Одна з найгірших схем для SEO – коли потенційний споживач лише зайшов на сторінку пошуку і одразу пішов геть. Йдеться про таке поняття як пого-стікінг. Назва за аналогією з іграшкою pogo stick, піднімаючись на яку, стрибають. Так і користувач стрибає туди-сюди. І це негативний сигнал для пошукових систем: така поведінка знижує сайт у видачі.
Розібратися з тим, що таке рogo sticking та знайти методи усунення проблеми допоможе компанія Fractus.
Пого-стікінг: трохи про поняття
Якщо описувати поняття детальніше, рogo sticking або пого-стікінг – це поведінка клієнта, для якого характерне швидке переміщення за результатами видачі пошуку. Користувач рухається своєрідними стрибками: виконує пошук, заходить на сайт, повертається до пошуку, заходить на наступний сайт і знову повертається до видачі…
Термін часто асоціюють з показником відмов. Ці дані можна подивитися за допомогою Google Analytics: пошуковик враховує час, проведений на сторінці. Pogo sticking ідентифікують як одномоментне незадоволення результатом.
Пого-стікінг призводить до санкцій з боку Google – зниження у видачі. Алгоритми розцінюють сторінку як настільки невдалу, що на ній немає потрібного людям, корисної інформації, за якою вони прийшли до системи пошуку.
Причини пого-стікінга
Як визначити пого-стікінг? Насамперед варто з’ясувати причини. Їх існує декілька видів, і вони пов’язані з певними чинниками, серед них:
- Контент (він не відповідає запитам користувача). І це:
– беззмістовний контент;
– невідповідність заголовку;
– з помилками у написанні чи у фактах;
– спам;
– застаріла інформація;
– незручність читання: надлишок термінів, наприклад;
– невідповідність заявленій тематиці.
- Сайт:
– забагато вікон, які спливають;
– незручне юзабіліті;
– неадаптивна версія сайту;
– надлишок реклами;
– автоматичний запуск відео;
– повільне завантаження сторінки;
– невдалий дизайн.
- Відвідувач:
– він не є потенційним клієнтом, оскільки не зацікавлений у продукті, просто блукає сайтами в інтернеті;
– не може визначитися, чого хоче насправді.
Як усунути проблему
Відповідати наміру користувача або ж відповідати меті пошуку – ось що важливо. Це легко зробити за допомогою деяких інструментів.
- Корисний контент. Не просто такий, що відповідає пошуковим запитам, з ключовими словами: і водний текст може таким бути. Він має бути інформативним та відповідати на питання, котрі хвилюють користувача.
- Унікальна цінність сторінки. Комбінування корисної інформації з унікальним описом та продуктом, який шукає клієнт.
- Тестування юзабіліті. На початку запуску сайту варто було б перевірити його на зручність користування. Або ж після виявлення пого-стікінга слід його покращувати.
- Використання сніппета для Google. Короткий опис, що з’являється у видачі пошуку, приваблює на сайт, якщо читач знайшов у ньому хоч трохи потрібної інформації.
- Тематичні зображення. Вони допоможуть уявити, про що йдеться в тексті.
- Заголовки, що відповідають змісту. Викликають задоволення контентом і підвищують довіру до ресурсу.
Послуги від Fractus
Ваш сайт постійно знижується у пошуковій видачі? Чому б не перевірити його на предмет пого-стікінга? Фахівці компанії Fractus допоможуть у цьому.
І не просто з’ясують причину, а й усунуть її. Якщо йдеться про застарілий дизайн – розроблять новий, якщо погано працює SEO-просування – запустять ефективніше, якщо неінформативний контент – створять якісний та корисний.
Звертайтеся, і споживачі неодмінно звернуться до Вас.