«Який ти автомобіль?», «Хто ти з голлівудських зірок?», «Яка професія тобі підходить?» – ці та подібні тести в мережі не проходив лише ледачий. Навіщо вони? Для розваги користувача? Насправді це інструменти, які використовує квіз-маркетинг. І вони створені, щоб просувати продукт у мережі, збирати дані, підвищувати лояльність. Та й користувачам до душі.
Ви можете замовити такий вид маркетингу, звернувшись до фахівців Fractus.
Квіз-маркетинг: що це таке
Слово quiz – вікторина або опитування в перекладі з англійської. І квіз-маркетинг – це метод, заснований на інтерактивних опитуваннях, вікторинах, тестах тощо.
Він допомагає не тільки краще вивчити цільову аудиторію, а й забезпечити недорогі ліди й отримати більше залученості ЦА. А сама аудиторія навіть не здогадується, що це маркетинг.
Квізи вірусні – викликають блискавичну реакцію, їх часто лайкають та поширюють. У чому ж секрет популярності? Результати тестів показують унікальність користувача, викликають приємні емоції. І не вимагають особливих зусиль.
Якщо порівнювати з лендінгом, конверсія якого близько 8%, то конверсія квіза досягає 30%.
Види квізів
Визначають декілька видів опитувань і тестів:
- Такі, що продають. Тест заточений під індивідуальний підбір будь-якого продукту. До результату пройденого тесту додається релевантна пропозиція продукту.
- Для захоплення лідів. Отримати дані просто: достатньо запропонувати заповнення анкети і як бонус – щось цінне для клієнта, наприклад, розрахувати вартість чогось.
- Залучальний. Це лайт-версія тесту, що продає. Результати ведуть на партнерські майданчики. Наприклад, тест «Яка ти країна» – і посилання на продаж турпутівок або авіаквитків.
- Розважальний. Працює на підтримку лояльності аудиторії – гарний канал комунікації.
- Освітній. Закріпити знання або дати нові – ось у чому суть. Наприклад, нагадати шкільні знання англійської мови та рекомендувати онлайн-курс.
Переваги інструментів
Отже, квіз (за умови, що несе користувачеві хоч мінімальну цінність):
- збільшує клікрейт (кількість переходів на певний сайт);
- залучає трафік з соцмереж;
- підвищує лідогенерацію та здешевлює її;
- збирає інформацію про користувача.
Яким квіз має бути
- Яскравим. Усе, що може привернути увагу, – яскраві кнопки, заголовки, зображення – слід використовувати.
- Цікавим. Зачепити клієнта допоможе й сам сенс тесту, його тема. Основа – вигода клієнта.
- Коротким. Оптимальна кількість питань – 7-10. Якщо тема цікава – до 15.
- Завершеним. Підштовхнути клієнта здійснити цільову дію – ось у чому вся суть.
Як створити тест або опитування
- Визначити ЦА. Хто вона і які у неї потреби.
- Поставити мету. Визначити, яке завдання вирішить квіз.
- Вибрати вид квіза та майданчик для нього.
- Придумати яскравий заголовок.
- Написати текстовий супровід – питання, заточені під ЦА.
- Вибрати ілюстрації та продумати дизайн.
- Створити квіз й запустити його.
- Стежити за результатами за допомогою Яндекс.Метрики або Google Analytics.
Куди звертатися? До Fractus
Усе просто: щоб максимально ефективно залучити користувачів, досить замовити квіз – інтерактивний, грамотний, такий, що чіпляє та приносить користь. Звертатися варто до компанії Fractus.
У нас є фахівці, обладнання та програмне забезпечення, щоб створити те, що потрібно саме Вам. Спочатку – як і завжди – дослідження бізнесу. На його основі створення стратегії, підбір квіза, його розроблення та запуск.
Спробуйте новий метод просування. І висока конверсія не змусить на себе чекати.