26/08/2021

Подкасти в продажах: аудіо для просування

повернутися до списку статей →

Здавалося б, бізнес уже охопив усі канали просування продуктів та комунікації з клієнтами. Він використовує SEO-просування та контент-маркетинг, контекстну рекламу і SMM, таргетовану рекламу й розсилання. Але є нові можливості – подкасти в продажах.

Якщо Ваша аудиторія – молоді люди, чому б не спробувати такий формат? Звертайтеся до Fractus.

Подкасти в продажах: у чому особливість

Почнемо з того, що таке взагалі подкаст. Це аудіоконтент, який можна слухати за запитом. Усі випуски часто поєднує спільний формат, тема, ведучі.

Популярність тільки зростає. Причина в зручності. Адже 20-30 хвилин завжди можна приділити прослуховуванню, займаючись паралельно будь-якими справами: роботою вдома, прогулянкою містом, слухати дорогою на роботу.

Подкасти в продажах – це регулярна трансляція користувачам корисної та цікавої інформації з рекламним посиланням. Використовувати можна будь-який сервіс: Apple Podcasts, YouTube, Spotify, Castbox тощо.

Подкасти в продажах: у чому особливість

Як використовувати подкасти в продажах

Ведення подкасту компанії має схожість із веденням блогу. Однак передбачає дещо ближчий контакт із цільовою аудиторією. Особливо, якщо правильно підібрати ведучого: з вдалою дикцією, тембром голосу, умінням розповідати, та й харизмою.

Якщо говорити про залучення, на сторінці компанії це максимум 3 хвилини, в подкасті – до 20-40 хвилин.

Цілі подкасту

Добре працює такий формат на знайомство з брендом або експертом, підігрів аудиторії та зацікавленість продуктом, отримання довіри, підвищення власної експертності, залучення лідів – мета може бути будь-якою. Навіть завести корисні зв’язки завдяки запрошеним лідерам думок та експертам теж допоможе такий формат.

Що важливо для аудіо

Існують нюанси під час створення подкастів, якими не слід нехтувати:

  • Цінність контенту. Пропонувати варто інформацію, цікаву та корисну користувачеві: це запорука, що він прийде послухати знову.
  • Якість звуку. Це показник професіоналізму. Слухач вимогливий щодо цього, тому луна, неякісний мікрофон, тональність звуку, яка змінюється, паузи тощо – те, чого слід уникати.
  • Багатоканальність. Доступність подкасту на всіх популярних майданчиках дозволить ширше охопити аудиторію.
  • Регулярність виходу. Надавати користувачеві новий контент у певний проміжок часу корисно тим, що подкаст, як і компанія, буде постійно на слуху.

Як запустити подкаст

Усе, як і в створенні будь-якого іншого каналу, лише з різницею, що це аудіозапис.

  1. Створити план. Це фундамент, він дозволить бачити загальну ситуацію.
  2. Визначитися з назвою і темою. Варто пошукати в мережі, чи немає схожих назв подкастів або навіть блогів. Оригінальна й така, що привертає увагу, – ось що потрібно.
  3. Визначити цільову аудиторію. Хто вона і яку її проблему усуне подкаст?
  4. Вибрати формат. Лекція, оповідний і подієвий варіант, інтерв’ю з експертами, з одним або двома ведучими – що завгодно.
  5. Поставити мету. Якого ефекту є намір досягнути – продати, підігріти аудиторію, підвищити впізнаваність?
  6. Записати інформацію. Варто подбати про професійне обладнання, приміщення, оброблення та монтаж аудіозапису.
  7. Вибрати канал просування. Це може бути реклама в плеєрах, соцмережах, крос-просування, посилання на основний ресурс тощо.

Як запустити подкаст

Подкасти від Fractus

Цікавить питання, як збільшити продажі за допомогою подкаст? Ми допоможемо створити той формат, який щонайкраще зайде Вашій цільовій аудиторії, викличе зворотну реакцію у вигляді впізнаваності та підвищенні продажів.

Спробуйте новий формат просування! Телефонуйте нам!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!