15/08/2022

Піар: відкриваємо шлях до успіху

повернутися до списку статей →

Успіх публічної персони, бренду або товару суттєво залежить від репутації. І формує її піар. Грамотний здатний відновити навіть зовсім заплямовану, а ось непродуманий або непрофесійний нашкодить навіть найбездоганнішій.

Тому замовляти подібну послугу варто у фахівців – компанії Fractus. Ми пропонуємо комплексний підхід та послуги вузькопрофільних фахівців.

Піар: тонкощі та різниця з рекламою

Public Relations або скорочено PR перекладається як «зв’язки з громадськістю». Це низка технологій, які формують у громадськості позитивний образ, що запам’ятовується, будь-якого об’єкта (товару, бренду, організації) або персони.

Однак не варто ототожнювати піар із рекламою – це не одне й те ж саме. Мета реклами – продати, мета піару – проінформувати аудиторію про щось чи когось. І піар-маркетинг досить своєрідний: на відміну від класичного маркетингу він не працює на те, щоб споживач здійснив купівлю негайно, його дія розтягується в часі.

Піар: тонкощі та різниця з рекламою

Види піару

Для класифікації піару за видами беруть на озброєння декілька підходів. Один із них досить незвичайний – використовує колірну схему. Чорний або білий піар – про ці поняття чув кожен, однак є й інші:

  • Білий. Класичний варіант. Використовують тільки позитивну інформацію та новини.
  • Чорний. Він націлений на конкурентів, застосовує доволі безчесні методи – очорнення та провокації.
  • Сірий. Базується на домислах та чутках, знову-таки, націлений на конкурентів – щоб заплямувати репутацію.
  • Жовтий. Епатаж, смажені факти й скандали – саме це беруть на озброєння, зовсім як у жовтій пресі.
  • Зелений. Соціально відповідальний, у його основі стоїть екологічна тематика.
  • Рожевий. Навмисно ідеалізована, «підсолоджена» інформація, часом прикрашена.

Якщо систематизувати за спрямованістю, то це піар:

  • у ЗМІ;
  • в інтернеті;
  • вірусний;
  • внутрішній;
  • зовнішній;
  • Self-PR (самопіар).

Поділ за специфікою визначає такі види:

  • Політичний. Активізується в період виборів для просування персонально політиків та партійних організацій.
  • Комерційний. Працює на впізнаваність бізнесу, торгової марки або продукції.
  • Соціальний. Просуває діяльність соціальних і громадських некомерційних організацій.

Способи піару

Що ж використовують для піару? Пресрелізи та друковану продукцію, піар в інтернеті (корпоративні сайти, сторонні майданчики, соціальні мережі, форуми), статті в друкованих та цифрових ЗМІ, спонсорство, заходи для населення, цілеспрямовані зустрічі з журналістами, співпрацю з владою. Застосовують навіть вірусний піар – так зване «сарафанне радіо».

Кому необхідний PR

Його використовують у різних випадках: під час виборів, для виведення нового товару на ринок, для підтримання іміджу або відновлення репутації, під час ребрендингу, для виходу на ринок тощо.

Кому необхідний PR

Краще рішення – співпраця з Fractus

Піар послуги – ця концепція комплексна, досить відповідальна, трудомістка й непроста. Вона вимагає залучення багатьох фахівців, не тільки піарника. Це маркетологи, рекламники, соціологи, дизайнери. Тому звертатися слід лише до професіоналів – компанії Fractus.

У нас є команда, яка зможе створити маркетингову стратегію і для B2B та B2C сегментів. Повністю занурюємося в бізнес, вивчаємо діяльність конкурентів, тільки після цього беремося до роботи. Допоможемо з розробкою концепції, підберемо майданчики та інструменти, запустимо повноцінну піар-кампанію.

Бажаєте заявити про себе? Замовити піар можете у нас. Це професійний підхід, який сформує позитивну впізнаваність. Давайте ж співпрацювати!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!