Соціальні мережі – це не тільки пости про котиків, поради та афоризми. Це ще й ефективні майданчики для продажів, причому це стосується практично будь-якого виду й масштабів бізнесу. Саме над просуванням у соцмережах і працює SMM.
Звертайтеся до Fractus і замовляйте таку послугу.
Що таке SMM
Маркетинг у соціальних мережах або ж SMM – це різновид інтернет-маркетингу, який просуває продукти на соцмайданчиках: привертає аудиторію та продає.
Статистика стверджує: понад 90% молодих людей стежать за діяльністю компаній саме через соціальні мережі. Та й із кожним роком кількість користувачів таких майданчиків лише зростає. А тому компаніям тут досить легко знайти свою цільову аудиторію, до того ж її просто сегментувати. Такий підхід частина таргетингового просування (транслювання реклами не всім підряд, а тільки ЦА).
Як ще взаємодіяти з користувачами
Крім того, що в соціальних мережах відбувається знайомство споживача з брендом і формування його лояльного ставлення, це ще й створення спільноти, залучення клієнтів (через акції, дискусії, опитування, конкурси), робота з запереченнями, комунікація, реакція на інфоприводи, можливість провести ефективний аналіз, а також збір клієнтської бази.
Майданчики для просування
Найпопулярніші соцмережі – Facebook та Instagram. Однак Twitter, Pinterest, LinkedIn, Youtube, Reddit, TikTok й інші також користуються успіхом. У кожної своя специфіка та прихильники, і вже від ніші та особливостей бізнесу залежить, яку з цих платформ вибирати для просування (використовують навіть декілька одночасно).
Стратегія Social Media Marketing
Без стратегії існує ризик зайти в глухий кут. Ретельно пророблена, вона показує цілі та шляхи їхнього досягнення. До неї належить:
- аналіз діяльності компанії в соцмережах (якщо вона є) або в цілому;
- аналіз діяльності конкурентів;
- ретельний портрет потенційного клієнта (хто він, які його потреби, інтереси тощо);
- складання унікальної торговельної пропозиції;
- вибір релевантного ресурсу;
- визначення з форматом подачі контенту (текстовий, графічний, фото або відео);
- вибір інструментів для оцінки ефективності діяльності СММ.
Способи просування сторінки
- Контент-маркетинг. Регулярна публікація релевантного та цікавого споживачам контенту. Рекламні пости можна чергувати зі звичайними нерекламними постами, корисними для користувачів: освітніми або розважальними. Трохи креативу – і є шанс, що контент стане віральним, настільки захопливим, що користувачі ділитимуться ним зі швидкістю вірусу. Причому це стосується не тільки розважальної інформації, але й будь-якої іншої.
- Таргетована реклама. Таке SMM просування транслює рекламу тільки для своєї цільової аудиторії. Її вибирають, ґрунтуючись на даних, які користувачі викладають у соціальних мережах (вік, стать, місце перебування, інтереси тощо).
- Реклама в спільнотах. Це розміщення постів й повідомлень компанії в стрічці інших тематичних спільнотах, залучення до просування інфлюенсерів – лідерів думок, експертів та блогерів.
Послуги від Fractus
Замовляйте професійне просування компанії в соціальних мережах у нас! Це використання можливостей майданчиків на повну, яке призведе до припливу клієнтів і таких бажаних продажів.
Робота комплексна, до неї належить: розроблення стратегії персонально під бізнес, який звернувся, складання портрету ЦА, вибір соцмережі, створення різноманітного контенту та ведення сторінки. Звертайтеся! Потенційні споживачі зачекалися на Ваші пропозиції!