Бренд, як і людина, немислимий без імені. Але якщо людину можна назвати на честь улюбленого дідуся, серіального персонажа або ж просто підгледівши імена у спеціальному словнику, то з брендом складніше. Від назви залежить, як будуть сприймати його споживачі та чи стануть довіряти. Вершина визнання – коли назва бренду переходить у загальну назву, от наприклад, як Xerox або Jeep. Тому неймінг (розроблення назви) процес непростий та ретельний.
Замовити послугу краще у компанії Fractus. Над проєктом працюватимуть найкращі фахівці і створять не просто милозвучне, а комерційно успішне ім’я.
Неймінг: в чому суть
Термін походить від англ. name – «ім’я». Він означає процес генерування назви для торгової марки, компанії, бренду тощо. Причому не в режимі «сів та вигадав»: робота не стільки творча, скільки аналітична.
Адже назва бренду має вийти насамперед точною, формувати позитивний образ, асоціюватися з товаром або послугою. Звичайно ж, бути доречною, простою та оригінальною. Для носіїв мови – зручною у вимові, а мовна універсальність потрібна для виходу на міжнародний ринок.
Як же назвати бренд
Методи для створення назви використовують найрізноманітніші, і в їхній основі може бути все що завгодно:
- Імена. Найпростіший шлях – замовити неймінг зі своїм ім’ям. Це виграшно, що доводять CHANEL та Armani.
- Абревіатури. Створюється через складання великих літер фрази (бренд BMW – Bayerische Motoren Werke).
- Географічні назви. Це прив’язання до території, вона додає автентичності, розповідає історію. Приклад – пиво «Львівське».
- Неологізми. Розроблення неймінгу передбачає й вигадування нових слів, іноді словосполучень. Той же Google, який мав звучати як Googol, унаслідок помилки (а вона сподобалася розробникам) залишився таким, як його знають.
- Повторення. Ритмічні або римовані назви сприяють запам’ятовуванню. Той же 7-Eleven або Coca-Cola тому підтвердження.
- Ступінь переваги. Достатньо додати до основної назви префікси на зразок «Гіпер», «Мега», «Супер» та подібні, щоб отримати те, що шукаєте.
- Синтез. Відбувається комбінація частин декількох слів в одну назву, зокрема й іншомовних. Так зробили «Компастер», «О’Хайна», Modini.
- Асоціації. Що може бути більш вдалим, ніж назва «Тотошка» для зоомагазину, BORODA для барбершопу, «7 Океан» для аквапарку?
Список методів можна продовжувати й продовжувати.
Обережно! Підводні камені
Послуги неймінгу передбачають обережність із грою у слова. Слід уникати двозначних асоціацій, двоїстих тлумачень, немилозвуччя, підтекстів. Також не слід використовувати дискримінаційні назви. Ну і надто нудні та заяложені (щось на зразок назви «Продукти») теж не вітаються. Як і довгі, важкі для вимови слова.
Співпрацювати з Fractus – вигідно
Від того, наскільки якісно виконана розробка назви компанії, залежатиме у подальшому існування бізнесу. Тому краще відразу звернутися до професіоналів.
Роботу довіримо команді фахівців. Почнемо з аналізу компанії (щоб зрозуміти цінності, філософію, місію), проведемо аналіз ринку та конкурентів, розробимо технічне завдання. Запропонуємо варіанти назви, відсіємо непотрібне, а затверджене протестуємо на фокус-групі. У підсумку отримаєте її – ту саму назву. Якщо потрібно – розробимо візуальні складові імені. Вартість розробка неймінгу обговорюємо індивідуально та зафіксуємо в договорі, як і етапи робіт.
Замислилися над розробкою неймінгу? Звертайтеся! Ви отримаєте назву, яка потрапить точно у ціль, викличе позитивні асоціації, приведе клієнтів.