01/09/2022

Мікроконтент: велика сила маленьких форматів

повернутися до списку статей →

Достаток інформації, як і надлишок реклами, змушує спрацьовувати внутрішній блокувальник у користувача. Тому в епоху інформаційного перевантаження в боротьбі за увагу клієнтів використовують мікроконтент. Він ще здатний зачепити та донести суть серед надмірної кількості контенту.

Компанія Fractus також працює і над створенням мікроконтенту. Звертайтеся, якщо Вам необхідно виділитися в потоці інформації та достукатися до клієнта.

Що таке мікроконтент

Короткий самодостатній фрагмент тексту або візуальної інформації – ось що таке мікроконтент. На сприйняття йде до 30 секунд. На відміну від розлогого тексту або довгого відео в ньому зібрано найголовніше, і він впливає на користувача ефективніше. Це маяк, який видно в інформаційному тумані.

І мікроконтент у продажах – потужний інструмент. Він чіпляє, привертає, дозволяє урізноманітнити послання для аудиторії, дає цінну інформацію. До того ж добре виручає, коли бюджети обмежені, а з користувачами варто залишатися на зв’язку.

Що таке мікроконтент

Види мікроконтенту

Текстовий мікроконтент може бути як довговічним – таким, що працює на перспективу та актуальним завжди, так і актуальним тільки певний час – трендовим та новинним.

Текстовий мікроконтент

Існує два типи текстового мікроконтенту.

  1. Частина тексту:
  • заголовки;
  • врізки;
  • підзаголовки;
  • теми електронних листів.
  1. Самостійна одиниця:
  • повідомлення RSS-стрічок;
  • твіти;
  • теги;
  • поради;
  • цитати;
  • довідки;
  • результати видачі пошуку, зокрема й Google-сніппети.

Візуальний мікроконтент

Він ефективніший від текстового, тому що сприймається оперативніше. Та й віральність у нього вища. Може слугувати як доповненням текстового контенту, так і бути самостійною одиницею. Найпоширеніші приклади:

  • короткі відеоролики;
  • меми;
  • інфографіка;
  • фотографії;
  • зображення;
  • інформаційні карти;
  • візуалізовані афоризми та цитати;
  • діаграми й таблиці;
  • карти трендів.

Як створити вдалий контент

Щоб контент був дійсно цікавим та зумів зачепити користувачів, варто розуміти, що він має нести:

  1. Користь. Інформація для цільової аудиторії про те, що вона шукає та чого потребує, і не так важливо, якого саме характеру: розважального, освітнього, такого, що продає тощо.
  2. Прості фрази. Не тільки стислість – сестра таланту, а й простота. Писати слід зрозумілою мовою, без спеціалізованих термінів, абревіатур, громіздких речень та повторень.
  3. Закінчена думка. Фрагмент, навіть найкоротший, має бути повноцінним – не залишати недомовленості й не викликати питань.
  4. Жодного клікбейту. Користувач лише один раз може купитися на кричущий заголовок. Але якщо його очікування обмануті, вдруге він не прийде.
  5. Ключові слова. Якщо йдеться про текст, то їх варто поставити на самий початок – вони одразу дають зрозуміти суть.

Як створити вдалий контент

Переваги мініконтенту

  • По-перше, дозволяє за мінімальний відрізок часу донести найголовніше.
  • По-друге, має віральність – викликає бажання поділитися.
  • По-третє, викликає миттєву реакцію: прочитати або подивитися, лайкнути, поширити.
  • По-четверте, найбільш недорогий тип контенту.

Мікроконтент від Fractus

Створення такого контенту – не те, з чим може впоратися рядовий співробітник. Тому його замовляти варто у фахівців – компанії Fractus.

Ми створимо креативний контент для мережі в мініформаті – візуальний або ж текстовий, як самостійний, так і на додаток до великих текстів. Він зуміє зачепити користувача та змусить чекати нових виходів, зробить Вашим прихильником й підштовхне до купівлі. Замовляйте! І мікроконтент принесе максимум користі.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!