Чому SEO-оптимізація є необхідним інструментом для розкручення сайту і її слід використовувати кожному, хто розвиває свій бізнес в інтернет-просторі? Які її головні переваги та недоліки? Ці та інші питання, які пов’язані з просуванням порталів, розглянемо докладніше.
Що таке SEO-оптимізація?
SEO-оптимізація (Search Engine Optimization, інакше кажучи, SEO-просування, пошукова оптимізація) – це ціла низка заходів, які спрямовані на розкручення сайту з метою його виведення на перші позиції за результатами видачі пошукових систем і підвищення його відвідуваності для збільшення прибутку.
Сео-оптимізація починається в середині 1990-х і відтоді продовжує постійно розвиватися і вдосконалюватися вслід за тенденціями пошукових систем, які невпинно підвищують якість видачі. Її необхідність обумовлена збільшенням кількості користувачів інтернетом і обсягу інформації.
Основні типи сео-просування
Сео-оптимізація сайту буває внутрішньою і зовнішньою. Перший вид спрямований на поліпшення вмісту інтернет-ресурсу і передбачає кілька заходів, як-от:
- Аналіз. Насамперед необхідно визначити конкурентне середовище і промоніторити особливості їхньої діяльності. Аналіз отриманої інформації допоможе дізнатися про потреби клієнтів.
- Створення семантичного ядра. Для цього слід підібрати ключові слова відповідної тематики.
- Оптимізація структури сайту. Слід оцінити якість головної сторінки, тематичних розділів і підрозділів, дотримання ієрархії.
- Виправлення помилок. Тут важливо усунути всі нюанси, які згубно позначаються на роботі ресурсу, наприклад, биті посилання, дублювання.
- Оцінювання юзабіліті. Необхідно перевірити, наскільки сайт зручний для використання, зокрема і з різних гаджетів. Чи все працює як слід.
- Удосконалення релевантності. Вміст інтернет-ресурсу має максимально відповідати запитам користувачів.
- Оновлення інформації. Унікальний і корисний контент – невід’ємна складова просування порталу.
- Оптимізація зображень. Для успішного розкручення сайту необхідно додати відповідні описи до фото за допомогою атрибутів Alt і Title.
- Організація внутрішнього перелінкування – зручного переходу між сторінками порталу.
Внутрішня SEO-оптимізація – це трудомісткий і довготривалий процес, який вимагає регулярного повторення. Оскільки деякі проблеми можна виявити тільки під час використання сайту, до того ж зміни тенденцій вимагають постійного вдосконалення інструментів оптимізації.
Зі свого боку зовнішня оптимізація передбачає нарощування маси посилань. У цьому разі йдеться про появу посилань на сайт, який потребує просування, на інших ресурсах з хорошою репутацією.
Головні переваги та недоліки SEO-просування сайту
Про те, наскільки SEO-просування сайту необхідне, сперечатися не доводиться. Але, як і у будь-яких інших інструментів, у нього є свої переваги та недоліки. До беззаперечних плюсів варто зарахувати:
- Довготривалість. Грамотно проведена сео-оптимізація ресурсу навіть через певний час буде приносити свої плоди.
- Доступність. Вартість послуги, порівнюючи з результатами, яких вона дозволяє досягти, прийнятна.
- Прибутковість. Розкручення сайту допомагає збільшити конверсію, а значить і дохід.
- Упізнаваність. Ресурс, який постійно на видноті, стає все більш популярним серед користувачів. Крім того, це підвищує рівень довіри і покращує його репутацію.
- Зручність. Для відвідувачів сайту полегшується навігація.
- Зворотній зв’язок. Зростає не тільки кількість користувачів, постійних клієнтів, а й поліпшується рівень комунікації.
Водночас варто виокремити і недоліки, які неминучі під час SEO-просування сайту. Насамперед, це великі витрати часу і сил на результат, якого неможливо досягти блискавично. Крім того, для утримання лідируючих позицій необхідна постійна підтримка з боку сео-фахівців.
SEO-оптимізація – невід’ємна частина повноцінного і ефективного функціонування інтернет-ресурсу, яка дозволяє зробити його швидким, зручним і якісним для відвідувачів.