Потужний інструмент для підвищення впізнаваності бренду з роботою на перспективу – непрямий маркетинг. Якщо правильно все спланувати, він не просто привабить покупців, а навіть зуміє перетворити їх на євангелістів бренду.
А щоб отримати настільки дієвий результат, варто замовити маркетинговий план у компанії Fractus.
Непрямий маркетинг: трохи про специфіку
Indirect marketing або непрямий маркетинг – це схема, яка передбачає масове охоплення споживачів, без прямого зв’язку продавець-покупець (на відміну від прямого маркетингу, фундамент якого в персоналізованому спілкуванні продавця з покупцем).
Мета непрямого маркетингу полягає в підвищенні впізнаваності, побудові довіри, і це робота на перспективу.
Прямий та непрямий маркетинг: друзі чи вороги?
Indirect marketing і direct marketing не в опозиції: це два різних підходи. Непрямий маркетинг також орієнтований на клієнта, тільки канали комунікації інші. І часто вони йдуть поряд. Словом, прямий маркетинг – це «поштовх», а от непрямий – «тяга».
Наприклад, компанія продає послуги з розроблення сайтів. Прямий маркетинг –надіслати листа клієнту з пропозицією послуг. Непрямий маркетинг – написати SEO-оптимізований текст у блог про користь сайтів, їхню необхідність, тонкощі розроблення, та так, щоб зацікавити покупця.
Види непрямого маркетингу
- Контент-маркетинг (онлайн-ігри, блоги, онлайн-огляди, вікторини, відео тощо). Дієвий та потужний інструмент. Він призначений нести інформацію для цільової аудиторії – розважальну або навчальну. Кращий спосіб створити цікавий контент – з’ясувати, про що хочуть дізнатися клієнти.
- Пошукова оптимізація (SEO). Чим частіше компанія потрапляє на очі споживачам, які шукають відповіді на важливі для себе питання, і пропонує релевантну інформацію, тим швидше підвищить упізнаваність та зуміє привабити більше органічного трафіку.
- Реклама і PR в ЗМІ. Підходять усі джерела: і онлайн, і традиційні: ТБ, радіо, преса. Гарним ходом є соціальна відповідальність – якщо компанія переконає користувача, що вона корисна світу, він буде більш лояльним.
- SMM. Соцмережі також місце проживання цільової аудиторії. Компанії варто вести сторінки, вибравши мережу зі своєю цільовою аудиторією.
- Реферали. Якщо кампанія виявиться настільки хорошою, що зуміє привабити не просто постійних покупців, а захисників, особливо, з кола відомих людей, це плюс. І отримати рекомендації допоможуть реферальні програми. Наприклад, бонус клієнту за рекомендацію товару певній кількості людей привабливий.
Переваги та недоліки непрямого маркетингу
- По-перше, підвищується впізнаваність бренду та лояльність клієнтів шляхом пошукової оптимізації та контент-маркетингу.
- По-друге, він не є деструктивним, оскільки немає прямого контакту зі споживачем, який можна сприйняти негативно або навіть агресивно.
- По-третє, покращує рекомендації. Спрацьовує сарафанне радіо, і споживачі, яким подобається компанія, рекомендують її товари.
Існують й мінуси. Це неможливість відстежити ефективність дій, а також не миттєвий відгук у клієнтів.
У кого замовити послугу?
Якщо вирішили віддати перевагу непрямому маркетингу, саме час звернутися до компанії Fractus.
Наші фахівці створять план або для впровадження непрямого маркетингу, або в тандемі з прямим маркетингом. Звичайно ж, буде врахована специфіка Вашого бізнесу, становище, побажання. Вам же залишиться слідувати йому і насолоджуватися доходом.
Звертайтеся!