18/08/2022

SMM: тонкощі просування в соціальних мережах

повернутися до списку статей →

Соціальні мережі – це не тільки пости про котиків, поради та афоризми. Це ще й ефективні майданчики для продажів, причому це стосується практично будь-якого виду й масштабів бізнесу. Саме над просуванням у соцмережах і працює SMM.

Звертайтеся до Fractus і замовляйте таку послугу.

Що таке SMM

Маркетинг у соціальних мережах або ж SMM – це різновид інтернет-маркетингу, який просуває продукти на соцмайданчиках: привертає аудиторію та продає.

Статистика стверджує: понад 90% молодих людей стежать за діяльністю компаній саме через соціальні мережі. Та й із кожним роком кількість користувачів таких майданчиків лише зростає. А тому компаніям тут досить легко знайти свою цільову аудиторію, до того ж її просто сегментувати. Такий підхід частина таргетингового просування (транслювання реклами не всім підряд, а тільки ЦА).

Що таке SMM

Як ще взаємодіяти з користувачами

Крім того, що в соціальних мережах відбувається знайомство споживача з брендом і формування його лояльного ставлення, це ще й створення спільноти, залучення клієнтів (через акції, дискусії, опитування, конкурси), робота з запереченнями, комунікація, реакція на інфоприводи, можливість провести ефективний аналіз, а також збір клієнтської бази.

Майданчики для просування

Найпопулярніші соцмережі – Facebook та Instagram. Однак Twitter, Pinterest, LinkedIn, Youtube, Reddit, TikTok й інші також користуються успіхом. У кожної своя специфіка та прихильники, і вже від ніші та особливостей бізнесу залежить, яку з цих платформ вибирати для просування (використовують навіть декілька одночасно).

Стратегія Social Media Marketing

Без стратегії існує ризик зайти в глухий кут. Ретельно пророблена, вона показує цілі та шляхи їхнього досягнення. До неї належить:

  • аналіз діяльності компанії в соцмережах (якщо вона є) або в цілому;
  • аналіз діяльності конкурентів;
  • ретельний портрет потенційного клієнта (хто він, які його потреби, інтереси тощо);
  • складання унікальної торговельної пропозиції;
  • вибір релевантного ресурсу;
  • визначення з форматом подачі контенту (текстовий, графічний, фото або відео);
  • вибір інструментів для оцінки ефективності діяльності СММ.

Способи просування сторінки

  1. Контент-маркетинг. Регулярна публікація релевантного та цікавого споживачам контенту. Рекламні пости можна чергувати зі звичайними нерекламними постами, корисними для користувачів: освітніми або розважальними. Трохи креативу – і є шанс, що контент стане віральним, настільки захопливим, що користувачі ділитимуться ним зі швидкістю вірусу. Причому це стосується не тільки розважальної інформації, але й будь-якої іншої.
  2. Таргетована реклама. Таке SMM просування транслює рекламу тільки для своєї цільової аудиторії. Її вибирають, ґрунтуючись на даних, які користувачі викладають у соціальних мережах (вік, стать, місце перебування, інтереси тощо).
  3. Реклама в спільнотах. Це розміщення постів й повідомлень компанії в стрічці інших тематичних спільнотах, залучення до просування інфлюенсерів – лідерів думок, експертів та блогерів.

Способи просування сторінки

Послуги від Fractus

Замовляйте професійне просування компанії в соціальних мережах у нас! Це використання можливостей майданчиків на повну, яке призведе до припливу клієнтів і таких бажаних продажів.

Робота комплексна, до неї належить: розроблення стратегії персонально під бізнес, який звернувся, складання портрету ЦА, вибір соцмережі, створення різноманітного контенту та ведення сторінки. Звертайтеся! Потенційні споживачі зачекалися на Ваші пропозиції!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!