11/10/2021

Непрямий маркетинг: як зміцнити стосунки з клієнтом

повернутися до списку статей →

Потужний інструмент для підвищення впізнаваності бренду з роботою на перспективу – непрямий маркетинг. Якщо правильно все спланувати, він не просто привабить покупців, а навіть зуміє перетворити їх на євангелістів бренду.

А щоб отримати настільки дієвий результат, варто замовити маркетинговий план у компанії Fractus.

Непрямий маркетинг: трохи про специфіку

Indirect marketing або непрямий маркетинг – це схема, яка передбачає масове охоплення споживачів, без прямого зв’язку продавець-покупець (на відміну від прямого маркетингу, фундамент якого в персоналізованому спілкуванні продавця з покупцем).

Мета непрямого маркетингу полягає в підвищенні впізнаваності, побудові довіри, і це робота на перспективу.

Непрямий маркетинг: трохи про специфіку

Прямий та непрямий маркетинг: друзі чи вороги?

Indirect marketing і direct marketing не в опозиції: це два різних підходи. Непрямий маркетинг також орієнтований на клієнта, тільки канали комунікації інші. І часто вони йдуть поряд. Словом, прямий маркетинг – це «поштовх», а от непрямий – «тяга».

Наприклад, компанія продає послуги з розроблення сайтів. Прямий маркетинг –надіслати листа клієнту з пропозицією послуг. Непрямий маркетинг – написати SEO-оптимізований текст у блог про користь сайтів, їхню необхідність, тонкощі розроблення, та так, щоб зацікавити покупця.

Види непрямого маркетингу

  1. Контент-маркетинг (онлайн-ігри, блоги, онлайн-огляди, вікторини, відео тощо). Дієвий та потужний інструмент. Він призначений нести інформацію для цільової аудиторії – розважальну або навчальну. Кращий спосіб створити цікавий контент – з’ясувати, про що хочуть дізнатися клієнти.
  2. Пошукова оптимізація (SEO). Чим частіше компанія потрапляє на очі споживачам, які шукають відповіді на важливі для себе питання, і пропонує релевантну інформацію, тим швидше підвищить упізнаваність та зуміє привабити більше органічного трафіку.
  3. Реклама і PR в ЗМІ. Підходять усі джерела: і онлайн, і традиційні: ТБ, радіо, преса. Гарним ходом є соціальна відповідальність – якщо компанія переконає користувача, що вона корисна світу, він буде більш лояльним.
  4. SMM. Соцмережі також місце проживання цільової аудиторії. Компанії варто вести сторінки, вибравши мережу зі своєю цільовою аудиторією.
  5. Реферали. Якщо кампанія виявиться настільки хорошою, що зуміє привабити не просто постійних покупців, а захисників, особливо, з кола відомих людей, це плюс. І отримати рекомендації допоможуть реферальні програми. Наприклад, бонус клієнту за рекомендацію товару певній кількості людей привабливий.

Види непрямого маркетингу

Переваги та недоліки непрямого маркетингу

  • По-перше, підвищується впізнаваність бренду та лояльність клієнтів шляхом пошукової оптимізації та контент-маркетингу.
  • По-друге, він не є деструктивним, оскільки немає прямого контакту зі споживачем, який можна сприйняти негативно або навіть агресивно.
  • По-третє, покращує рекомендації. Спрацьовує сарафанне радіо, і споживачі, яким подобається компанія, рекомендують її товари.

Існують й мінуси. Це неможливість відстежити ефективність дій, а також не миттєвий відгук у клієнтів.

У кого замовити послугу?

Якщо вирішили віддати перевагу непрямому маркетингу, саме час звернутися до компанії Fractus.

Наші фахівці створять план або для впровадження непрямого маркетингу, або в тандемі з прямим маркетингом. Звичайно ж, буде врахована специфіка Вашого бізнесу, становище, побажання. Вам же залишиться слідувати йому і насолоджуватися доходом.

Звертайтеся!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!