«Не гальмуй – снікерсуй!», «Ваша кицька купила б Whiskas», «Вільному Volvo». Ці знамениті словосполучення не згадає лише той, хто їх не чув. Вони чіпкі, запам’ятовуються, викликають приємні асоціації, а не роздратування. Навіть через роки така реклама крутиться в голові. Майстерність вищого ґатунку – створити слоган, що настільки міцно чіпляється за пам’ять.
Щоб отримати таке рішення, замовити послугу можете у компанії Fractus.
Що таке слоган, хто його використовує
Рекламна фраза – так можна схарактеризувати слоган. Він містить лише декілька слів, які відображають основне посилання бренду. Одним словом – концентрат. Фраза транслює дію, тому слоганіринг (процес створення) активно використовує дієслова. Слоган – це реклама, та не у візуальному вигляді за прикладом логотипу, а в словесному. Проте вона тісно пов’язана з логотипом.
Використовують для будь-якого об’єкту: бренду, товару, послуги, навіть персони.
Ознаки якісного слогану
Фраза, яку споживач запам’ятає і буде асоціювати з об’єктом, містить такі маркери, як-от:
- Точність. Максимально чітке зображення мети бренду або товару.
- Стислість. Сенс необхідно вмістити в кількох словах.
- Простота. Ніяких складних фраз, слів, смислів – споживач має сприймати посилання миттєво.
- Запам’ятовуваність. Найкраще працюють ритм, рима, милозвучність: «Є ідея – є IKEA».
- Унікальність. Навіть натяк на фразу, що вже існує, неприйнятний – вона просто загубиться серед подібних.
- Звернення до ЦА. Саме для неї працює об’єкт, тому її мовою й слід розмовляти.
Виходять фрази, які не просто запам’ятовуються, це мотиваційні слогани, що стають відповіддю на запит аудиторії, підштовхують до дій.
Яких форм набуває слоган
Рекламна фраза може бути:
- Твердженням: «Найсмачніший захист від карієсу», Orbit.
- Закликом: «Just Do It» (Просто зроби це), Nike.
- Зверненням: «Because You’re Worth It» (Тому що ти цього варта), L’Oréal.
- Літературним прийомом (каламбуром, алітерацією, метафорою тощо): «Чистота – чисто Tide» у рекламі порошку, «Плодіть і розмножуйте!» для копіювальних апаратів.
Етапи створення
Процес створення слогана містить декілька етапів. Це:
- Аналіз. Відбувається вивчення товару, бренду, ринку, конкурентів. У результаті визначають мету – просування продукту або передавання духу бренду.
- Карта асоціацій. Точки дотику з об’єктом реклами візуалізують. Добре те, що трактувань можна виявити чимало.
- Генерування варіантів. Усі міркування, що лиш з’явились, варто зафіксувати. Навіть, на перший погляд, недоречні та безглузді – іноді такі ідеї і «вистрілюють».
- Вибір найкращого. З усіх варіантів обирають кілька достойних, головне – точних. Після цього відточують рекламні слогани, поки не залишиться один-єдиний.
- Тестування. Не можна випустити у світ сирий слоган. Спочатку його слід протестувати на фокус-групі, причому з-поміж споживачів, а не колег або знайомих.
Переваги співпраці з Fractus
Якщо потрібен слоган компанії – впізнаваний, точний, лаконічний, варто звернутися у Fractus.
Робота складається з кількох етапів. Насамперед ми вивчимо товар і бренд, визначимо завдання слогана, тоді створимо декілька варіантів, виберемо найкращий. У результаті співпраці Ви отримаєте повністю вирішену задачу: над нею працюватиме кілька спеціалістів, кожен – майстер у своїй галузі. Крім того, є необхідне обладнання, програмне забезпечення.
Усі наші дії абсолютно прозорі – працюємо за договором. Вартість обговорюємо індивідуально.
Необхідно замовити слоган? Довірте цю непросту справу нам. Ви заощадите безліч часу та отримаєте ефектний заклик, який неодмінно буде приносити прибуток.