01/07/2021

Слоган: як створити легендарну фразу

повернутися до списку статей →

«Не гальмуй – снікерсуй!», «Ваша кицька купила б Whiskas», «Вільному Volvo». Ці знамениті словосполучення не згадає лише той, хто їх не чув. Вони чіпкі, запам’ятовуються, викликають приємні асоціації, а не роздратування. Навіть через роки така реклама крутиться в голові. Майстерність вищого ґатунку – створити слоган, що настільки міцно чіпляється за пам’ять.

Щоб отримати таке рішення, замовити послугу можете у компанії Fractus.

Слоган

Що таке слоган, хто його використовує

Рекламна фраза – так можна схарактеризувати слоган. Він містить лише декілька слів, які відображають основне посилання бренду. Одним словом – концентрат. Фраза транслює дію, тому слоганіринг (процес створення) активно використовує дієслова. Слоган – це реклама, та не у візуальному вигляді за прикладом логотипу, а в словесному. Проте вона тісно пов’язана з логотипом.

Використовують для будь-якого об’єкту: бренду, товару, послуги, навіть персони.

Ознаки якісного слогану

Фраза, яку споживач запам’ятає і буде асоціювати з об’єктом, містить такі маркери, як-от:

  • Точність. Максимально чітке зображення мети бренду або товару.
  • Стислість. Сенс необхідно вмістити в кількох словах.
  • Простота. Ніяких складних фраз, слів, смислів – споживач має сприймати посилання миттєво.
  • Запам’ятовуваність. Найкраще працюють ритм, рима, милозвучність: «Є ідея – є IKEA».
  • Унікальність. Навіть натяк на фразу, що вже існує, неприйнятний – вона просто загубиться серед подібних.
  • Звернення до ЦА. Саме для неї працює об’єкт, тому її мовою й слід розмовляти.

Виходять фрази, які не просто запам’ятовуються, це мотиваційні слогани, що стають відповіддю на запит аудиторії, підштовхують до дій.

Яких форм набуває слоган

Рекламна фраза може бути:

  • Твердженням: «Найсмачніший захист від карієсу», Orbit.
  • Закликом: «Just Do It» (Просто зроби це), Nike.
  • Зверненням: «Because You’re Worth It» (Тому що ти цього варта), L’Oréal.
  • Літературним прийомом (каламбуром, алітерацією, метафорою тощо): «Чистота – чисто Tide» у рекламі порошку, «Плодіть і розмножуйте!» для копіювальних апаратів.

Яких форм набуває слоган

Етапи створення

Процес створення слогана містить декілька етапів. Це:

  1. Аналіз. Відбувається вивчення товару, бренду, ринку, конкурентів. У результаті визначають мету – просування продукту або передавання духу бренду.
  2. Карта асоціацій. Точки дотику з об’єктом реклами візуалізують. Добре те, що трактувань можна виявити чимало.
  3. Генерування варіантів. Усі міркування, що лиш з’явились, варто зафіксувати. Навіть, на перший погляд, недоречні та безглузді – іноді такі ідеї і «вистрілюють».
  4. Вибір найкращого. З усіх варіантів обирають кілька достойних, головне – точних. Після цього відточують рекламні слогани, поки не залишиться один-єдиний.
  5. Тестування. Не можна випустити у світ сирий слоган. Спочатку його слід протестувати на фокус-групі, причому з-поміж споживачів, а не колег або знайомих.

Переваги співпраці з Fractus

Якщо потрібен слоган компанії – впізнаваний, точний, лаконічний, варто звернутися у Fractus.

Робота складається з кількох етапів. Насамперед ми вивчимо товар і бренд, визначимо завдання слогана, тоді створимо декілька варіантів, виберемо найкращий. У результаті співпраці Ви отримаєте повністю вирішену задачу: над нею працюватиме кілька спеціалістів, кожен – майстер у своїй галузі. Крім того, є необхідне обладнання, програмне забезпечення.

Усі наші дії абсолютно прозорі – працюємо за договором. Вартість обговорюємо індивідуально.

Необхідно замовити слоган? Довірте цю непросту справу нам. Ви заощадите безліч часу та отримаєте ефектний заклик, який неодмінно буде приносити прибуток.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!