Достаток інформації, як і надлишок реклами, змушує спрацьовувати внутрішній блокувальник у користувача. Тому в епоху інформаційного перевантаження в боротьбі за увагу клієнтів використовують мікроконтент. Він ще здатний зачепити та донести суть серед надмірної кількості контенту.
Компанія Fractus також працює і над створенням мікроконтенту. Звертайтеся, якщо Вам необхідно виділитися в потоці інформації та достукатися до клієнта.
Що таке мікроконтент
Короткий самодостатній фрагмент тексту або візуальної інформації – ось що таке мікроконтент. На сприйняття йде до 30 секунд. На відміну від розлогого тексту або довгого відео в ньому зібрано найголовніше, і він впливає на користувача ефективніше. Це маяк, який видно в інформаційному тумані.
І мікроконтент у продажах – потужний інструмент. Він чіпляє, привертає, дозволяє урізноманітнити послання для аудиторії, дає цінну інформацію. До того ж добре виручає, коли бюджети обмежені, а з користувачами варто залишатися на зв’язку.
Види мікроконтенту
Текстовий мікроконтент може бути як довговічним – таким, що працює на перспективу та актуальним завжди, так і актуальним тільки певний час – трендовим та новинним.
Текстовий мікроконтент
Існує два типи текстового мікроконтенту.
- Частина тексту:
- заголовки;
- врізки;
- підзаголовки;
- теми електронних листів.
- Самостійна одиниця:
- повідомлення RSS-стрічок;
- твіти;
- теги;
- поради;
- цитати;
- довідки;
- результати видачі пошуку, зокрема й Google-сніппети.
Візуальний мікроконтент
Він ефективніший від текстового, тому що сприймається оперативніше. Та й віральність у нього вища. Може слугувати як доповненням текстового контенту, так і бути самостійною одиницею. Найпоширеніші приклади:
- короткі відеоролики;
- меми;
- інфографіка;
- фотографії;
- зображення;
- інформаційні карти;
- візуалізовані афоризми та цитати;
- діаграми й таблиці;
- карти трендів.
Як створити вдалий контент
Щоб контент був дійсно цікавим та зумів зачепити користувачів, варто розуміти, що він має нести:
- Користь. Інформація для цільової аудиторії про те, що вона шукає та чого потребує, і не так важливо, якого саме характеру: розважального, освітнього, такого, що продає тощо.
- Прості фрази. Не тільки стислість – сестра таланту, а й простота. Писати слід зрозумілою мовою, без спеціалізованих термінів, абревіатур, громіздких речень та повторень.
- Закінчена думка. Фрагмент, навіть найкоротший, має бути повноцінним – не залишати недомовленості й не викликати питань.
- Жодного клікбейту. Користувач лише один раз може купитися на кричущий заголовок. Але якщо його очікування обмануті, вдруге він не прийде.
- Ключові слова. Якщо йдеться про текст, то їх варто поставити на самий початок – вони одразу дають зрозуміти суть.
Переваги мініконтенту
- По-перше, дозволяє за мінімальний відрізок часу донести найголовніше.
- По-друге, має віральність – викликає бажання поділитися.
- По-третє, викликає миттєву реакцію: прочитати або подивитися, лайкнути, поширити.
- По-четверте, найбільш недорогий тип контенту.
Мікроконтент від Fractus
Створення такого контенту – не те, з чим може впоратися рядовий співробітник. Тому його замовляти варто у фахівців – компанії Fractus.
Ми створимо креативний контент для мережі в мініформаті – візуальний або ж текстовий, як самостійний, так і на додаток до великих текстів. Він зуміє зачепити користувача та змусить чекати нових виходів, зробить Вашим прихильником й підштовхне до купівлі. Замовляйте! І мікроконтент принесе максимум користі.