03/11/2022

Позиціювання бренду: специфіка та види

повернутися до списку статей →

Існують яскраві бренди, які може навести в приклад навіть дитина. Із ними приємно мати справу, вони закріпилися у споживача як такі, що заслуговують довіри, без них важко уявити життя. Такій впізнаваності передувала копітка робота з брендингу. Не останню роль зіграло позиціювання бренду, що і сформувало у споживача настільки позитивний образ.

Вибір компанії, яка надає такі послуги, позначиться на результаті. Тому звернутися краще до Fractus – у нас є всі фахівці.

Що таке позиціювання бренду

Стратегія просування бренду починається якраз з позиціювання. У чому суть процесу? У пошуку та формулюванні образу, вибору ніші, донесення образу до споживачів наперед обраними каналами комунікації. Правильне позиціювання дозволяє виділитися серед подібних брендів, закріпитися у свідомості споживача, вплинути на образ його думок. І він купуватиме продукцію саме цієї компанії, навіть не розглядаючи інші варіанти.

Що таке позиціювання бренду

Кроки до мети

Цей процес – не той випадок, коли можна за один підхід розв’язати настільки непросте завдання. Робота поетапна. І позиціювання особистого бренду, і компанії відбувається саме за таким алгоритмом. Що ж доведеться зробити?

  1. Намалювати портрет цільової аудиторії, визначити больові точки – потреби та страхи.
  2. Вивчити конкурентів, їхні пропозиції, визначити, чи вирішує їхній товар завдання ЦА.
  3. Створити унікальну торгову пропозицію (УТП) на основі певних характеристик, які б виділили бренд серед інших. Вдала УТП за долю секунди звертає увагу на продукт.
  4. Розробити дорожню карту: вибрати вид позиціювання, визначити, у який спосіб опинитися в кошику споживача.

Види позиціювання бренду

Поділяють позиціювання за деякими параметрами:

  • Атрибутом. Пропозиція унікальних особливостей та характеристик продукції (енергія у Reb Bull).
  • Вигодою. Споживач шукає саме її. Цей вид допоможе виділити та підкреслити вигоду. Як безпеку Volvo.
  • Категорією. Акцент особливо доречний під час виходу на ринок, введення інноваційного продукту. Є шанс, що бренд перетвориться на загальну назву – як Xerox, що став ксероксом.
  • Споживачем. Безпосереднє звернення до ЦА, пропозиція рішення, розробленого саме для неї. «For those, who do» («Для тих, хто робить»), Lenovo.
  • Ціною. Підходить для ніші з великою конкуренцією. Загострити увагу можна на меншій вартості або навпаки – на вищій, але і за підкреслено вищу якість продукту.
  • Престижем. Товари/послуги класу люкс. Вдалося позиціювання компанії Tiffany, а також Rolex, Porsche – у споживача вони стійко асоціюються з розкішшю.
  • Конкурентом. Бренд в опозиції до конкурентів, однак не боїться це підкреслювати. Як Burger King до McDonald’s.

Види позиціювання бренду

Співпраця з Fractus: вигоди

Непросте завдання – розроблення позиціювання бренду. Вирішити його можна, заручившись підтримкою професіоналів – компанії Fractus.

Підхід до роботи як завжди комплексний. У наших правилах залучати декількох фахівців, адже завдання розраховане не на одну людину. У нас повністю сформований штат, і для Вашого завдання знайдуться виконавці (як інструменти, програми, обладнання). Ми підберемо та запустимо саме той вид позиціювання, який якнайкраще підійде Вашому бренду.

Вартість індивідуальна, оскільки залежить від багатьох чинників, наприклад, наявності або відсутності маркетингового дослідження, обсягу необхідних робіт з брендингу тощо. Але у будь-якому разі домовимося. Телефонуйте! Будемо співпрацювати! Поставили завдання – і чекайте унікального рішення: Ваш бренд стане споживачеві близьким та необхідним.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!