14/07/2022

Лінійний маркетинг: особливості та переваги

повернутися до списку статей →

Отримувати дохід завдяки мережевому маркетингу – чому б і ні? Частиною системи, що приносить стабільний щомісячний дохід, є лінійний маркетинг. Та й окрім усього, його використовують компанії, що займаються прямими продажами, – для додаткового підвищення продаж або швидкого старту.

Послуги з розроблення та створення лінійного маркетинг-плану надає компанія Fractus.

Лінійний маркетинг: що це таке

У цьому разі йдеться про мережевий маркетинг, або як його ще називають multilevel marketing, MLM. У ньому просування товару відбувається за допомогою системи дистриб’юторів, які складають повноцінну торговельну мережу. Немає потреби в магазинах – онлайн або офлайн, як і в найманні штату продавців.

На відміну від бінарного маркетингу, в якому реферал приводить двох інших і так далі, однорівневий або лінійний маркетинг – це система, в якій відбувається вибудовування однієї лінії дистриб’юторів. Цей вид – теж частина мережевого маркетингу. Схема лінійна (ділиться на рівні, які ще називають поколіннями), звідси й назва. Працює за лінійним маркетинг-планом – unilevel.

Лінійний маркетинг: що це таке

Особливості системи

Специфіка лінійного маркетингу така:

  • кількість партнерів на першому рівні нелімітована – лінійка не має обмежень за шириною. Як і за кількістю приведених реферлів у кожного з них. Тобто можна залучати скільки завгодно партнерів, навчати їх та мотивувати робити те ж, і отримувати прибуток;
  • дистриб’ютори рівні у своїх правах, вартість закупівлі товарів для всіх однакова;
  • активність рефералів із нижнього рівня приносить прибуток верхньому, за особисті продажі реферал отримує роздрібну націнку;
  • кількість рівнів, з яких реферали виводять комісійні, чітко регламентовано (залежно від компанії – до 5 рівнів углиб);
  • часто партнерам поколінь привласнюють кваліфікацію: нова людина отримує кваліфікацію «покупець», якщо вона привела інших, то вже має статус «менеджера»;
  • іноді систему використовують компанії, що займаються прямими продажами, як партнерську або бонусну програму для збільшення продажів або створення/підтримки привабливого іміджу.

Типи винагород

Існує три основних види бонусів:

  1. Комісійний. Відсоток із продажів, який отримує реферал від приведених ним учасників, які знаходяться нижче. А також націнка з проданих ним особисто товарів.
  2. Спонсорський. Дивіденди за залучення нових партнерів.
  3. Командний. Фінансове заохочення, яке отримує менеджер команди, якщо вона виконає план.

Однак можуть бути поставлені додаткові умови для виплат, а також упроваджені інші види винагород, це в кожної компанії індивідуально, якщо вона має такі можливості.

Переваги однорівневого маркетингу

  • По-перше, компанія продає реальний товар зазвичай високої якості.
  • По-друге, старт не вимагає вкладення непомірно високих сум: усе в межах можливого.
  • По-третє, система – ефективне та стабільне джерело пасивного доходу.
  • По-четверте, графік абсолютно вільний: можна займатися як основною діяльністю, так і поєднувати з іншою роботою.
  • По-п’яте, система націлена на створення довготривалого бізнесу.

Переваги однорівневого маркетингу

Де замовити послугу?

Якщо потрібен класичний маркетинг-план для ефективного функціонування лінійного маркетингу, замовити його розроблення та створення можете у компанії Fractus. Наші фахівці проаналізують бізнес та створять ту стратегію, яка підійде саме Вам – під специфіку, цілі, завдання Вашого бізнесу. Завдяки їй Ви зможете підвищувати продажі та отримувати стабільний дохід. Телефонуйте! Ми готові до співпраці!

Приєднуйся та обирай тисячі товарів для опту (гурту) і дропшипінгу від українських постачальників, розширюй свій бізнес, здійснюй завантаження товарів у свій інтернет-магазин!