Прагнення будь-якого бізнесу збільшити прибуток цілком справедливе. Які лиш методи не беруть маркетологи на озброєння. І максимайзер прибутку – те, що застосовують з успіхом.
Підібрати дієві способи підвищення продажів допоможуть фахівці компанії Fractus.
Максимайзер прибутку: що це
Profit Maximizer, оптимізатор, максимізатор або максимайзер прибутку – це техніка, яку використовують для максимізації прибутку (збільшення доходу завдяки підвищенню середнього чека угоди). Разом з основним продуктом продають додаткові, які «витягують» продаж. Грубо кажучи, основний продукт покриває витрати, а ось додаткові максимізують прибуток.
Способи збільшити дохід
- Cross-sell (перехресні продажі). До основних товарів пропонують супутні або продукти з близьких категорій. Наприклад, на додачу до ноутбука рекомендують купити навушники, до пива – сухарики або чипси, до записника ручку. Такий хід використовують інтернет-магазини, додаючи розділ «Із цим товаром купують».
- Up-sell (підвищення вартості угоди). Замість основного недорогого товару, який покупець запланував купити спочатку, його мотивують придбати дорожчу та кращу версію.
- Flash sale (швидкий розпродаж). Це продаж зі знижкою, яка діє лише певний час, уже потім ціна зростає. Так покупцеві показують, що він втрачає вигоду.
- Product bundles (пакетні продажі). Існує два варіанти. Перший – пропозиція декількох одиниць одного товару, зрозуміло, що зі знижкою. Це може бути набір шкарпеток, кілька розеток в одному пакунку, декілька філіжанок для усієї сім’ї. І другий варіант – продаж подібних товарів комплектом. Це особливо актуально перед святами – такі комплекти розмітають. Особливо на подарунок чоловікам. Але і для повсякденних цілей теж формують комплекти. Наприклад, гель для душу з пемзою та зволожувальним кремом. Легко простежити, що купують клієнти одним чеком та взяти це до уваги.
- Down-sell (зниження продажів). Пропозиція дешевого товару замість дорогого. Використовують хід на час відсутності дорожчого товару, за яким прийшов покупець, або ж коли йому дорого. Також можна запропонувати розстрочку.
- Великий пакунок. Клієнтові пропонують на вибір великий та маленький пакунок товару. А якщо це стосується сфери HoReСa, то вибір між великою й маленькою чашкою напоїв, рідше – між стравами. Зазвичай вибирають те, що більше, хоча й меншого обсягу могло б вистачити.
Як правильно застосовувати максимайзер
Існує декілька правил, які допоможуть максимально ефективно впровадити зазначені вище техніки:
- рекомендаційний характер. Продавець може лише запропонувати продукт, а не нав’язувати й не тиснути на покупця;
- релевантні пропозиції. Пропонувати слід необхідне клієнтові. Так, є продавці, які можуть продати рибі крила. Але якщо покупець відчує себе обдуреним, він не повернеться знову;
- відповідність ситуації. Дорога ложка до обіду, що називається. Продавати сезонні додаткові товари в будь-яких їхніх конфігураціях слід вчасно. Крем із захистом від ультрафіолету, охолоджувальний гель і окуляри – влітку, а ось теплі шкарпетки з термофіліжанкою взимку;
- індивідуальний підхід. Для кожного бізнесу є свої формати, які працюють. Деякі використовують спільно.
Звертайтеся до Fractus!
Цікавить питання, як збільшити прибуток, але відчуваєте, що самостійно не розібратися, а фахівців в штаті немає? Телефонуйте нам! Маркетологи компанії Fractus допоможуть. У них достатньо досвіду, щоб розв’язати задачу. Вони підберуть ті варіанти, які відмінно спрацюють саме в Вашому бізнесі.
Підвищуймо Ваші продажі разом!