04/04/2022

Максимайзер прибутку, або способи збільшення продажів

повернутися до списку статей →

Прагнення будь-якого бізнесу збільшити прибуток цілком справедливе. Які лиш методи не беруть маркетологи на озброєння. І максимайзер прибутку – те, що застосовують з успіхом.

Підібрати дієві способи підвищення продажів допоможуть фахівці компанії Fractus.

Максимайзер прибутку: що це

Profit Maximizer, оптимізатор, максимізатор або максимайзер прибутку – це техніка, яку використовують для максимізації прибутку (збільшення доходу завдяки підвищенню середнього чека угоди). Разом з основним продуктом продають додаткові, які «витягують» продаж. Грубо кажучи, основний продукт покриває витрати, а ось додаткові максимізують прибуток.

Способи збільшити дохід

  1. Cross-sell (перехресні продажі). До основних товарів пропонують супутні або продукти з близьких категорій. Наприклад, на додачу до ноутбука рекомендують купити навушники, до пива – сухарики або чипси, до записника ручку. Такий хід використовують інтернет-магазини, додаючи розділ «Із цим товаром купують».
  2. Up-sell (підвищення вартості угоди). Замість основного недорогого товару, який покупець запланував купити спочатку, його мотивують придбати дорожчу та кращу версію.

Способи збільшити дохід

  1. Flash sale (швидкий розпродаж). Це продаж зі знижкою, яка діє лише певний час, уже потім ціна зростає. Так покупцеві показують, що він втрачає вигоду.
  2. Product bundles (пакетні продажі). Існує два варіанти. Перший – пропозиція декількох одиниць одного товару, зрозуміло, що зі знижкою. Це може бути набір шкарпеток, кілька розеток в одному пакунку, декілька філіжанок для усієї сім’ї. І другий варіант – продаж подібних товарів комплектом. Це особливо актуально перед святами – такі комплекти розмітають. Особливо на подарунок чоловікам. Але і для повсякденних цілей теж формують комплекти. Наприклад, гель для душу з пемзою та зволожувальним кремом. Легко простежити, що купують клієнти одним чеком та взяти це до уваги.
  3. Down-sell (зниження продажів). Пропозиція дешевого товару замість дорогого. Використовують хід на час відсутності дорожчого товару, за яким прийшов покупець, або ж коли йому дорого. Також можна запропонувати розстрочку.
  4. Великий пакунок. Клієнтові пропонують на вибір великий та маленький пакунок товару. А якщо це стосується сфери HoReСa, то вибір між великою й маленькою чашкою напоїв, рідше – між стравами. Зазвичай вибирають те, що більше, хоча й меншого обсягу могло б вистачити.

Як правильно застосовувати максимайзер

Існує декілька правил, які допоможуть максимально ефективно впровадити зазначені вище техніки:

  • рекомендаційний характер. Продавець може лише запропонувати продукт, а не нав’язувати й не тиснути на покупця;
  • релевантні пропозиції. Пропонувати слід необхідне клієнтові. Так, є продавці, які можуть продати рибі крила. Але якщо покупець відчує себе обдуреним, він не повернеться знову;
  • відповідність ситуації. Дорога ложка до обіду, що називається. Продавати сезонні додаткові товари в будь-яких їхніх конфігураціях слід вчасно. Крем із захистом від ультрафіолету, охолоджувальний гель і окуляри – влітку, а ось теплі шкарпетки з термофіліжанкою взимку;
  • індивідуальний підхід. Для кожного бізнесу є свої формати, які працюють. Деякі використовують спільно.

Як правильно застосовувати максимайзер прибутку

Звертайтеся до Fractus!

Цікавить питання, як збільшити прибуток, але відчуваєте, що самостійно не розібратися, а фахівців в штаті немає? Телефонуйте нам! Маркетологи компанії Fractus допоможуть. У них достатньо досвіду, щоб розв’язати задачу. Вони підберуть ті варіанти, які відмінно спрацюють саме в Вашому бізнесі.

Підвищуймо Ваші продажі разом!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!