Партнерський маркетинг як спосіб просування продукту в мережі
повернутися до списку статей →Немає часу просувати товари або послуги в мережі самостійно? У цьому разі компанія звертається до партнерів – це називається партнерський маркетинг. Саме вони зможуть залучити більше клієнтів та успішніше продати товар. А стратегію партнерського маркетингу допоможе створити компанія Fractus.
Партнерський маркетинг: трохи про суть
Affiliate – означає «партнерський». Affiliate-маркетинг, афілійований маркетинг, партнерський маркетинг – це все різні назви одного явища, частина інтернет-маркетингу. В основі просування партнером послуг або товарів певного власника за певну плату: відсоток від угоди, фіксовану суму, оплату за клік або лід.
Афілійованою особою (інакше кажучи, партнером) може бути як окрема персона –блогер, активний інтернет-користувач, власник каналу на YouTube, так і компанія. Вартість продукту така ж як і у власника товару, але відсоток за продаж платить він. Вигода в тому, що хороший партнер привертає набагато більше клієнтів, ніж це зміг би зробити власник своїми силами. До того ж маркетингові завдання бере на себе партнер: він шукає інтернет-майданчики, способи залучити та зацікавити товаром, щоб покупець придбав його. І чим більш нативною (природньою) є реклама, тим більший шанс здійснення угоди.
Аffiliate та influence: знайти різницю
На перший погляд, партнерський маркетинг синонім маркетингу впливу. Але є різниця. Партнерський маркетинг в основі має отримання доходу і не обмежується соцмережами. Акцент на продукті, оплата за цільову дію клієнта. Афілійовані особи самі можуть вибирати бренд, який просуватимуть, або бренд може звернутися до них. Інфлюенс-маркетинг базується на побудові стосунків бренду та потенційного клієнта в соцмережах, підвищенні впізнаваності, контролі контенту. Оплата – за розміщення. Компанія сама звертається до блогерів за послугами.
Майданчики для просування
Партнерський маркетинг передбачає ширше охоплення майданчиків, ніж власне соцмережі:
- банери. Розміщення банерної реклами на тих ресурсах, які тематично відповідають продукту;
- статті. Потрібно знайти майданчик для розміщення та написати якісну статтю про продукт, зазвичай таку, що продає, або ж з посиланням на рекламований ресурс;
- відео з розпакуванням. Цікавий і популярний формат у користувачів. Хороший канал, який допоможе зацікавити покупця придбати будь-якою ціною;
- просування в соціальних мережах. Тут головне презентувати товар цільової аудиторії, не вдаючись до нав’язливої реклами. Зацікавити і викликати бажання придбати – ось що цінне;
- просування на форумах. Спочатку реєстрація на тематичних форумах із обговоренням питань, які цікавлять аудиторію. Далі – рекомендація товару чи послуги через посилання;
- професійний афіліатний майданчик (блог, експертний сайт тощо). Це вебресурс з цінною для цільової аудиторії інформацією, де реклама виглядає природно.
Переваги партнерського маркетингу
Робота тільки з цільовою аудиторією, економія ресурсів, простота та прозорість вимірювання результатів, плата за результативність дії, зміцнення позитивної репутації, підвищення лояльності й впізнаваності, навіть хороший спосіб відновити репутацію – ось у чому основні плюси.
Телефонуйте нам!
Бажаєте без зусиль продавати свій продукт в інтернеті? Чому б не спробувати афіліат-маркетинг? Звертайтеся до Fractus, і ми створимо стратегію партнерської програми для Вас, яка допоможе залучити партнерів й працюватиме ефективно. Телефонуйте, з радістю допоможемо!