15/12/2022

Презентація компанії: на чому зробити акцент

повернутися до списку статей →

Кожна компанія прагне, щоб прибуток збільшувався, а клієнтів ставало все більше й більше. Щоб досягти цієї мети, необхідно правильно заявити про себе, презентувати аудиторії вигоди співпраці з фірмою, розповісти про свої сильні сторони, завойовані нагороди, рівень професіоналізму тощо. У цьому разі без такого маркетингового інструменту, як презентація компанії просто не обійтися.

Коли потрібна презентація компанії?

  • Переговори. Щоб вигідно презентувати компанію потенційним клієнтам і партнерам, підвищити їхню лояльність.
  • Конференції, виставки, виступи. Ефектні слайди або яскрава відеопрезентація компанії допоможуть сформувати позитивні враження гостей, підкріпити репутацію фірми.
  • Email-розсилки, лендінги, лідмагніти. Правильно позиціонувати свою фірму, її продукцію або послуги, зацікавити, схилити до купівлі.
  • Для відділу продажів і відділу контенту. Співробітники компанії частину презентації, що продає, під час своєї роботи можуть використати як шпаргалку.

Коли потрібна презентація компанії?

Структура презентації компанії

Щоб потенційним клієнтам, партнерам або навіть співробітникам було легко сприймати інформацію, слід відповідально підійти до оформлення і наповнення слайдів. Якісна презентація фірми має базуватися на трьох китах: текст, структура, дизайн. Крім того, обов’язково має містити частину, що продає.

Блоки презентації, що продає:

  1. Обкладинка, унікальна торгова пропозиція (УТП). На першому слайді розміщують візуалізований продукт/послугу, УТП, а також логотип, слоган та контактні дані.
  2. Частина, що продає. Цей блок містить інформацію про компанію, послуги, які вона надає, чого вдалося добитися за час існування. Важливо, щоб ця інформація не виглядала як хвастощі. Про досягнення краще розкажуть цифри, графіки, імена відомих клієнтів.
  3. Вигода для клієнта. Потенційний споживач має побачити на наочних прикладах, як зміниться його життя після придбання послуги/товару. Приклад: «Після укладання договору з нами конверсія сайту N зросла на 110%».
  4. Кейси. Чим їх більше, тим краще. Успішні кейси привертають увагу платоспроможної аудиторії, якій важливо розуміти, за що вона платить гроші. Кожен кейс має містити таку інформацію:
  • поставлене завдання і його реалізація;
  • проблеми, з якими зіткнулася компанія і як вона їх вирішила;
  • результат.
  1. Робочий процес і організаційні питання. Містить інформацію про етапи роботи на початку співпраці, дії, які мають бути з боку клієнта (дзвінки, документи, оплати).
  2. Грамоти, сертифікати, ліцензії – підтверджують компетентність виконавців, якість товарів, а також те, що діяльність фірми легальна.
  3. Заклик до дії, бонус. Щоб схилити потенційного клієнта до дії, він має отримати якийсь бонус, вигоду. Наприклад, «Замовляйте наш товар/послугу прямо зараз і отримаєте 20% знижку на наступну купівлю».

Структура презентації компанії

Де замовити презентацію компанії

Потрібна презентація компанії? Команда професіоналів Fractus зробить презентацію на вищому рівні. Ми відповідально ставимося до роботи. Над створенням слайдів працює ціла команда: дизайнери, копірайтери, маркетологи, фахівці IT. Такий комплексний підхід дозволяє врахувати всі деталі, зробити цей маркетинговий інструмент не лише красивим, логічним, а головне – ефективним.

Замовник отримує унікальну презентацію в обумовленому форматі. Використовуючи якісно підготовлені слайди, Ви зможете вразити потенційних клієнтів, інвесторів, зацікавити в подальшій співпраці. Вартість презентації на замовлення залежить від тематики презентації та наявності початкових матеріалів. Дзвоніть прямо зараз!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!