SMM-стратегія: особливості просування в соціальних мережах
повернутися до списку статей →Просування продукту через соцмережі – неодмінна складова сучасного бізнесу. І тільки тоді воно повноцінне та ефективне, якщо є SMM-стратегія. Вона полягає не тільки у самому створенні та веденні сторінки та залученні підписників. Це масштабна робота, яку планують не один місяць.
Звертайтеся до Fractus, ми допоможемо створити та втілити ефективну стратегію просування Вашого продукту в соціальних мережах.
SMM-стратегія: у чому суть
СММ-стратегія – це план того, яких цілей належить досягнути присутністю в соцмережах та у який спосіб це зробити. Вона – частина стратегії бренду в цілому.
Тільки здається, що просувати бренд можна силами одного SMM-ника, та ще й фрілансера, який буде постити побажання доброго ранку та картинки з котиками, а власник отримуватиме прибуток. Це мило, але не так працює. Тільки продумана стратегія дає покрокове бачення, куди та як рухатися, які інструменти використовувати, допоможе команді працювати спільно, економить гроші та час.
Складові стратегії
SMM-стратегія – це набір послідовних кроків, а не просто приблизний список дій.
- Провести аналіз. Як і будь-яка маркетингова стратегія ця передбачає реальну оцінку становища: компанії, продукту, ринку, конкурентів.
- Поставити мету. Збільшити продажі, залучити аудиторію, зростити прихильників, спрацювати на імідж – обирають будь-яку актуальну.
- Визначитися зі споживачами. Дізнатися, хто цільова аудиторія, сегментувати, створити портрет для кожного сегмента. Чим точніше вона визначена, тим точніше потрапить реклама.
- Вибрати майданчик. У кожної соцмережі своя ЦА. Завдання на цьому етапі – знайти майданчики, де зосереджені потенційні клієнти компанії.
- Створити контент-план. Спочатку вибирають характер та типи контенту (інформаційний, той, що продає, розважальний, навчальний, користувацький). Також взяти до уваги важливі дати. Розписати графік публікацій, принаймні, на місяць.
- Створити контент. Чим якісніша інформація, тим точніше влучить у ціль, а можливо, навіть стане віральною. Тому є сенс залучити фахівців, а не ставити завдання школяреві.
- Опублікувати. Усе за графіком та відповідно до контент-плану – щодня, декілька разів на тиждень або декілька разів на день. І з урахуванням форс-мажорів. Наприклад, висловлення співчуття під час надзвичайної ситуації – поширена практика.
- Аналізувати. Контроль та аналіз діяльності допоможе побачити помилки, зрозуміти, які цілі СММ-стратегії досягнуті, визначити, що вдається та приносить плоди. Ефективність – це не тільки зростання передплатників. Її визначають на основі кількості кліків (показують, наскільки цікава тема), охоплень (кількість, яка побачила публікацію), залучення (платного або органічного), навіть емоцій користувачів.
- Вносити корективи. Працювати над помилками або покращувати певні аспекти доведеться постійно, це нормально та складова SMM-просування. Навіть з огляду на те, що тренди змінюються та не уникнути змін у власному бізнесі. Корективи доведеться вносити в стратегію час від часу. Але зміни – теж шлях до мети.
Просування в соціальних мережах від Fractus
Потрібне професійне розроблення SMM-стратегії? Замовляйте у компанії Fractus у межах SMM-просування.
До вирішення завдання буде залучена команда фахівців. Вони спільними зусиллями створять стратегію та допоможуть втілити її в життя. Ваші сторінки в соцмережах стануть дієвими майданчиками для просування бізнесу, а в підсумку призведуть до підвищення продажів. Довірте завдання нам!