14/10/2021

Прямий маркетинг: персоналізовані стосунки з кожним клієнтом

повернутися до списку статей →

Від надмірної реклами у споживачів виробився внутрішній AdBlock. Як же достукатися до клієнтів у цьому разі? Рішення – прямий маркетинг. Суть у тому, що бізнес без посередників доносить інформацію про продукт до покупця, вибудовуючи тісну співпрацю.

За створенням стратегії прямого маркетингу звертайтеся до компанії Fractus.

Прямий маркетинг: визначення

Direct marketing або директ-маркетинг – трапляються ще й такі синоніми прямого маркетингу. Як підказує назва, це пряма комунікація між продавцем та покупцем, донесення інформації про продукт завжди адресне. Ставлення до клієнта персоналізоване.

Директ-маркетинг орієнтований на клієнта – передбачає виявлення потреб не групи потенційних споживачів, а конкретної людини. Також передбачає зворотний зв’язок, виявлений у придбанні продукту. Це і є метою такого виду маркетингу. Ідеальний результат для бізнесу – короткочасний відгук на кшталт купівлі.

Прямий маркетинг: визначення

Як ефективно запустити прямий маркетинг

Прямий маркетинг – це низка послідовних кроків.

  1. Планування кампанії. Основа основ. Сюди належить насамперед аналіз ринку. Також потрібна значна і структурована клієнтська база, яку доведеться постійно поповнювати. У ній чіткий портрет кожного споживача, потреби та вподобання. Клієнти не випадкові, а перспективні. База консолідована з CRM. На цьому етапі розраховують також і бюджет.
  2. Запуск акції. Впроваджується в життя один або кілька видів прямого маркетингу. Вони є каналами комунікації з клієнтами: лист, дзвінок, прямий продаж. Із кожним клієнтом, який відгукнувся, відбувається спілкування, також прийняття та оформлення заявок, продаж, післяпродажне обслуговування.
  3. Аналіз кампанії, підбиття підсумків. Наскільки ефективними були дії, допоможе з’ясувати низка показників: відсоток відгуків на повідомлення, коефіцієнт збуту, прибуток, загальний обсяг продажів, рентабельність тощо.

Види прямого маркетингу

Список видів досить різноманітний:

  • електронна торгівля;
  • інтернет-маркетинг;
  • особисті (персональні) продажі;
  • директ-мейл маркетинг (пряма поштова реклама);
  • персональна презентація;
  • телевізійний маркетинг («магазин на дивані»);
  • телефонний маркетинг;
  • каталог-маркетинг (розсилання каталогів).

Кожен із видів передбачає обов’язковий заклик до дії – тільки тоді буде результат.

Види прямого маркетингу

Переваги та недоліки прямого маркетингу

Серед усіх плюсів директ-маркетингу варто виокремити першочергові:

  • значне підвищення продажів завдяки орієнтиру на клієнта персонально, а не на групу;
  • збільшення впізнаваності товару, навіть якщо не було купівлі;
  • дієвий і точний спосіб донесення інформації;
  • довгострокові стосунки, за умови вміння спілкуватися з клієнтами;
  • відмінна альтернатива роздрібним продажам.

Існують і підводні камені, тож варто дізнатися про них:

  • неправильно складена клієнтська база дорівнює відсутності мети;
  • успіх залежить від грамотної комунікації з клієнтом;
  • можливий негативний відгук;
  • є ризик перетворитися на джерело спаму.

Скористайтеся послугами Fractus

Звернувшись до компанії Fractus, можете замовити послугу створення стратегії прямого маркетингу. Наші фахівці мають достатньо знань, досвіду та інструментів, щоб розробити персональний маркетинговий план. І підберуть той канал, який дозволить якнайкраще достукатися до клієнта. Завдяки йому Ви зможете ефективно працювати та насолоджуватися результатами.

Спробуйте цей вид маркетингової діяльності!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!