Отримати надприбуток мріє будь-який бізнес. Але нинішній ринок просто завалений товарами, спостерігається профіцит. Можна сказати, класичний маркетинг впорався із завданням – незадоволених потреб залишається все менше. Але що, якщо використовувати ноомаркетинг? Фахівці стверджують: можливості отримання прибутку необмежені.
Що ж, замовити послугу варто у компанії Fractus.
Ноомаркетинг: визначення, відмінність від маркетингу
Термін «ноомаркетинг» походить від злиття двох слів: грецького νοῦς (розум, думка) та англійського marketing (комплексний процес організації створення, просування, збуту продукції). Інакше кажучи – це інноваційний або ж розумний маркетинг.
В основі класичного маркетингу – пошук споживачів, задоволення їхніх потреб, захоплення ринків, боротьба з конкурентами. В основі ноомаркетингу – ідея, яка призводить до створення потреб, ринків, ідеальних товарів.
Ідея як фундамент
Отже, в основі ідея – прообраз чогось, чого раніше не було. Вона дорівнює можливостям. Сама собою ідея нічого не варта. Вона цінна, якщо перетвориться на новий товар або послугу, але над нею доведеться попрацювати. Коли стає товаром, здатна принести мільйони.
Від чого залежить прибуток? Від того, скількох людей запалити ідеєю – пояснити необхідність у товарі, відкрити потреби, захопити бажанням отримати нове.
Тому великі глобальні компанії відмовляються від класичного шляху, а використовують ноомаркетинг.
Новинка, що продає сама себе
Традиційний підхід передбачає чималі, часом колосальні фінансові вкладення в рекламу. Та цього разу все інакше. Нове завжди привабливе – його хочуть роздобути. Воно настільки проникає в життя, що кожен споживач у результаті ставить собі питання: «як же я жив без цього?». Наприклад, смартфон. Спочатку з мінімумом застосунків, він виконував основні функції, але зрештою переміг кнопковий телефон.
Новинки самі себе просувають – за рахунок зацікавлення ними. Людина, яка отримала продукт, що тільки з’явився на ринку, з погляду ноомаркетингу – джерело неоднорідності. На неї хочуть бути схожими. Однорідність нудна та сіра, її уникають – шляхом купівлі бажаного.
У чому труднощі
Ноомаркетинг – це новий шлях, закономірно, що виникають труднощі.
На пошук та втілення ідеї доводиться затратити чимало ресурсів, насамперед розумових. В одержаних у результаті продуктах слід виявити унікальну специфіку, що теж не завжди просто.
У частини споживачів новинки викликають неоднозначність та недовіру. Згадаймо мобільні телефони. Скільки легенд ходило про їхню небезпечність: вибухи та опромінення. Або мобільний зв’язок: частина людей стверджувала, що достатньо таксофонної картки та пейджера. Але всі труднощі переборні, що приносить свої дивіденди.
Переваги ноомаркетингу
Які переваги можна виокремити? Вони очевидні:
- легкий вихід, без відчутних втрат, з будь-якої кризи;
- відкритий шлях нестандартним, креативним рішенням;
- обхід конкурентів законними методами, переваги над ними, часом непереборні, монополістичні;
- втілення системи бізнесу, яка прагне до генерування незліченних клієнтів, продажів, прибутку;
- захист від копіювання продукції або її максимальне утруднення;
- відсутність авторитетів, отже – планок.
Особливості замовлення у Fractus
Чому б не замовити послуги ноомаркетингу у компанії Fractus? Ви отримаєте новітнє рішення, засноване на тренді – розумному маркетингу. Фахівці, програми, обладнання, а головне ідеї: у нас є все.
Звертайтеся! Нові ідеї чекають на Вас!