02/05/2022

Маркетингові комунікації: шляхи контакту з клієнтом

повернутися до списку статей →

Передача інформації про продукт споживачеві відбувається за допомогою різноманітних каналів. Важливо не тільки правильно сформулювати посилання, але й вибрати вид зв’язку, який сприйме аудиторія. І саме маркетингові комунікації розв’язують задачу.

А створити для Вас стратегію та підібрати під неї канали комунікації допоможуть фахівці компанії Fractus. Звертайтеся!

Маркетингові комунікації: особливості й цілі

Marketing communications або маркетингові комунікації – це зв’язок бренду з аудиторією з використанням низки каналів для надання інформації про себе та продукт. Загалом же все зводиться до того, щоб сформувати попит та простимулювати збут.

Цілі таких процесів не тільки в інформуванні споживачів про продукт. Існують й інші:

  • позиціювання продукту;
  • підвищення лояльності клієнтів;
  • мотивація до вподобання саме цього продукту;
  • робота на імідж компанії та продукту.

Маркетингові комунікації: особливості й цілі

Маркетингова комунікація: види

Існує об’ємний список видів каналів комунікації. Зазвичай їх використовують разом із декількома іншими, вдаючись до так званого медіаміксу. Інструменти комунікації в маркетингу у кожного каналу персональні. Але вони прекрасно працюють у тандемі: одні головні, інші – другорядні, але загалом дієві. Нижче – види комунікацій у маркетингу:

  1. Реклама. Платні канали, які просувають продукт. Класичні (в друкованих та електронних ЗМІ, в брошурах та листівках, на радіо й ТБ, зовнішня реклама) і сучасні (цифрова, соціальні мережі, нішеве телебачення, внутрішня реклама).
  2. PR. Формує позитивний імідж бренду, працює над створенням прихильників, загалом має відкладений ефект. Пресконференції, брифінги, виставки, публікації в ЗМІ – деякі з інструментів піару.
  3. Стимулювання продажів. Підвищення попиту на продукцію. Відбувається за допомогою дегустації, роздач листівок, конкурсів, тестдрайвів, а також up-sell, cross-sell, down-sell тощо.
  4. Програми лояльності. Націлені на вибудовування довгострокових відносин з клієнтом. Інструменти – накопичувальні картки, подарунки, членство в клубі та інше.
  5. Упакування. Сила його переконання оцінена заслужено: саме воно здебільшого вирішує, купить споживач товар чи ні. Креатив та зручність – два основні чинники.
  6. Директ-маркетинг. Взаємодія відразу з групою адресатів із клієнтської бази: повідомлення розсилають масово.
  7. Прямий маркетинг. Звернення безпосередньо до покупця, персоналізовано, через електронні канали: СМС, e-mail, месенджери.
  8. Особисті продажі. Продавець налагоджує персональні стосунки з покупцем, пропонуючи йому продукт напряму. Шляхи різні: телефонні дзвінки, продажі в магазині, презентації спеціально для клієнта.
  9. Брендинг. Зміцнення в свідомості споживача образу бренду, причому до такої міри, що продукт асоціюється з брендом. Якщо він стає загальною назвою, це вище всіляких похвал.
  10. Заходи. Просування продукту на різноманітних заходах та подіях. Це міські та професійні свята, фестивалі, ярмарки, семінари, концерти, виставки, відкриття торгових точок.
  11. Післяпродажне обслуговування. Супровід клієнта після здійснення угоди. Насамперед технічна підтримка, надання гарантії на продукт, сервісне обслуговування.

Маркетингова комунікація: види

Послуги від Fractus

Правильна комунікація в маркетингу – запорука гарних продажів та отримання симпатій цільової аудиторії. Звертайтеся до Fractus. Ми створимо стратегію і підберемо інструменти комунікації, які дозволять привернути користувача до продукту, завоювати його симпатію та підвищити продажі. Телефонуйте!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!