Трапляється, що в мережі один і той самий контент транслює низка ресурсів. Безсовісний плагіат? Ні, професійне поширення, а саме синдикація контенту. Такі публікації залучають цільову аудиторію.
Звертайтеся до Fractus – таку послугу отримаєте й Ви.
Синдикація контенту: специфіка
Синдикація контенту – це тактика його поширення через розміщення відразу на декількох майданчиках: спочатку публікують на основному майданчику і вже тоді поширюють на інших.
Це дієвий спосіб отримання посилань із престижних ресурсів, також підвищення охоплення аудиторії, впізнаваності компанії або продукту, в результаті – і продажів. Обирають для синдикації ті майданчики, де зосереджена цільова аудиторія.
Вимоги до контенту – релевантність запитам цільової аудиторії, актуальність теми, висока якість, посилання на оригінал.
Відмінність від копіпаста
Схему «копіювати-вставити» та синдикацію легко сплутати. Однак копіпаст та синдикований контент відрізняються. Якщо йдеться про синдикацію, тут все законно і прозоро, оскільки власник контенту сам обирає майданчики та надає їм текст або відео (на відміну від копіпаста, де використовують чужий контент без дозволу й відома власника). Можна просувати контент безплатно або за гроші – залежить від політики ресурсу.
Відмінність від гостьового постингу
Існує ще одне явище, з яким легко сплутати синдикацію. Йдеться про гостьовий постинг. Його суть у розміщенні контенту тільки на партнерському майданчику. Матеріал також привертає трафік й дає зворотні посилання.
Синдикація та пошуковики
Під час втілення в життя такої схеми виникає закономірне питання: як на неї відреагують пошуковики?
Роботи враховують синдикацію і допускають, що декілька ідентичних текстів розміщені не з тим, щоб потрапити в топ видачі, а для підвищення охоплення аудиторії й залучення трафіку.
Але для підстрахування – щоб дублікат не був проіндексований вище оригіналу, оригінальну сторінку позначають тегами канонічності: ті показують, яка з версій основна і підлягає індексації. У синдиковану публікацію додають посилання на оригінальний контент. І під час розміщення домовляються з власником ресурсу про блокування контенту метатегом noindex (сторінка не буде індексуватися і не призведе до песимізації оригінального ресурсу).
Кроки до результату
- Визначити свою ЦА. Її специфіку, особливості, способи усунути проблеми за допомогою опублікованої інформації.
- Знайти ідею. Найпростіше це зробити, проаналізувавши ресурси партнерів чи конкурентів із відповідною тематикою.
- Створити контент. Особливості цільової аудиторії та ідея підштовхнуть до вибору формату (текст, інфографіка чи відео).
- Знайти майданчик. Ідеально підходять ресурси з високим рівнем ранжування. Це галузеві онлайн-ЗМІ, блоги або сторінки експертів, агрегатори контенту, сайти відгуків, RSS-канали, інформаційні ресурси, форуми, блог-платформи, спеціалізовані платні сервіси.
- Розмістити контент. Фінансова сторона й умови обумовлюються індивідуально з кожним майданчиком.
- Оцінити результати. Оптимальні канали, найбільш ефективний вид контенту для залучення аудиторії, плюси й мінуси кампанії.
Синдикація від Fractus
Бажаєте краще охопити аудиторію, використовуючи контент? Саме час вдатися до синдикації контенту. Із цим допоможе Fractus.
Ми створимо текст (або інший вид контенту), який згодом розмістимо на авторитетних ефективних майданчиках. Ви отримаєте посилений приплив трафіку і більшу впізнаваність. Звертайтеся!