Передача інформації про продукт споживачеві відбувається за допомогою різноманітних каналів. Важливо не тільки правильно сформулювати посилання, але й вибрати вид зв’язку, який сприйме аудиторія. І саме маркетингові комунікації розв’язують задачу.
А створити для Вас стратегію та підібрати під неї канали комунікації допоможуть фахівці компанії Fractus. Звертайтеся!
Маркетингові комунікації: особливості й цілі
Marketing communications або маркетингові комунікації – це зв’язок бренду з аудиторією з використанням низки каналів для надання інформації про себе та продукт. Загалом же все зводиться до того, щоб сформувати попит та простимулювати збут.
Цілі таких процесів не тільки в інформуванні споживачів про продукт. Існують й інші:
- позиціювання продукту;
- підвищення лояльності клієнтів;
- мотивація до вподобання саме цього продукту;
- робота на імідж компанії та продукту.
Маркетингова комунікація: види
Існує об’ємний список видів каналів комунікації. Зазвичай їх використовують разом із декількома іншими, вдаючись до так званого медіаміксу. Інструменти комунікації в маркетингу у кожного каналу персональні. Але вони прекрасно працюють у тандемі: одні головні, інші – другорядні, але загалом дієві. Нижче – види комунікацій у маркетингу:
- Реклама. Платні канали, які просувають продукт. Класичні (в друкованих та електронних ЗМІ, в брошурах та листівках, на радіо й ТБ, зовнішня реклама) і сучасні (цифрова, соціальні мережі, нішеве телебачення, внутрішня реклама).
- PR. Формує позитивний імідж бренду, працює над створенням прихильників, загалом має відкладений ефект. Пресконференції, брифінги, виставки, публікації в ЗМІ – деякі з інструментів піару.
- Стимулювання продажів. Підвищення попиту на продукцію. Відбувається за допомогою дегустації, роздач листівок, конкурсів, тестдрайвів, а також up-sell, cross-sell, down-sell тощо.
- Програми лояльності. Націлені на вибудовування довгострокових відносин з клієнтом. Інструменти – накопичувальні картки, подарунки, членство в клубі та інше.
- Упакування. Сила його переконання оцінена заслужено: саме воно здебільшого вирішує, купить споживач товар чи ні. Креатив та зручність – два основні чинники.
- Директ-маркетинг. Взаємодія відразу з групою адресатів із клієнтської бази: повідомлення розсилають масово.
- Прямий маркетинг. Звернення безпосередньо до покупця, персоналізовано, через електронні канали: СМС, e-mail, месенджери.
- Особисті продажі. Продавець налагоджує персональні стосунки з покупцем, пропонуючи йому продукт напряму. Шляхи різні: телефонні дзвінки, продажі в магазині, презентації спеціально для клієнта.
- Брендинг. Зміцнення в свідомості споживача образу бренду, причому до такої міри, що продукт асоціюється з брендом. Якщо він стає загальною назвою, це вище всіляких похвал.
- Заходи. Просування продукту на різноманітних заходах та подіях. Це міські та професійні свята, фестивалі, ярмарки, семінари, концерти, виставки, відкриття торгових точок.
- Післяпродажне обслуговування. Супровід клієнта після здійснення угоди. Насамперед технічна підтримка, надання гарантії на продукт, сервісне обслуговування.
Послуги від Fractus
Правильна комунікація в маркетингу – запорука гарних продажів та отримання симпатій цільової аудиторії. Звертайтеся до Fractus. Ми створимо стратегію і підберемо інструменти комунікації, які дозволять привернути користувача до продукту, завоювати його симпатію та підвищити продажі. Телефонуйте!