Здається, що маркетинг – це продажі будь-якими способами, а не чесність насамперед. Але це не зовсім так. В епоху збільшення кількості цинічних покупців трендом стає щирий маркетинг. В його основі – чесність та прозорість. Це дозволяє досягнути найголовнішого – довіри й рекомендацій клієнтів. А клієнти, які довіряють, стають постійними.
Послуги маркетингу можете замовити у Fractus.
Щирий маркетинг: в чому суть
Щирий маркетинг – це досить нове віяння. Базується на правдивості, щирій готовності бренду допомогти покупцеві, показати, навіщо насправді йому потрібен продукт. А зовсім не продати за будь-яку ціну. Використовують цей підхід передусім під час взаємодії з найскладнішим типом покупців – цинічним.
Завоювати репутацію чесного бренду та спрацювати на імідж, привабити покупців, зростити адвокатів бренду – все це завдання щирого маркетингу.
Його сліди вже не приховати. Не тільки високі, стрункі й молоді моделі з’являються на обкладинках, а й повні, зростом нижчим за середній, у віці. Замість глянцевого паперу у друці використовують перероблений папір і кажуть про це. Якщо реалії змусили підвищити ціну на товар або знизити кількість одиниць товару в пакуванні – і про це не мовчать. А відео із реального житті без прикрас збирають безліч переглядів.
Принципи щирого маркетингу
- Приносити користь. Насамперед компанія прагне розв’язати проблему клієнта, пропонуючи продукт або послугу. І насправді вирішує, а не тільки вдає. Користь для споживача – на першому місці.
- Бути чесним. Це справжні відгуки, реальні історії, необроблені фото, чесна заява про недоліки, повні моделі в рекламі, реальна, а не перебільшена інформація.
- Бути конкретним. Завуальованість, епітети, вихваляння, натяки й напівправда – це не принципи щирого маркетингу. Він говорить точно й по суті.
- Визнавати помилки. В очах покупця спроби виправдовуватися виглядають жалюгідно або дратівливо. А от визнання помилок має потужну силу: навіть може повернути втраченого клієнта. І справжня історія про провал здатна дати більше прихильників, ніж глянсова історія успіху.
- Не нав’язуватися. Здавалося б, в нав’язуванні – щире бажання допомогти. Але воно відштовхує. Тому допомагають, коли покупець про це просить. Або ненав’язливо запитують у нього, чи потрібна вона взагалі.
- Пропонувати бонуси. Хто не любить бонуси? А сучасні покупці і поготів. Це турбота про клієнта та вибудовування довгострокових відносин. Викликає підозри компанія, яка не тішить подарунками своїх споживачів.
- Підтримувати. Ще одна риса, притаманна щирому маркетингу. Як не згадати вчинок Burger King у 2020 році: він закликав під час епідемії купувати продукцію й у конкурентів, того ж McDonald’s. Такий хід дійсно щирий, тому це повідомлення стало вірусним, а прихильників додалося.
Кому підходить щирий маркетинг
Індивідуальні підприємці, сімейний бізнес, невеликі компанії успішно використовують прийоми щирого маркетингу. Але ось чим більша компанія, тим менше в ній щирості (за деякими винятками). А у сфері В2В і поготів, або ж в корпораціях, де це буде просто недоречно, наприклад, які працюють з держзамовленнями.
Маркетингові послуги від Fractus
Потребуєте маркетингових послуг, але в штаті немає маркетологів? Зате вони є у нас! Наші фахівці візьмуться за створення маркетингової стратегії персонально для кожного бізнесу. І Ви отримаєте повноцінну дорожню карту, завдяки якій Ваш бізнес стане ефективнішим.
Звертайтеся! І частина щирого маркетингу може стати частиною Вашого бізнесу.