Охопити цільову аудиторію виходить ефективніше, якщо використовувати не один, а одразу декілька каналів. У такому разі застосовується так звана пакетна реклама. Вона ефективніше допоможе підвищити продажі, ніж застосування одного способу донесення інформації до аудиторії. Звертайтеся до Fractus, ми допоможемо у створенні стратегії та підберемо пакет персонально для Вашого бізнесу.
Пакетна реклама: специфіка
Що ж має на увазі такий вид рекламних активностей? Пакетна реклама – це комплексне просування товару чи послуги з використанням низки каналів комунікації з клієнтами. Вона дозволяє створити та запустити відразу декілька варіантів рекламної кампанії. Причому завдяки такому підходу можна не лише охопити всю цільову аудиторію, а якщо необхідно – лише деякі її сегменти.
Залежно від наповнення пакети називають по-різному, від «базового», до якого внесено лиш декілька каналів, до «преміум», в якому зібрана їхня максимальна кількість.
За цього підходу до просування продукту часто використовується пакетна стратегія Google Ads. Вона допомагає автоматизувати управління процесами, об’єднати рекламні кампанії, найточніше донести посилання до обраної цільової аудиторії і водночас знизити витрати на рекламу.
Що містить пакет реклами
Немає єдиного набору каналів, які належать до рекламного комплекту: він формується індивідуально, з огляду на специфіку бізнесу та продукту, цільової аудиторії, завдань та бюджету. Але використовують будь-які із каналів, що лише існують, у тій чи іншій комбінації:
- онлайн-реклама (розсилки, контекстна реклама, SEO-просування та інше);
- зовнішня реклама (бігборди, сітілайти, вивіски, банери, цифрова реклама);
- ролики на ТБ та радіо;
- іміджеві публікації у друкованих ЗМІ;
- реклама в/на транспорті;
- внутрішня реклама (торгові центри, кінотеатри, навчальні заклади, медичні установи та інші місця зосередження потенційних клієнтів);
- буклети та листівки.
Якщо говорити мовою прикладів, для просування, скажімо, курсів англійської мови, можна сформувати такий пакет: пошукова реклама та пости в соцмережах, усе це доповнене роликами на радіо та декількома сітілайтами у місцях скупчення цільової аудиторії.
Переваги пакетного просування
Цей вид реклами має свої переваги, завдяки яким просування виходить більш ефективним.
- По-перше, що більше каналів у пакеті, то ширше охоплення аудиторії, а як наслідок, підвищення продажів.
- По-друге, такий варіант просування відмінно підходить для продукту, який щойно був виведений на ринок або інтерес до якого згасає.
- По-третє, здійснюють розробки кількох рекламних кампаній під один товар.
- По-четверте, це економія: рекламні агенції роблять знижки на такі замовлення, продаючи їх за гуртовими цінами або додаючи один канал у подарунок.
- По-п’яте, підбір каналів завжди є індивідуальним для кожного бізнесу: десь ситуацію врятують кілька майданчиків, а десь необхідно використовувати виправданий максимум.
Пакетне просування від Fractus
Цікавить якомога ширше охоплення Вашої цільової аудиторії? Виручить у такому разі пакетне розміщення реклами. Звертайтеся до Fractus, і ми допоможемо у цьому.
До завдання буде залучено команду фахівців, яка спочатку проведе аналітичні дослідження та підбере найточніші та найрезультативніші канали, на основі чого буде створено подальшу стратегію. До того ж саме ця команда й проведе рекламну кампанію, якщо це буде необхідно. І Ваша аудиторія не пройде повз Вашу пропозицію.