19/05/2022

Маркетинг вражень як спосіб привернути споживача

повернутися до списку статей →

Враження від бренду, що виникають у споживачів, здатні краще за рекламу впливати на продажі: підвищувати їх або ж навіть звести нанівець. І маркетинг вражень доволі ефективний підхід, адже використовує дещо більше, ніж демонстрацію вигод продукту: він впливає на емоційний стан споживача.

Бажаєте втілити в життя маркетинг вражень? Заручіться підтримкою фахівців Fractus.

Маркетинг вражень: суть

Experiential Marketing або маркетинг вражень – це різновид маркетингової діяльності, націленої на те, щоб викликати у споживача враження, пов’язані з брендом. Вони відіграють роль якоря, і бренд асоціюється з чимось приємним. У цьому разі продукт – це не просто комплекс характеристик, а набір вражень.

Такий маркетинг прагне викликати не лише позитивні емоції (інтерес, щастя, радість, цікавість, почуття власної цінності, передчуття, причетність, співпереживання тощо). Він іноді грає на негативі (страху, роздратуванні, гніві), показуючи, що його можна уникнути, купивши продукт.

Для того щоб вразити споживачів, компанія створює різноманітні заходи, що запам’ятовуються та викликають асоціації з нею. Покупець може бути як у ролі спостерігача, так і учасника. Причому враження не закінчуються на етапі пропозиції, зробленої на влаштованому заході. Клієнт, який здійснив купівлю, й далі продовжує їх отримувати, але вже від користування продуктом.

Маркетинг вражень: суть

Відмінності від event-маркетингу

Маркетинг вражень можна сплутати з event-маркетингом, інакше кажучи, подієвим маркетингом. Але між ним існує різниця, і вона залежить від цілей. У першому випадку мета – викликати емоції через проведення заходів, дозволити відчути бренд та в підсумку створити емоційну прихильність до нього. У другому ж випадку мета – просувати товари через заходи, і враження клієнта тут не мають значення, важливо продати йому потрібний товар та отримати прибуток.

Особливості заходів

Організація активностей залежить від специфіки продукту. Якщо йдеться про новий харчовий продукт, організовують дегустацію. Продемонструвати красу нової колекції одягу допоможе показ мод. А ось урочисте відкриття нової точки з проведенням акцій та подарунками – також непоганий спосіб вплинути на споживача. Тест-драйв або навіть краш-тест нового автомобіля теж допоможе вразити клієнта.

Якщо аудиторія дозволяє, можна створити й унікальні креативні події: вони краще запам’ятовуються та «якорять». Як це зробив бренд Adidas, довіривши демонстрацію нової колекції кросівок зірці баскетболу Дерріку Роузу і запросивши його фанатів.

Формули створення контенту

Важливим у маркетингу вражень є контент – уся та інформація, яка буде транслюватися онлайн- або офлайн-каналами та допоможе компанії досягнути мети.

Використовують дві формули:

  1. FAB. Базується на позитиві: Features (особливості продукту), Advantages (переваги), Benefits (вигоди). Націлена на ті емоції, які клієнт відчує, володіючи продуктом.
  2. PMPHS. Заснована на негативі: Pain (болі), More Pain (посилення болю), Hope (надії), Solution (рішення). Показує, як споживач за допомогою послуги або товару уникне негативу.

Формули створення контенту

Маркетинг вражень від Fractus

Плануєте застосувати еxperiential marketing у своїй компанії? Тоді звертайтеся за консультацією до компанії Fractus.

Ми створимо стратегію й оберемо ті канали, які якнайкраще підійдуть Вашій цільовій аудиторії. А події зможуть викликати у неї приємні яскраві враження, асоційовані з компанією. Ви отримаєте прихильників і адвокатів бренду, а отже, постійний дохід. Телефонуйте!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!