05/09/2022

Неймінг: як створити ідеальне ім’я

повернутися до списку статей →

Бренд, як і людина, немислимий без імені. Але якщо людину можна назвати на честь улюбленого дідуся, серіального персонажа або ж просто підгледівши імена у спеціальному словнику, то з брендом складніше. Від назви залежить, як будуть сприймати його споживачі та чи стануть довіряти. Вершина визнання – коли назва бренду переходить у загальну назву, от наприклад, як Xerox або Jeep. Тому неймінг (розроблення назви) процес непростий та ретельний.

Замовити послугу краще у компанії Fractus. Над проєктом працюватимуть найкращі фахівці і створять не просто милозвучне, а комерційно успішне ім’я.

Неймінг: в чому суть

Термін походить від англ. name – «ім’я». Він означає процес генерування назви для торгової марки, компанії, бренду тощо. Причому не в режимі «сів та вигадав»: робота не стільки творча, скільки аналітична.

Адже назва бренду має вийти насамперед точною, формувати позитивний образ, асоціюватися з товаром або послугою. Звичайно ж, бути доречною, простою та оригінальною. Для носіїв мови – зручною у вимові, а мовна універсальність потрібна для виходу на міжнародний ринок.

Неймінг: в чому суть

Як же назвати бренд

Методи для створення назви використовують найрізноманітніші, і в їхній основі може бути все що завгодно:

  • Імена. Найпростіший шлях – замовити неймінг зі своїм ім’ям. Це виграшно, що доводять CHANEL та Armani.
  • Абревіатури. Створюється через складання великих літер фрази (бренд BMW – Bayerische Motoren Werke).
  • Географічні назви. Це прив’язання до території, вона додає автентичності, розповідає історію. Приклад – пиво «Львівське».
  • Неологізми. Розроблення неймінгу передбачає й вигадування нових слів, іноді словосполучень. Той же Google, який мав звучати як Googol, унаслідок помилки (а вона сподобалася розробникам) залишився таким, як його знають.
  • Повторення. Ритмічні або римовані назви сприяють запам’ятовуванню. Той же 7-Eleven або Coca-Cola тому підтвердження.
  • Ступінь переваги. Достатньо додати до основної назви префікси на зразок «Гіпер», «Мега», «Супер» та подібні, щоб отримати те, що шукаєте.
  • Синтез. Відбувається комбінація частин декількох слів в одну назву, зокрема й іншомовних. Так зробили «Компастер», «О’Хайна», Modini.
  • Асоціації. Що може бути більш вдалим, ніж назва «Тотошка» для зоомагазину, BORODA для барбершопу, «7 Океан» для аквапарку?

Список методів можна продовжувати й продовжувати.

Як же назвати бренд

Обережно! Підводні камені

Послуги неймінгу передбачають обережність із грою у слова. Слід уникати двозначних асоціацій, двоїстих тлумачень, немилозвуччя, підтекстів. Також не слід використовувати дискримінаційні назви. Ну і надто нудні та заяложені (щось на зразок назви «Продукти») теж не вітаються. Як і довгі, важкі для вимови слова.

Співпрацювати з Fractus – вигідно

Від того, наскільки якісно виконана розробка назви компанії, залежатиме у подальшому існування бізнесу. Тому краще відразу звернутися до професіоналів.

Роботу довіримо команді фахівців. Почнемо з аналізу компанії (щоб зрозуміти цінності, філософію, місію), проведемо аналіз ринку та конкурентів, розробимо технічне завдання. Запропонуємо варіанти назви, відсіємо непотрібне, а затверджене протестуємо на фокус-групі. У підсумку отримаєте її – ту саму назву. Якщо потрібно – розробимо візуальні складові імені. Вартість розробка неймінгу обговорюємо індивідуально та зафіксуємо в договорі, як і етапи робіт.

Замислилися над розробкою неймінгу? Звертайтеся! Ви отримаєте назву, яка потрапить точно у ціль, викличе позитивні асоціації, приведе клієнтів.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!