02/09/2021

Що таке ефект пого-стікінг, та як із ним боротися

повернутися до списку статей →

Одна з найгірших схем для SEO – коли потенційний споживач лише зайшов на сторінку пошуку і одразу пішов геть. Йдеться про таке поняття як пого-стікінг. Назва за аналогією з іграшкою pogo stick, піднімаючись на яку, стрибають. Так і користувач стрибає туди-сюди. І це негативний сигнал для пошукових систем: така поведінка знижує сайт у видачі.

Розібратися з тим, що таке рogo sticking та знайти методи усунення проблеми допоможе компанія Fractus.

Пого-стікінг: трохи про поняття

Якщо описувати поняття детальніше, рogo sticking або пого-стікінг – це поведінка клієнта, для якого характерне швидке переміщення за результатами видачі пошуку. Користувач рухається своєрідними стрибками: виконує пошук, заходить на сайт, повертається до пошуку, заходить на наступний сайт і знову повертається до видачі…

Пого-стікінг: трохи про поняття

Термін часто асоціюють з показником відмов. Ці дані можна подивитися за допомогою Google Analytics: пошуковик враховує час, проведений на сторінці. Pogo sticking ідентифікують як одномоментне незадоволення результатом.

Пого-стікінг призводить до санкцій з боку Google – зниження у видачі. Алгоритми розцінюють сторінку як настільки невдалу, що на ній немає потрібного людям, корисної інформації, за якою вони прийшли до системи пошуку.

Причини пого-стікінга

Як визначити пого-стікінг? Насамперед варто з’ясувати причини. Їх існує декілька видів, і вони пов’язані з певними чинниками, серед них:

  • Контент (він не відповідає запитам користувача). І це:

– беззмістовний контент;

– невідповідність заголовку;

– з помилками у написанні чи у фактах;

– спам;

– застаріла інформація;

– незручність читання: надлишок термінів, наприклад;

– невідповідність заявленій тематиці.

– забагато вікон, які спливають;

– незручне юзабіліті;

– неадаптивна версія сайту;

– надлишок реклами;

– автоматичний запуск відео;

– повільне завантаження сторінки;

– невдалий дизайн.

  • Відвідувач:

– він не є потенційним клієнтом, оскільки не зацікавлений у продукті, просто блукає сайтами в інтернеті;

– не може визначитися, чого хоче насправді.

Як усунути проблему

Відповідати наміру користувача або ж відповідати меті пошуку – ось що важливо. Це легко зробити за допомогою деяких інструментів.

  1. Корисний контент. Не просто такий, що відповідає пошуковим запитам, з ключовими словами: і водний текст може таким бути. Він має бути інформативним та відповідати на питання, котрі хвилюють користувача.
  2. Унікальна цінність сторінки. Комбінування корисної інформації з унікальним описом та продуктом, який шукає клієнт.
  3. Тестування юзабіліті. На початку запуску сайту варто було б перевірити його на зручність користування. Або ж після виявлення пого-стікінга слід його покращувати.
  4. Використання сніппета для Google. Короткий опис, що з’являється у видачі пошуку, приваблює на сайт, якщо читач знайшов у ньому хоч трохи потрібної інформації.
  5. Тематичні зображення. Вони допоможуть уявити, про що йдеться в тексті.
  6. Заголовки, що відповідають змісту. Викликають задоволення контентом і підвищують довіру до ресурсу.

Як усунути проблему

Послуги від Fractus

Ваш сайт постійно знижується у пошуковій видачі? Чому б не перевірити його на предмет пого-стікінга? Фахівці компанії Fractus допоможуть у цьому.

І не просто з’ясують причину, а й усунуть її. Якщо йдеться про застарілий дизайн – розроблять новий, якщо погано працює SEO-просування – запустять ефективніше, якщо неінформативний контент – створять якісний та корисний.

Звертайтеся, і споживачі неодмінно звернуться до Вас.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!