Здавалося б, бізнес уже охопив усі канали просування продуктів та комунікації з клієнтами. Він використовує SEO-просування та контент-маркетинг, контекстну рекламу і SMM, таргетовану рекламу й розсилання. Але є нові можливості – подкасти в продажах.
Якщо Ваша аудиторія – молоді люди, чому б не спробувати такий формат? Звертайтеся до Fractus.
Подкасти в продажах: у чому особливість
Почнемо з того, що таке взагалі подкаст. Це аудіоконтент, який можна слухати за запитом. Усі випуски часто поєднує спільний формат, тема, ведучі.
Популярність тільки зростає. Причина в зручності. Адже 20-30 хвилин завжди можна приділити прослуховуванню, займаючись паралельно будь-якими справами: роботою вдома, прогулянкою містом, слухати дорогою на роботу.
Подкасти в продажах – це регулярна трансляція користувачам корисної та цікавої інформації з рекламним посиланням. Використовувати можна будь-який сервіс: Apple Podcasts, YouTube, Spotify, Castbox тощо.
Як використовувати подкасти в продажах
Ведення подкасту компанії має схожість із веденням блогу. Однак передбачає дещо ближчий контакт із цільовою аудиторією. Особливо, якщо правильно підібрати ведучого: з вдалою дикцією, тембром голосу, умінням розповідати, та й харизмою.
Якщо говорити про залучення, на сторінці компанії це максимум 3 хвилини, в подкасті – до 20-40 хвилин.
Цілі подкасту
Добре працює такий формат на знайомство з брендом або експертом, підігрів аудиторії та зацікавленість продуктом, отримання довіри, підвищення власної експертності, залучення лідів – мета може бути будь-якою. Навіть завести корисні зв’язки завдяки запрошеним лідерам думок та експертам теж допоможе такий формат.
Що важливо для аудіо
Існують нюанси під час створення подкастів, якими не слід нехтувати:
- Цінність контенту. Пропонувати варто інформацію, цікаву та корисну користувачеві: це запорука, що він прийде послухати знову.
- Якість звуку. Це показник професіоналізму. Слухач вимогливий щодо цього, тому луна, неякісний мікрофон, тональність звуку, яка змінюється, паузи тощо – те, чого слід уникати.
- Багатоканальність. Доступність подкасту на всіх популярних майданчиках дозволить ширше охопити аудиторію.
- Регулярність виходу. Надавати користувачеві новий контент у певний проміжок часу корисно тим, що подкаст, як і компанія, буде постійно на слуху.
Як запустити подкаст
Усе, як і в створенні будь-якого іншого каналу, лише з різницею, що це аудіозапис.
- Створити план. Це фундамент, він дозволить бачити загальну ситуацію.
- Визначитися з назвою і темою. Варто пошукати в мережі, чи немає схожих назв подкастів або навіть блогів. Оригінальна й така, що привертає увагу, – ось що потрібно.
- Визначити цільову аудиторію. Хто вона і яку її проблему усуне подкаст?
- Вибрати формат. Лекція, оповідний і подієвий варіант, інтерв’ю з експертами, з одним або двома ведучими – що завгодно.
- Поставити мету. Якого ефекту є намір досягнути – продати, підігріти аудиторію, підвищити впізнаваність?
- Записати інформацію. Варто подбати про професійне обладнання, приміщення, оброблення та монтаж аудіозапису.
- Вибрати канал просування. Це може бути реклама в плеєрах, соцмережах, крос-просування, посилання на основний ресурс тощо.
Подкасти від Fractus
Цікавить питання, як збільшити продажі за допомогою подкаст? Ми допоможемо створити той формат, який щонайкраще зайде Вашій цільовій аудиторії, викличе зворотну реакцію у вигляді впізнаваності та підвищенні продажів.
Спробуйте новий формат просування! Телефонуйте нам!