23/06/2022

Розвивальний маркетинг: як мрія перетворюється у продукт

повернутися до списку статей →

Не завжди покупець задоволений тими товарами, які є на ринку. Могло б бути краще – вважає він (тому що незадоволених прихованих потреб завжди багато). І в цьому його підтримує розвивальний маркетинг, спрямовуючи зусилля на поліпшення продукції та пошук нових рішень. Саме він створює продукти, яких досі не було на ринку.

Замовивши послуги розвивального маркетингу від компанії Fractus, можете втілити в життя мрію своїх клієнтів та стати лідером у цій ніші.

Розвивальний маркетинг: суть процесів

Жителі розвинених країн цілком собі забезпечені. У них є не просто товари для задоволення базових потреб, а й понад те. Та й ринок перенасичений пропозиціями. Однак це не означає, що всі потреби задоволені – споживач завжди хоче більшого. У такому разі звертають увагу на приховані потреби і виробляють під них продукти.

Стан попиту призвів до того, що виникли різні види маркетингу, спрямовані на задоволення потреб. І розвивальний маркетинг – це сукупність процесів, які використовують за прихованого або непроявленого попиту, коли існує потреба, а товарів для її задоволення поки не існує. Відбувається перетворення потенційного попиту в реальний. Мета такого виду маркетингу в створенні нового товару для задоволення потреб. Він міцно пов’язаний з інноваціями.

Розвивальний маркетинг: суть процесів

Завдання розвивального маркетингу

Перед таким типом маркетингу поставлено кілька завдань:

  • оцінка масштабів потенціалу ринку;
  • оцінка величини прихованого попиту;
  • розроблення релевантної пропозиції;
  • втілення в життя інноваційного продукту;
  • підбір оптимальних каналів просування товару та інформування споживачів про нього.

Непроявлений попит: приклади

Приховані потреби має кожна людина. І зазвичай вони націлені на створення комфортнішого життя, і не важливо, функціональні вони або емоційні. Чарівна таблетка від старіння та хвороб, можливість в одну мить долати значні відстані, універсальний домашній робот-помічник… Однак виробники втілюють у життя лише комерційно вигідні продукти.

Наприклад, споживачі хотіли отримати насиченіші на смак продукти – так з’явилися підсилювачі смаку. Бажання спілкуватися за допомогою відеодзвінків призвело до появи Skype. А потреба в комфортному мікрокліматі в будинку підштовхнула до виробництва кондиціонерів.

Інструментарій розвивального маркетингу

Маркетологи використовують такі підходи:

  1. Аналіз. Виявляють потреби клієнтів, а також готовність ринку прийняти новий продукт, аналізуючи ринок, конкурентів та цільову аудиторію. У цьому добре допомагають звичайні опитування.
  2. Розроблення маркетингової стратегії. Це дорожня карта, яка показує, як і за допомогою яких ресурсів втілювати задумане в життя.
  3. Випуск пробної партії та тестування. Щоб зрозуміти, наскільки інновація вдала, необхідно залучити фокус-групу до тестування нововведення. Можливо, його доведеться покращувати.
  4. Виробництво інноваційного продукту. Масовий випуск здійснюється лише після всебічного схвалення та переконання в тому, що продукт закриває потреби та не провалиться під час запуску.
  5. Запуск рекламної кампанії. Підбір тих каналів, які донесуть інформацію про новинку до своєї цільової аудиторії.

Інструментарій розвивального маркетингу

Розвивальний маркетинг від Fractus

Маєте ідеї, як задовольнити приховані потреби Ваших клієнтів, але немає фахівців? Звертайтеся до нас!

Ми створимо концепцію, яка допоможе втілити в життя задуману інновацію і зайняти нову нішу на ринку. Вам залишиться тільки насолоджуватися результатами роботи. Змінюймо світ разом!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!