07/04/2022

Підтримувальний маркетинг: залишитися на плаву

повернутися до списку статей →

Ситуація бажана для будь-якої компанії, коли рівні попиту та пропозиції збалансовані. Досягти цього непросто й не менш складно зберегти цей стан речей. Маркетологи в такому разі не розслабляються: застосовують підтримувальний маркетинг, який дозволяє втримати оптимальний попит.

Послугу можна замовити у компанії Fractus.

Підтримувальний маркетинг: специфіка

До переліку типів маркетингу, які залежать від стану попиту, належить supporting marketing (походить від англ. support – «допомога», «опора», «підтримка»). Підтримувальний маркетинг – це вид маркетингової політики, який використовують для збереження наявного рівня попиту, коли результати продажів, їхні показники та обсяги повністю задовольняють компанію. Застосовують до груп товарів стійкого попиту на етапі їхнього зрілого життєвого циклу.

Завдання такої політики підтримати на наявному рівні об’єми збуту, розміри рівня рентабельності й показники чистого прибутку та не допустити їхнього зниження. Усе це з огляду на зміни в споживчих потребах та вподобаннях, на зростання конкуренції.

Підтримувальний маркетинг: специфіка

Приклади підтримувального маркетингу

Будь-який із продуктів, який довгий час має стабільний попит, це сфера діяльності маркетингової підтримувальної політики. Взяти хоча б популярні ласощі Snickers, улюблений багатьма напій CocaCola, впізнаваний пральний порошок GALA, зручний спортивний одяг та взуття Nike, ефективний шампунь Head & Shoulders. Час від часу то тут, то там з’являється їхня реклама, відбуваються акції, хоча здається, що ці заходи зовсім не потрібні, бо продукти міцно увійшли в життя споживачів. Але маркетологи продовжують підтримувати їхній імідж та славу. Саме завдяки цим зусиллям у тандемі з ефективним задоволенням потреб споживачів кожен такий бренд настільки популярний.

Інструменти підтримувального маркетингу

  1. Ефективна рекламна діяльність. Попри популярність продукту і вже сформований позитивний його образ ніколи не буде зайвим нагадати про продукт споживачам. І вже тим паче коли продукт оновлений.
  2. Продумана цінова політика. Спостереження за ціновими змінами на ринку та тенденціями, особливо у конкурентів, також коригування власних цін.
  3. Аналіз ринку. Контролювання його стану, зокрема щодо появи аналогів або плагіату, діяльності конкурентів та їхньої маркетингової політики, інших змін.
  4. Моніторинг своєї цільової аудиторії. Вивчення клієнтів на предмет задоволення потреб, що існують та появи нових, специфіки поведінки та причин їхньої зміни тощо.
  5. Поліпшення умов продажів. Вибір способів і майданчиків, які дозволять максимально результативно забезпечувати споживачів товарами, а компанію доходами.
  6. Удосконалення товару. Поліпшення продукту з урахуванням ринкових змін, трендів, нових запитів та потреб у клієнтів, інновацій, можливостей компанії.
  7. Аудит витрат. Планування та контроль бюджетів, розрахованих на реалізацію маркетингової діяльності.
  8. Аналіз діяльності. Це риска, яку проводять після завершення будь-якого з процесів. Підбиття підсумків дозволяє побачити ефективність та недоліки, щоб вносити зміни в майбутні стратегії.

Інструменти підтримувального маркетингу

Послуги від компанії Fractus

Обсяги продажів та доходів повністю задовольняють, однак бажаєте їх зберегти на такому ж рівні? Тоді саме час замовляти послугу підтримувального маркетингу у компанії Fractus. Це стратегія, створена саме під Вашу діяльність, під специфіку Вашого продукту. До її створення будуть залучені досвідчені фахівці.

Звертайтеся! І Ваш бізнес втримається на належному рівні, а продажі надалі тішитимуть.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!