Отримувати дохід завдяки мережевому маркетингу – чому б і ні? Частиною системи, що приносить стабільний щомісячний дохід, є лінійний маркетинг. Та й окрім усього, його використовують компанії, що займаються прямими продажами, – для додаткового підвищення продаж або швидкого старту.
Послуги з розроблення та створення лінійного маркетинг-плану надає компанія Fractus.
Лінійний маркетинг: що це таке
У цьому разі йдеться про мережевий маркетинг, або як його ще називають multilevel marketing, MLM. У ньому просування товару відбувається за допомогою системи дистриб’юторів, які складають повноцінну торговельну мережу. Немає потреби в магазинах – онлайн або офлайн, як і в найманні штату продавців.
На відміну від бінарного маркетингу, в якому реферал приводить двох інших і так далі, однорівневий або лінійний маркетинг – це система, в якій відбувається вибудовування однієї лінії дистриб’юторів. Цей вид – теж частина мережевого маркетингу. Схема лінійна (ділиться на рівні, які ще називають поколіннями), звідси й назва. Працює за лінійним маркетинг-планом – unilevel.
Особливості системи
Специфіка лінійного маркетингу така:
- кількість партнерів на першому рівні нелімітована – лінійка не має обмежень за шириною. Як і за кількістю приведених реферлів у кожного з них. Тобто можна залучати скільки завгодно партнерів, навчати їх та мотивувати робити те ж, і отримувати прибуток;
- дистриб’ютори рівні у своїх правах, вартість закупівлі товарів для всіх однакова;
- активність рефералів із нижнього рівня приносить прибуток верхньому, за особисті продажі реферал отримує роздрібну націнку;
- кількість рівнів, з яких реферали виводять комісійні, чітко регламентовано (залежно від компанії – до 5 рівнів углиб);
- часто партнерам поколінь привласнюють кваліфікацію: нова людина отримує кваліфікацію «покупець», якщо вона привела інших, то вже має статус «менеджера»;
- іноді систему використовують компанії, що займаються прямими продажами, як партнерську або бонусну програму для збільшення продажів або створення/підтримки привабливого іміджу.
Типи винагород
Існує три основних види бонусів:
- Комісійний. Відсоток із продажів, який отримує реферал від приведених ним учасників, які знаходяться нижче. А також націнка з проданих ним особисто товарів.
- Спонсорський. Дивіденди за залучення нових партнерів.
- Командний. Фінансове заохочення, яке отримує менеджер команди, якщо вона виконає план.
Однак можуть бути поставлені додаткові умови для виплат, а також упроваджені інші види винагород, це в кожної компанії індивідуально, якщо вона має такі можливості.
Переваги однорівневого маркетингу
- По-перше, компанія продає реальний товар зазвичай високої якості.
- По-друге, старт не вимагає вкладення непомірно високих сум: усе в межах можливого.
- По-третє, система – ефективне та стабільне джерело пасивного доходу.
- По-четверте, графік абсолютно вільний: можна займатися як основною діяльністю, так і поєднувати з іншою роботою.
- По-п’яте, система націлена на створення довготривалого бізнесу.
Де замовити послугу?
Якщо потрібен класичний маркетинг-план для ефективного функціонування лінійного маркетингу, замовити його розроблення та створення можете у компанії Fractus. Наші фахівці проаналізують бізнес та створять ту стратегію, яка підійде саме Вам – під специфіку, цілі, завдання Вашого бізнесу. Завдяки їй Ви зможете підвищувати продажі та отримувати стабільний дохід. Телефонуйте! Ми готові до співпраці!