29/07/2021

Масовий маркетинг – максимальне охоплення цільової аудиторії

повернутися до списку статей →

Продаж товарів широкого споживання (як-от базові харчові продукти, одяг, господарські товари, будівельна продукція тощо) вимагає особливого підходу. Саме масовий маркетинг просуває таку продукцію.

Подібні послуги можна замовити у компанії Fractus.

Масовий маркетинг: у чому суть

Mass marketing називають по-різному: недиференційований, універсальний, агрегований, тотальний маркетинг. Його стратегія не сегментує ринок, відмовляючись від будь-яких способів диференціювання, а скоріше глобалізує. Пропонує товар, універсальний для всіх клієнтів. Самі ж споживачі різні за віком, інтересами, способом життя, але за основу взято їхні загальні потреби, смаки, прагнення, а ось відмінностями нехтують. Просувають продукцію тим каналом комунікації, який забезпечує максимальне охоплення цільової аудиторії, причому з єдиним посиланням.

Масовий маркетинг: у чому суть

Причини, через які компанія використовує такий підхід, у бажанні охопити весь ринок та у прагненні до зниження витрат шляхом уніфікації продукції.

Універсальний маркетинг – абсолютний антонім точкового (нішевого) маркетингу, який спрямований на виробництво та просування продукту для вузької групи осіб.

Хто застосовує тотальний маркетинг

Використовують такий підхід компанії тільки з однією глобальною пропозицією. Це продукція, на яку в будь-якому разі гарантовано високий попит. До прикладу, мило, зубна паста, базові харчові продукти, меблі тощо. Ford Motor Company, Hershey, Coca-Cola – яскраві приклади застосування такого різновиду маркетингу.

Переваги mass marketing

Масовий маркетинг – це низка таких переваг:

  • максимально невисокі витрати на виробництво, забезпечення запасів, доставлення;
  • низька собівартість товару;
  • можливість випускати великі партії;
  • простота виходу на ринок;
  • масштабні межі ринку;
  • низькі витрати на маркетинг, зокрема дослідження майданчика для торгівлі;
  • під час появи подібного товару виграє та компанія, що пропонує найнижчу вартість.

Специфіка стратегії

Принципів, на основі яких базується стратегія масового маркетингу, декілька:

  1. Масштабність охоплення. Мета – максимальне охоплення ринку. Рекламне посилання розроблене для найбільшої групи споживачів. Канал комунікації обирають тільки той, який здатен найбільш глобально охопити аудиторію за мінімальної витрати на один контакт.
  2. Акцент на основних потребах. Завдання – створити стандартизований, необхідний і відповідний практично всім товар, а не ідеальний для кожної групи покупців.
  3. Готовність до витрат. Оскільки охопити доведеться весь ринок, через масштабність цінник на просування й дистрибуцію зростає, попри те, що один контакт обходиться недорого. Щоправда, всі витрати зрештою окупляться.
  4. Фокус на масовості. Прагнути до конкуренції з вузькими нішевими продуктами безглуздо – їх ніколи не перевершити, оскільки вони задовольняють усі потреби клієнтів. Тут персональна стратегія – акцент на масовість.
  5. Уніфікація. Пакування, сам товар, навіть сировина – все уніфіковано. Це дозволяє продавати стандартний продукт, собівартість якого низька.

Специфіка стратегії

Чому варто звертатися до Fractus

Націлені продавати універсальний товар широким масам і потребуєте розробки стратегії масового маркетингу? Звертайтеся до Fractus! За справу візьметься штат досвідчених фахівців, на озброєнні яких сучасні інструменти, обладнання, програми, знання.

Після ретельного опрацювання питання ми віддамо повністю робочу дорожню карту, заточену саме під Ваш продукт.

Телефонуйте! Будемо раді допомогти!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!