16/05/2022

Недосяжна ЦА: знайти та охопити

повернутися до списку статей →

Хоч би як намагалися маркетологи залучити свою цільову аудиторію повністю, певна частина опиняється поза зоною їхнього впливу. Це так звана недосяжна ЦА. Дослідження показують: частка «недоступних» клієнтів становить близько 47%. Цифри значні й від того гнітючі.

Не пропустити своїх клієнтів допоможуть фахівці Fractus: вони посприяють створенню портретів споживачів, знайдуть до них шляхи та підберуть методи впливу на найбільш непробивних.

Недосяжна ЦА: хто вона?

Недоступною або ж недосяжною називають ту частину аудиторії, до якої не можна застосувати стандартні маркетингові підходи.

Недосяжна цільова аудиторія – переважно представники поколінь Х (роки народження з 60-х по 80-ті) та Y (з 80-х по 2000-ті). Однак і частина зумерів (покоління Z, народжені після 2000-го) також належать до цієї категорії.

Недосяжна ЦА: хто вона?

Саме ці споживачі мають високу купівельну спроможність. Вони прагматичні, вміють відокремити зерна від полови, не вірять усьому, що чують, ставлять свої пріоритети на чільне місце, перевіряють інформацію. Також готові платити за контент, але якісний. І чим молодша аудиторія, тим вона недовірливіша, цинічніша, менше переглядає ТБ і практично не читає пресу.

Як визначити своїх споживачів

Перший крок до продажів – створити портрет ЦА. Це фундамент, на якому можна будувати подальші стосунки з клієнтами та розуміти, куди рухатися та що пропонувати. Отже, портрет базується на інформації про стать, вік, місце проживання, сімейний стан, соціальний статус, сферу зайнятості, рівень доходу. Сюди ж зараховують дані про інтереси, цінності, страхи, а також уподобання.

Збирають інформацію традиційним для маркетингу способом, використовуючи опитування (польові, анкетування, інтерв’ю, спеціалізовані сервіси, вебресурси компанії), моніторинг спільнот у соцмережах чи форумів, вебаналітику та інше.

Методи впливу

Навіть настільки непростим клієнтам як недосяжна цільова аудиторія потрібні товари та послуги, а отже, й інформація про них, інакше кажучи, реклама. У роботі з цією аудиторією використовують низку підходів:

  • Персоналізація. Рекламне посилання, розраховане на конкретну людину, дозволяє точно донести інформацію. Використовують email-розсилки, таргетовану та контекстну рекламу, прямі продажі тощо.
  • Довіра. Це запорука не лише першої купівлі, а й лояльності споживача надалі. Варто показати, що передусім цінний клієнт, а не його фінанси.
  • Чіткість. У сучасних споживачів часу обмаль, тому точне, лаконічне, суттєве посилання найефективніше.
  • Інтерес. Продати найлегше те, що зацікавило клієнта, ідеально, якщо пропозиція викликала у нього захоплення.
  • Якісний контент. У перевантаженому інформацією світі споживач найбільше цінує корисну, унікальну, правдиву інформацію, що належить до сфери його інтересів.
  • Маркетинг вражень. Позитивні емоції споживача, викликані пропозицією, полегшують його розлучення з грошима.
  • Мультиканальність. Чим більше залучено каналів, з яких клієнт черпає інформацію, тим більше шансів отримати реакцію у відповідь. На першому місці у цієї аудиторії тепер стоять інтернет-канали.

Методи впливу

Послуги від Fractus

Частина аудиторії опинилася поза досяжністю Ваших маркетингових активностей? Допомогти у створенні портрета Вашої цільової аудиторії та намалювати план дій допоможуть фахівці Fractus. Це маркетологи з багажем знань та роками практики, котрі знають, як достукатися навіть до такого непростого сегмента, як недосяжна ЦА.

Вам же залишиться лише продавати клієнтам свої товари та послуги й отримувати прибуток.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!