Зручно, коли у межах одного віртуального майданчика показана вартість одного товару відразу в декількох інтернет-магазинах. Що там казати: практично всі потенційні покупці відвідують такі майданчики. Прайс-агрегатори – саме таку назву мають ресурси з порівняння цін. Ці сучасні точки контакту продавців і споживачів є корисними для обох сторін.
Чим особливі прайс-агрегатори
Термін походить від англ. price (розцінка, ціна) і aggregator (програмне забезпечення, яке збирає, опрацьовує та класифікує медіаконтент). За своєю суттю прайс-агрегатори – це вебресурси, які містять віртуальні каталоги. У них показана вартість ідентичного товару в різних продавців, а також зібрана ключова інформація. Тут легко ознайомитися з характеристиками і особливостями, подивитися фото і відео, дізнатися про наявність у магазині, вибрати регіон, прочитати відгуки. І відразу ж перейти на картку продукту в певний інтернет-магазин, де і можна його придбати. Варто зауважити, що самі ресурси з порівняння цін товари не продають.
Переваги для користувачів
Клієнти, які відвідують подібні сайти, – це потенційні покупці. Кожен зацікавлений у купівлі, оскільки достеменно знає, що саме шукає. Залишилися останні кроки: не гаючи часу, знайти продукт за максимально прийнятною вартістю і відразу ж здійснити операцію. Економія часових і грошових ресурсів – ось що майданчики моніторингу цін забезпечують споживачам.
Користь для інтернет-магазинів
Для продавців існують свої переваги у використанні ресурсів з моніторингу цін. І їх значно більше:
- зростання потоку продажів у максимально короткі терміни;
- отримання реальних переходів в інтернет-магазин;
- додаткова ефективна платформа для просування;
- високий показник конверсії трафіку в продажі;
- можливість побачити всі дані про товар у конкурентів.
Хто оплачує розміщення прайсів
Для покупців інформація про товари, які представляють такі вебресурси, абсолютно безплатна. Оплачують розміщення своїх прайсів інтернет-магазини. Причому особливості оплати у кожної платформи індивідуальні. Це може бути платіж за певний відрізок часу, протягом якого прайс розміщують на ресурсі, оплата переходу на сторінку продукту, фіксована ставка або ж стягнення відсотка від вартості конкретного товару.
Як вибрати прайс-агрегатор
Який же прайс-агрегатор вибрати? Це питання найкраще адресувати пошуковій системі, позаяк перші місця у видачі займають найбільш успішні ресурси. І вибір досить непоганий: свої послуги готові запропонувати близько двох десятків порталів. Але лідерські позиції займають лише декілька – це легко простежити у пошуку. Тож з ким, як не з ними, зрештою і створювати колаборацію?
Вимоги до розміщення
Взаємодія інтернет-магазина з прайс-агрегатором відбувається шляхом оформлення та експорту прайсів у форматі XML або XLS. Але перш ніж розпочати співпрацю, необхідно впевнитися, що сайт підтримує функцію вивантаження контенту в зазначених форматах.
У прайс-листі вказують назву товару, додають його опис, характеристики, фото, вартість, акції та знижки. Також можуть бути додаткові відомості – відгуки та оцінки, наприклад.
Що стосується інформації, вона має бути повною і правдивою. Насамперед це стосується цін та наявності продукції, а також її характеристик, умов купівлі й доставлення. Також дані слід постійно оновлювати, до прикладу, у разі змін в асортименті чи вартості.
Загалом, вести діалог з потенційним покупцем через агрегатори цін виходить доволі успішно.