично сніпети складаються з таких елементів:

  • заголовок;
  • URL – лінк на кшталт навігаційного ланцюжка, який проводить на сторінку;
  • основні дані – опис;
  • додаткові дані («хлібні крихти», контакти, швидкі посилання, рейтинги тощо).

І якщо перші три пункти обов’язкові у всіх сніпетах, то додаткову інформацію можна розширити на свій розсуд.

Як скласти ефективний спіпет

Насамперед необхідно заповнити основні дані – заголовок сторінки Title та опис Description.

Title – не більше 80 знаків. Його властивості – унікальність, інформативність, ідентифікація вмісту сторінки. Основні ключі розміщують на початку заголовка.

Description – не більше 270 знаків. Корисний, релевантний, унікальний. Він також не має збігатися з заголовком, а тим паче дублювати його. Ключові слова також краще розмістити на початку.

Як скласти ефективний спіпет

Особливості сніпета сайтів

Специфіка у кожного інтернет-ресурсу своя. Тому і сніпет сайту в кожному випадку специфічний.

  1. Блог. Сюди приходять за цікавою та корисною інформацією. Тому важливо написати анонс, який зуміє зачепити. І поставити дату публікації: читачі стежать за оновленнями.
  2. Інтернет-магазин. Користувачеві важливі товари та їхню вартість, на них і акцент. Також можна додати контакти, за можливістю – «хлібні крихти»: вони теж спрацюють. І не забути про акції та спеціальні пропозиції, щоб зачепити клієнта.
  3. Сайт компанії. Слід розповісти про переваги для користувача, які надає компанія. Причому це важливо і для B2B, і для B2С сегменту. Також можна розмістити лінки на розділи сайту, які просувають.

Сніпет від Fractus

Бажаєте, щоб Ваш сайт відразу впадав в очі користувачам у списку видачі? Необхідно написати якісний сніпет. І допоможуть у цьому фахівці Fractus.

Ви отримаєте дієвий релевантний анонс, який зуміє зачепити та повз який не зможе пройти жоден представник цільової аудиторії. І приплив трафіку на сайт гарантований. Звертайтеся!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!