04/11/2021

Маркетинг: кому і навіщо він потрібен

повернутися до списку статей →

Бізнес немислимий без маркетингу. Особливо в сучасному світі, де торгувати складно: за найпростішими на перший погляд речами – філіжанкою кави у кав’ярні, хлібом на столі, футболкою в шафі стоїть колосальна праця. Щоби бізнесу стати ефективним, насамперед потрібен грамотний та продуманий маркетинг.

Якщо замовляти подібні послуги, то тільки у фахівців – у компанії Fractus, наприклад.

Маркетинг: коротке формулювання

Терміном marketing називають ринкову діяльність (від market – ринок, ing – рух). Але якщо висловлюватися точніше, маркетинг – це низка процесів, націлених на отримання прибутку через задоволення потреб споживача.

Маркетинг: коротке формулювання

Завдання маркетингу – визначити ці потреби та зуміти задовольнити їх краще, ніж це могли б зробити конкуренти.

Маркетинг починається не з питання, як продати товар, а саме з виявлення потреби і вже тоді ідеї створення товару для її задоволення. Сама ж робота над товаром триває протягом його життєвого циклу, часто навіть до зняття його з виробництва.

Інструменти маркетингу – способи здійснення маркетингової діяльності. Класично використовують у межах комплексу маркетингу за формулою 4P: product (продукт), price (ціна), place (місце і збут), promotion (просування та комунікація). Кожному з пунктів відповідає своя політика: товарна, цінова, збуту, просування/комунікації.

Функції маркетингу

  • Аналітична. Дослідження ринку, цільової аудиторії, товарної структури, внутрішнього середовища бізнесу.
  • Виробнича. Закупівля матеріально-технічних засобів, власне виробництво товару, контроль якості продукції.
  • Збутова. Організація системи руху товару, формування вартості, вплив на попит та стимулювання збуту.
  • Інноваційна. Спрямована на пошук ідеї, розроблення та створення нового продукту, здатного задовольнити потреби.
  • Управління та контролю. Планування й прогнозування, вибір та організація каналів комунікації, інформування, управління ризиками тощо.

Види маркетингу

Класифікують види залежно від певних чинників.

За характером попиту:

  • розвивальний (для бізнесу, який тільки зароджується);
  • стимулювальний (споживач байдужий до товару);
  • конверсійний (попит у мінусі);
  • ремаркетинг (друге життя для товару);
  • демаркетинг (попит вищий за пропозицію);
  • підтримувальний (стабільна ситуація);
  • протидієвий (боротьба зі шкідливими товарами);
  • синхромаркетинг (згладжування коливань попиту).

За каналами комунікації:

  • інтернет-маркетинг;
  • медіамаркетинг;
  • прямий (директмаркетинг);
  • маркетинг пакування тощо.

За стратегією охоплення ринку:

  • цільовий (для продуктів під певні ринкові сегменти);
  • недиференційований (один продукт для всіх споживачів);
  • диференційований (кілька продуктів для всіх покупців).

Це лише деякі з основних видів, насправді їхній список чималий.

Види маркетингу

Потрібні послуги маркетингу? Тоді Вам до Fractus!

Бізнес тільки встає на ноги? Маркетинговий відділ не може впоратися з завданнями? Чи бракує коштів на утримання такого відділу? У всіх цих та інших випадках варто звертатися до фахівців. І замовити маркетингові послуги у компанії Fractus. Для цього у нас і зібрані фахівці в штаті, їхні знання, досвід, напрацювання – до Ваших послуг.

Ми проаналізуємо бізнес та допоможемо підібрати ті стратегії, методи та інструменти, які потрібні саме у Вашому випадку, та на основі них створимо маркетинговий план компанії. І Ваш бізнес зможе ефективно рости та розвиватися, обходячи конкурентів, та отримувати істотний прибуток.

Звертайтеся! Будемо раді співпрацювати!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!