04/10/2021

Маркетинговий трикутник: тріада дієвої реклами

повернутися до списку статей →

Ефективність рекламної кампанії залежить не тільки від бюджетів, але й від правильного планування. І маркетинговий трикутник – запорука успішної маркетингової діяльності під час просування продукту. Завдяки його використанню виходить привабити більше клієнтів, витративши менше грошей.

Необхідно замовити ефективну рекламну компанію для просування Вашого товару чи послуги? Звертайтеся до компанії Fractus!

Маркетинговий трикутник: що це

МММ, або маркетинговий трикутник – це прийом для втілення в життя рекламної кампанії, який базується на трьох принципах: Market, Message, Media. Такий підхід передбачає, що посилання бренду ефективне тоді, коли повністю відповідає запитам споживачів і донесене через правильні канали. На цьому базуються цілі – вибрати правильний ринок, знайти й привабити саме свого споживача, в результаті продати йому товар та отримати прибуток.

Маркетинговий трикутник: що це

Складові маркетинг-трикутника

Усі три принципи значущі та взаємопов’язані, кожен із них підживлює два інших. Але хоча вони й рівнозначні, маркетологи втілюють їх у життя саме в такій послідовності: спочатку вибирають нішу й цільову аудиторію, далі формують повідомлення на кшталт УТП, після визначають маркетингові канали. Такий підхід створює міцний фундамент рекламної кампанії.

Market (ринок)

Інакше кажучи, вибір ніші і цільової аудиторії. Спочатку вибирають ринок. Перевагу віддають тому, який здатний принести прибуток, а не просто продавати. Більше інформації про ринок дозволяє краще з ним взаємодіяти. Причому він може бути не один.

Тільки після цього вибирають цільову аудиторію. Адже розумно продавати не все і для всіх, а конкретний товар зацікавленим у ньому людям, яким справді потрібен продукт, для яких він виправданий і вони можуть його собі дозволити. Під час вибору ЦА має значення не тільки рівень доходу споживачів, соціальний статус, вік і стать, а й потреби, переваги, мрії.

Message (повідомлення, пропозиція)

Посилання, складене на основі потреб і переваг цільової аудиторії, точне, таке, що сприяє усуненню проблеми клієнтів. Це унікальна торгова пропозиція (УТП). І правильне повідомлення стосується проблеми, а не просто є бажанням компанії продавати й отримувати прибуток.

Найбільш ефективний підхід до просування пропозиції на ринку – використання формули AIDA: Attention (увага), Interest (зацікавлення), Desire (бажання), Action (дія). Для кожного ринку формують персональне повідомлення.

Media (канали)

На цьому етапі важливо зрозуміти, де саме споживач шукає інформацію про продукт. У нього на тлі інформаційного шуму виробляється фільтрація повідомлень, або ж взагалі блокування. Тож важливо обрати ті канали, які точно донесуть посилання, принесуть користь споживачеві – він навіть зрадіє рекламі.

Канали просування використовують залежно від специфіки ЦА – не тільки традиційні (реклама в ЗМІ, зовнішня або друкована), а й сучасні (внутрішня реклама, інтернет-просування, цифрова реклама). Причому використовують як онлайн, так і офлайн шляхи, часто поєднуючи їх.

Складові маркетинг-трикутника

Рекламна компанія від Fractus

Потрібна ефективна рекламна компанія, але відчуваєте, що самотужки не впоратися? Замовляйте її у Fractus.

У нас зосереджені фахівці з досвідом роботи та необхідними знаннями. Вони використовують у рекламній кампанії дієвий прийом – золотий трикутник маркетингу. Завдяки чому отримаєте відмінний результат незалежно від поставленої мети, а головне –

без зайвих витрат. І Ваш бізнес буде успішним! Телефонуйте. Ми зуміємо Вам допомогти.

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!