25/11/2021

Прайс-лист як спосіб продати продукт

повернутися до списку статей →

Продажі навіть найнеобхідніших споживачеві товарів будуть кульгати, якщо не структурувати інформацію про пропозиції та їхню вартість. Тому і потрібен компанії прайс-лист. Він цілком собі повноцінний та ефективний маркетинговий інструмент.

У компанії Fractus можете замовити створення прайсів.

Прайс-лист: особливості

Прайс-лист, прайс або ж прейскурант – це перелік продуктів з урахуванням їхніх характеристик та ціни. Складений у вигляді таблиці, друкований або електронний (у форматі PDF, або ж таблиці Excel або Google, причому електронна версія може бути інтегрована з інтернет-магазином або 1С).

Прайс-лист: особливості

Оскільки візуальне представлення товарів та їхньої вартості клієнти сприймають краще, ніж усно озвучене продавцем, існує доцільність у створенні таких документів. Єдиного затвердженого формату, як вони мають виглядати, немає: кожна компанія вибирає зручний для себе залежно від типу.

Види прайсів та їхнє оформлення

Прайси поділяють на два види. Перший – для внутрішнього користування. Він містить додаткову, комерційну інформацію, розраховану тільки для використання співробітниками компанії. Другий – клієнтський прайс-лист на товари. Їх поділяють на чотири типи.

  1. Інформаційний. Він розповідає споживачеві про лінійку продуктів і їхню вартість. Його використовують сфери, де товарів величезна кількість: супермаркети, склади, гуртовики тощо. Оскільки найменувань безліч, варто вказати тільки найважливішу інформацію: назва товару, його вартість, містко й коротко описати пропозицію.
  2. Презентаційний. Демонструє унікальні характеристики товарів або послуг – як групи (наприклад, колекції), так і конкретного товару (наприклад, новинки). Тому важливо показати унікальність продукту, всіляко її підкреслити та продемонструвати це за допомогою одного або декількох фото.
  3. Акційний. Інформує про спеціальні пропозиції, знижки, розпродажі. Акцент у прайсі на вигідну ціну. Її необхідно виділити за допомогою кольору, шрифту, порівнянням з іншими цінами тощо. І звичайно він містить основну інформацію про продукт.
  4. Змішаний. Одночасно інформує про декілька особливості, наприклад, лінійку товарів та знижки. Важливу інформацію виділяють, щоб звернути на неї увагу клієнта.

Обов’язкові елементи в прайсі

  1. Шапка. Тут вказують назву компанії, її адресу та контактні дані, реквізити, за необхідності – умови купівлі й доставлення.
  2. Основні дані. Щоб повно скласти прайс-лист, необхідно вказати головну інформацію залежно від виду прайсу. У таблиці не обійтися без:
  • номера П/П;
  • артикулу (коду товару);
  • найменування продукту;
  • назви виробника;
  • одиниці виміру (штука, пакування);
  • ціни.
  1. Актуальна дата даних, зазначених у прайсі (він не може бути безстроковим).
  2. Інформація те, що вартість не є публічною офертою: це дозволить продавати за іншими цінами, ніж вказані в прайсі, у разі здорожчання товару.

Обов’язкові елементи в прайсі

Крім того, прайс:

  • містить актуальні й точні дані без зайвої води – тільки те, що потрібно клієнту;
  • акуратно оформлений, у корпоративному стилі;
  • з інтуїтивно зрозумілою структурою;
  • із продуманим візуальним оформленням та розумно використаними кольорами, шрифтами та графічними елементами.

Створення прейскуранта від Fractus

Займаєтеся продажами, але нікому скласти перелік товарів? Поспішайте замовити прайс-лист у компанії Fractus.

Наші фахівці створять документ залежно від поставленої мети. І Ви отримаєте електронний або паперовий варіант, який зможете використовувати або всередині компанії, або для клієнтів. Гарних продажів!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!